-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
"Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування".
Місце виконання робіт: дороги по вулицях частини І.Франка, А.Шептицького та частини пл. Нац. Відродження населеного пункту м.Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Кількість: 1 роботи згідно ТС
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився день назад
16 139 273.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 696.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 80 696.37 UAH
Період оскарження:
17.07.2025 17:24 - 17.08.2025 00:00
Період оскарження для учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕН...:
18.09.2025 15:44 - 24.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Номер:
7fd1e0d6d2204af9894f11b5ee184854
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-17-010957-a.c2
Назва:
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Щодо неправомірного визнання переможцем тендерної пропозиції
ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ»
Відповідно до Протокольного рішення уповноваженої особи від 27.08.2025 року тендерну пропозицію учасника ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» було визнано переможцем.
Скаржник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК «ВІАКОМ» — не погоджується з рішенням Замовника щодо результатів розгляду тендерної пропозиції Скаржника та вважає рішення Замовника протиправним, таким, що суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, порушує принципи відкритості, прозорості, добросовісної конкуренції, рівного ставлення та недискримінації учасників.
На думку Скаржника, рішення Замовника призвело до безпідставного обмеження його законного права на участь у процедурі закупівлі та отримання справедливої оцінки поданої тендерної пропозиції, а отже і подальшого визнання переможцем Скаржника та можливості укласти договір щодо поставки товару.
Крім того, вищезазначене рішення Замовника є таким, що дискредитує саму процедуру закупівлі як інструмент об’єктивного та неупередженого вибору постачальника товарів,
у зв’язку з наступним:
1. Відповідно до РОЗДІЛУ №1 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Замовником встановлено: «Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, іншої інформації, яку учасник вважає за необхідне зазначити.
…. Додатково на всі зазначені у довідці дорожньо-будівельні машини, учасник надає копії чинних полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.»
Учасником ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» на виконання вищезазначеної вимоги, щодо підтвердження вимог наявності в Учасника матеріально-технічної бази була надано файл «Довідка техніка.pdf», згідно якої стосовно позиції №4 «Поливомийна машина» Переможцем у складі пропозиції не надано копії чинного полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Відсутність у складі тендерної пропозиції копії чинного полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на поливомийну машину є суттєвою невідповідністю, оскільки надання такого документа прямо передбачено тендерною документацією як обов’язкова умова підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасника.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абз.3 ч. 16 ст. 29 Закону, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Необ’єктивний, упереджений підхід Замовника до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» спричинили необгрунтоване визначення його переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу порушило права та законні інтереси Скаржника.
Замовник умисно, не виявивши та не зафіксувавши суттєву невідповідність у вигляді відсутності полісу обов’язкового страхування на дорожньо-будівельну машину, фактично порушив вимоги пункту 43 Особливостей та безпідставно визнав ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» переможцем процедури закупівлі, чим допустив істотне порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону.
2. Відповідно до РОЗДІЛУ №6 Перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Замовником встановлено:
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати наступні документи:
1. договірна ціна(Ціна учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.); відомість ресурсів.
Остаточний кошторис складає учасник-переможець та надає замовнику під час укладення договору, згідно із вимогами додатку №2 документації».
У відповідності до Додатку №3 Технічна специфікація – Відомість обсягів робіт Замовником встановлено наступні значення для позиції Бруски обрізні з хвойних порід:
Учасником ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «Відомість ресурсів.pdf», згідно якого у позиції № 52 із ТЗ Замовника на позицію «Бруски обрізні з хвойних порід…» кількість вказана 0,265441:
Дана тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» невідповідність є суттєвою так як вона безпосередньо впливає на визначення вартості тендерної пропозиції учасника.
Замовником у тендерній документації було чітко встановлено вимогу щодо надання відомості ресурсів із дотриманням КОНКРЕТНИХ ЗНАЧЕНЬ, визначених у Додатку №3 «Технічна специфікація - Відомість обсягів робіт». Таким чином, будь-яке відхилення від зазначених значень, у тому числі шляхом зміни кількісних показників, є порушенням встановлених технічних вимог і тягне за собою обов’язок Замовника відхилити таку пропозицію.
Згідно з положеннями ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, обсяги ресурсів у кошторисній документації мають зазначатися з точністю, визначеною вихідними даними Замовника. Самовільна зміна цих показників учасником спотворює кошторисні розрахунки та не дозволяє об’єктивно оцінити відповідність пропозиції технічним вимогам.
Навіть незначне зменшення кількості у тисячних частках може призвести до відхилення фактичного обсягу матеріалів, що, у свою чергу, впливає на якість, міцність і надійність конструкцій. Масове ж застосування подібних відхилень може призвести до системних порушень нормативних вимог щодо геометрії, міцності та довговічності споруд.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про будівельні норми» та положень ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», усі розрахунки матеріалів повинні здійснюватися з точністю, що гарантує дотримання проєктних рішень. Внесення учасником змін до встановлених Замовником обсягів фактично створює ризик невідповідності будівельним нормам і порушує принципи належного проєктного планування.
У зв’язку з тим, що відомість обсягів робіт, подана ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», не підтверджує відповідність технічним, якісним і кількісним характеристикам предмета закупівлі, який запропонований Учасником, що прямо суперечить вимогам Додатку №3 тендерної документації, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, невідповідність в інформації не може бути виправлена протягом 24 годин відповідно до п.43 Особливостей, адже це призведе до зміни предмета закупівлі, марки, моделі, тощо.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним у тендерній документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник зобов'язаний був відхилити таку пропозицію, чим фактично порушив вимоги законодавства у сфері публічних закупівель.
Зважаючи на Протокольне рішення уповноваженої особи від 27.08.2025 року, Замовник порушив права та законні інтереси ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» визнавши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ»" переможцем.
Зважаючи на вищезазначене, рішення щодо визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» переможцем є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга-БК ВІАКОМ (1).doc 01.09.2025 18:00
- Скарга (3).pdf 01.09.2025 18:00
- sign.p7s 01.09.2025 18:08
- рішення від 03.09.2025 № 13549.pdf 03.09.2025 14:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.09.2025 № 13999.pdf 12.09.2025 12:07
- рішення від 11.09.2025 № 13999.pdf 16.09.2025 10:12
- _Пояснення Замовника на скаргу по закупівлі UA-2025-07-17-010957-a.doc 05.09.2025 17:31
- _Пояснення Замовника на скаргу по закупівлі UA-2025-07-17-010957-a.pdf 05.09.2025 17:31
- 388-nakaz_103.pdf 05.09.2025 17:31
- Гудронатор ручний.pdf 05.09.2025 17:31
- Довідка техніка (1).pdf 05.09.2025 17:31
- Договір оренди з ФОП Абрамян Р.П..pdf 05.09.2025 17:31
- Договір оренди з ФОП Абрамян Р.А..pdf 05.09.2025 17:31
- Договір оренди з ФОП Акопян Арпі Вартанівна.pdf 05.09.2025 17:31
- Договір оренди з ФОП Акопян Карен Вартанович (1).pdf 05.09.2025 17:31
- Документи по АВК-5 (Ліцензія_ Договір_ Акт_ Рахунок).pdf 05.09.2025 17:31
- Поліс 228192380 Асфальтоукладач ABG TITAN 7820.PDF 05.09.2025 17:31
- Поліс 228194464 Коток дорожній XCMG XP163S.PDF 05.09.2025 17:31
- Поліс 228194807 Фреза дорожня WIRTGEN W500.PDF 05.09.2025 17:31
- Поліс 228195084 Фреза дорожня WIRTGEN W1000F.PDF 05.09.2025 17:31
- Пояснення м. Бібрка UA-2025-07-17-010957-a Переможця.docx 05.09.2025 17:31
- Пояснення м. Бібрка UA-2025-07-17-010957-a Переможця.pdf 05.09.2025 17:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.09.2025 18:28
Дата розгляду скарги:
11.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.09.2025 14:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.09.2025 10:12
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2025 14:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником на виконання рішення АМКУ скасовано рішення про визначення учасника переможцем. За результатом повторної кваліфікації прийнято рішення про відхилення учасника на основі підстав наведених в мотивувальній частині рішення АМКУ.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
854676afa712418b8a2021c524049862
Заголовок пункту скарги:
Ненадання копій чинних полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до РОЗДІЛУ №1 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Замовником встановлено: «Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, іншої інформації, яку учасник вважає за необхідне зазначити.
…. Додатково на всі зазначені у довідці дорожньо-будівельні машини, учасник надає копії чинних полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.»
Учасником ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» на виконання вищезазначеної вимоги, щодо підтвердження вимог наявності в Учасника матеріально-технічної бази була надано файл «Довідка техніка.pdf», згідно якої стосовно позиції №4 «Поливомийна машина» Переможцем у складі пропозиції не надано копії чинного полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Відсутність у складі тендерної пропозиції копії чинного полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на поливомийну машину є суттєвою невідповідністю, оскільки надання такого документа прямо передбачено тендерною документацією як обов’язкова умова підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасника.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абз.3 ч. 16 ст. 29 Закону, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Необ’єктивний, упереджений підхід Замовника до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» спричинили необгрунтоване визначення його переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу порушило права та законні інтереси Скаржника.
Замовник умисно, не виявивши та не зафіксувавши суттєву невідповідність у вигляді відсутності полісу обов’язкового страхування на дорожньо-будівельну машину, фактично порушив вимоги пункту 43 Особливостей та безпідставно визнав ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» переможцем процедури закупівлі, чим допустив істотне порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону.
…. Додатково на всі зазначені у довідці дорожньо-будівельні машини, учасник надає копії чинних полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.»
Учасником ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» на виконання вищезазначеної вимоги, щодо підтвердження вимог наявності в Учасника матеріально-технічної бази була надано файл «Довідка техніка.pdf», згідно якої стосовно позиції №4 «Поливомийна машина» Переможцем у складі пропозиції не надано копії чинного полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Відсутність у складі тендерної пропозиції копії чинного полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на поливомийну машину є суттєвою невідповідністю, оскільки надання такого документа прямо передбачено тендерною документацією як обов’язкова умова підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасника.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абз.3 ч. 16 ст. 29 Закону, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Необ’єктивний, упереджений підхід Замовника до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» спричинили необгрунтоване визначення його переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу порушило права та законні інтереси Скаржника.
Замовник умисно, не виявивши та не зафіксувавши суттєву невідповідність у вигляді відсутності полісу обов’язкового страхування на дорожньо-будівельну машину, фактично порушив вимоги пункту 43 Особливостей та безпідставно визнав ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» переможцем процедури закупівлі, чим допустив істотне порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Відповідно до РОЗДІЛУ №6 Перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Замовником встановлено: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати наступні документи: 1. договірна ціна(Ціна учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.); відомість ресурсів.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІАКОМ» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі "Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування", ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-17-010957-a. 3) Зобов’язати Замовника – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БІБСРЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ – скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи від 27.08.2025 року щодо визнання тендерної пропозиції учасника - ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» переможцем. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
654ceb925f3640e19dc5c2f842415cbc
Заголовок пункту скарги:
Невірний кошторис - розрахунок договірної ціни
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до РОЗДІЛУ №6 Перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Замовником встановлено:
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати наступні документи:
1. договірна ціна(Ціна учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.); відомість ресурсів.
Остаточний кошторис складає учасник-переможець та надає замовнику під час укладення договору, згідно із вимогами додатку №2 документації».
У відповідності до Додатку №3 Технічна специфікація – Відомість обсягів робіт Замовником встановлено наступні значення для позиції Бруски обрізні з хвойних порід 0,2654412:
Учасником ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «Відомість ресурсів.pdf», згідно якого у позиції № 52 із ТЗ Замовника на позицію «Бруски обрізні з хвойних порід…» кількість вказана 0,265441:
Дана тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» невідповідність є суттєвою так як вона безпосередньо впливає на визначення вартості тендерної пропозиції учасника.
Замовником у тендерній документації було чітко встановлено вимогу щодо надання відомості ресурсів із дотриманням КОНКРЕТНИХ ЗНАЧЕНЬ, визначених у Додатку №3 «Технічна специфікація - Відомість обсягів робіт». Таким чином, будь-яке відхилення від зазначених значень, у тому числі шляхом зміни кількісних показників, є порушенням встановлених технічних вимог і тягне за собою обов’язок Замовника відхилити таку пропозицію.
Згідно з положеннями ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, обсяги ресурсів у кошторисній документації мають зазначатися з точністю, визначеною вихідними даними Замовника. Самовільна зміна цих показників учасником спотворює кошторисні розрахунки та не дозволяє об’єктивно оцінити відповідність пропозиції технічним вимогам.
Навіть незначне зменшення кількості у тисячних частках може призвести до відхилення фактичного обсягу матеріалів, що, у свою чергу, впливає на якість, міцність і надійність конструкцій. Масове ж застосування подібних відхилень може призвести до системних порушень нормативних вимог щодо геометрії, міцності та довговічності споруд.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про будівельні норми» та положень ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», усі розрахунки матеріалів повинні здійснюватися з точністю, що гарантує дотримання проєктних рішень. Внесення учасником змін до встановлених Замовником обсягів фактично створює ризик невідповідності будівельним нормам і порушує принципи належного проєктного планування.
У зв’язку з тим, що відомість обсягів робіт, подана ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», не підтверджує відповідність технічним, якісним і кількісним характеристикам предмета закупівлі, який запропонований Учасником, що прямо суперечить вимогам Додатку №3 тендерної документації, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, невідповідність в інформації не може бути виправлена протягом 24 годин відповідно до п.43 Особливостей, адже це призведе до зміни предмета закупівлі, марки, моделі, тощо.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним у тендерній документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник зобов'язаний був відхилити таку пропозицію, чим фактично порушив вимоги законодавства у сфері публічних закупівель.
Зважаючи на Протокольне рішення уповноваженої особи від 27.08.2025 року, Замовник порушив права та законні інтереси ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» визнавши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ»" переможцем.
Зважаючи на вищезазначене, рішення щодо визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» переможцем є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати наступні документи:
1. договірна ціна(Ціна учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.); відомість ресурсів.
Остаточний кошторис складає учасник-переможець та надає замовнику під час укладення договору, згідно із вимогами додатку №2 документації».
У відповідності до Додатку №3 Технічна специфікація – Відомість обсягів робіт Замовником встановлено наступні значення для позиції Бруски обрізні з хвойних порід 0,2654412:
Учасником ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «Відомість ресурсів.pdf», згідно якого у позиції № 52 із ТЗ Замовника на позицію «Бруски обрізні з хвойних порід…» кількість вказана 0,265441:
Дана тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» невідповідність є суттєвою так як вона безпосередньо впливає на визначення вартості тендерної пропозиції учасника.
Замовником у тендерній документації було чітко встановлено вимогу щодо надання відомості ресурсів із дотриманням КОНКРЕТНИХ ЗНАЧЕНЬ, визначених у Додатку №3 «Технічна специфікація - Відомість обсягів робіт». Таким чином, будь-яке відхилення від зазначених значень, у тому числі шляхом зміни кількісних показників, є порушенням встановлених технічних вимог і тягне за собою обов’язок Замовника відхилити таку пропозицію.
Згідно з положеннями ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, обсяги ресурсів у кошторисній документації мають зазначатися з точністю, визначеною вихідними даними Замовника. Самовільна зміна цих показників учасником спотворює кошторисні розрахунки та не дозволяє об’єктивно оцінити відповідність пропозиції технічним вимогам.
Навіть незначне зменшення кількості у тисячних частках може призвести до відхилення фактичного обсягу матеріалів, що, у свою чергу, впливає на якість, міцність і надійність конструкцій. Масове ж застосування подібних відхилень може призвести до системних порушень нормативних вимог щодо геометрії, міцності та довговічності споруд.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про будівельні норми» та положень ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», усі розрахунки матеріалів повинні здійснюватися з точністю, що гарантує дотримання проєктних рішень. Внесення учасником змін до встановлених Замовником обсягів фактично створює ризик невідповідності будівельним нормам і порушує принципи належного проєктного планування.
У зв’язку з тим, що відомість обсягів робіт, подана ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», не підтверджує відповідність технічним, якісним і кількісним характеристикам предмета закупівлі, який запропонований Учасником, що прямо суперечить вимогам Додатку №3 тендерної документації, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, невідповідність в інформації не може бути виправлена протягом 24 годин відповідно до п.43 Особливостей, адже це призведе до зміни предмета закупівлі, марки, моделі, тощо.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним у тендерній документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник зобов'язаний був відхилити таку пропозицію, чим фактично порушив вимоги законодавства у сфері публічних закупівель.
Зважаючи на Протокольне рішення уповноваженої особи від 27.08.2025 року, Замовник порушив права та законні інтереси ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» визнавши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ»" переможцем.
Зважаючи на вищезазначене, рішення щодо визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» переможцем є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі "Капітальний ремонт дороги по вулицях частини І. Франка, А. Шептицького та частини пл. Нац. Відродження для благоустрою населеного пункту м. Бібрка Бібрської міської територіальної громади Львівського району Львівської області. Коригування", ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-17-010957-a. 3) Зобов’язати Замовника – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БІБСРЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ – скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи від 27.08.2025 року щодо визнання тендерної пропозиції учасника - ТОВ «АБЗ «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» переможцем. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Запити Органу оскарження
Номер:
9823e2d3892a4433967c3981e53a5782
Тема запиту:
Поліси обов'язкового страхування та відомість ресурсів
Текст запиту:
пояснення щодо обох пунктів скарги міститься в доданих документах
Дата опублікування:
05.09.2025 17:30
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
9e400dbc5f274605a40d6a4bdc678c09
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-17-010957-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- perelik-navchany-01-06-2025.xlsx 28.07.2025 19:39
- 12 Серт BG Демченко СВ (ІОП-І) копія_240220_085024-1.pdf 28.07.2025 19:39
- ISO 37001 корупція абз.pdf 28.07.2025 19:39
- ISO 28000 ланцюги постачання абз.pdf 28.07.2025 19:39
- Атестат виробництва ТОВ АГРОШЛЯХБУДСЕРВІС-СТРИЙ.pdf 28.07.2025 19:39
- Витяги з протоколів та посвідчення пожежна безпека 3 особи.pdf 28.07.2025 19:39
- ДОГОВІР ЦПД ДЕМЧЕНКО.pdf 28.07.2025 19:39
- Головний інженер та виконавець робіт охорона праці ЕНЕРГІЯ.pdf 28.07.2025 19:39
- Договiр поставки Асфальт Агрошляхбудсервіс Стрий.pdf 28.07.2025 19:39
- Наказ 63 від 03.06.2024 прийняття.PDF 28.07.2025 19:39
- Договір ЦПХ Запєвайло.pdf 28.07.2025 19:39
- Електробезпека Головний інженер та виконавець робіт ПРОФБЕЗПЕКА.pdf 28.07.2025 19:39
- ДОГОВІР ПОСТАВКИ №24042024 2.PDF 28.07.2025 19:39
- Наказ 84 від 10.03.2025 Д.р..PDF 28.07.2025 19:39
- Наказ про вступ на посаду Абрамяна А.П..pdf 28.07.2025 19:39
- Посвідчення та витяг з протоколу ціивільний захист.pdf 28.07.2025 19:39
- Сертифікат на систему управління безпеки дорожнього руху 39001.pdf 28.07.2025 19:39
- Сертифікат_кошторисника_Запєвайло_А_Л_.pdf 28.07.2025 19:39
- Наказ 86 від 25.03.2025 Гол.інженер.PDF 28.07.2025 19:39
- Сертифікат відповідності щебінь та протокол випробувань.pdf 28.07.2025 19:39
- Посвідчення Дорожні робітники.pdf 28.07.2025 19:39
- Скарга Франка Шептицького.docx 28.07.2025 19:39
- Скарга Франка Шептицького.pdf 28.07.2025 19:39
- Сертифікати ІСО НОВІ.pdf 28.07.2025 19:39
- Скарга Франка Шептицького.pdf.asice.zip 28.07.2025 19:39
- sign.p7s 28.07.2025 19:41
- рішення від 30.07.2025 №11799.pdf 30.07.2025 17:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2025 №12229.pdf 08.08.2025 13:17
- рішення від 07.08.2025 №12229.pdf 11.08.2025 18:10
- відповідь на скаргу (4).pdf 01.08.2025 17:48
- відповідь на скаргу.docx 01.08.2025 17:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2025 20:34
Дата розгляду скарги:
07.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.07.2025 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.08.2025 18:10
Дата виконання рішення Замовником:
15.08.2025 15:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником на виконання рішення АМКУ внесено зміни згідно мотивувальної частини рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6880ca81a65248b981987c042342ea26
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скарга
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
дискримінаційні умови