• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

"Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування".

Місце виконання робіт: дороги по вулицях частини І.Франка, А.Шептицького та частини пл. Нац. Відродження населеного пункту м.Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Кількість: 1 роботи згідно ТС

Торги не відбулися

16 139 273.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 696.37 UAH
Номер: 427ed49f2e1944f79346f5803c5103d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-03-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.09.2025 14:46 - 25.09.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.09.2025 № 231 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2025-07-17-010957-a 17.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.s.sylcheva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТЗОВ «БК«ВІАКОМ» та ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконкому Бібрської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17 липня 2025 року (зі змінами від 15 серпня 2025 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиціі товариства з обмеженою відповідальністю «БК«ВІАКОМ» (далі – ТЗОВ «БК«ВІАКОМ») та товариства з обмеженою відповідальністю «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» (далі – ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ»), вимогу про усунення невідповідностей до 23 серпня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 серпня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 11 вересня 2025 року № 13999-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18 вересня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», пояснення Замовника від 17 вересня 2025 року та 17 вересня 2025 року, отримані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 24.09.2025 16:30 - 30.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2025 16:30

Запити/Пояснення