• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Виготовлення містобудівної документації: розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Шацької селищної територіальної громади Ковельського району Волинської області

Завершена

8 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Номер: 5f4b4bc0b57340a7b9fe913a6787130a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-12-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2025 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 12.11.2025 15:25 - 04.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.11.2025 № 46-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 12.11.2025 № 46-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-07-16-009561-a 16.07.2025 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, i.v.hirko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженої відповідальністю «Проектне об'єднання «УКРЗАХІДУРБАНІЗАЦІЯ», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Шацької селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 16.07.2025 №59 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації, затверджені протоколами уповноваженої особи Замовника від 24.07.2025 № 64, від 25.07.2025 №66 та від 04.08.2025 №67; звернення через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів від 17.07.2025 (3 звернення) та відповіді Замовника на звернення від 20.07.2025 (3 відповіді); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.07.2025 №11814-р/пк-пз та від 15.09.2025 №14117-р/пк-пз; тендерні пропозиції Товариства з обмеженої відповідальністю «Проектне об'єднання «УКРЗАХІДУРБАНІЗАЦІЯ» та КОНСОРЦІУМУ «ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ»; вимоги про усунення невідповідностей до 30 серпня 2025 року та до 04 вересня 2025 року; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.09.2025 №70 та від 19.09.2025 №74; повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 19.09.2025; повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2025; договір про закупівлю послуги від 01.10.2025 №133 на суму 7 890 600,00 грн, укладений з КОНСОРЦІУМОМ «ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ»; пояснення Замовника від 18.11.2025 та від 27.11.2025 надані через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.11.2025 та 24.11.2025 відповідно. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ «ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ» встановлено наступне. Вимогами підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації Замовником визначено кваліфікаційний критерій «Документи, що підтверджують наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації», зокрема учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку довільної форми про працівників відповідної кваліфікації які будуть працювати над наданням послуг та які є необхідними для надання послуг, із зазначенням: ПІБ, посад, освіти, досвіду роботи за спеціальністю ПВК, в тому числі: не менше одного сертифікованого архітектора, працевлаштованого в Учасника за основним місцем роботи; не менше одного сертифікованого інженера-землевпорядника, працевлаштованого в Учасника за основним місцем роботи. Учасником КОНСОРЦІУМ «ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ» для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації у складі тендерної надано довідку від 21.07.2025 №247 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено двох працівників, а саме: Завальний Сергій Вікторович (інженер–землевпорядник) та Чернєй Тетяна Сергіївна (головний архітектор проекту). Також, вимогами підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації Замовником визначено кваліфікаційний критерій «наявність у учасника обладнання та матеріально – технічної бази» , зокрема учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку довільної форми про обладнання та матеріально – технічну базу які буде використовувати в рамках надання послуг та які є необхідними для надання послуг, із зазначенням: назв обладнання та матеріально – технічної бази, їх кількості та правових підстав використання таких обладнання та матеріально – технічної бази. Для підтвердження наявності в Учасника власного обладнання та матеріально – технічної бази, зазначеного в довідці, Учасник у складі власної тендерної пропозиції надає: скан-копії з оригіналів або належним чином засвідчені копії оборотно-сальдової відомості складеної відповідно до вимог бухгалтерського обліку/видаткових накладних/договору (договорів) купівлі-продажу із відповідним актом (актами) передачі-приймання обладнання, або інші документи, що відповідно до чинного законодавства підтверджують право власності учасника на зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази. Учасником КОНСОРЦІУМ «ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ» для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність у учасника обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, яке буде використовуватись в рамках надання послуг та яке є необхідними для надання послуг надано довідку від 21.07.2025 №246, в пункті 1 якої зазначено два ноутбуки Asus VivoBook 15 X540NV-DM010. Крім того, підпунктом 6.4 пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена вимога, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторис, завірений учасником, в сканованому вигляді, який повинен містити інформацію про відповідність запропонованих учасником послуг встановленим кількісним, якісним та іншим вимогам відповідно до Додатка № 1 до Тендерної документації . Учасником КОНСОРЦІУМ «ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ» в складі пропозиції надано кошториси №2-4 (файл – «Кошторис_підписано ЗС.pdf») для надання послуг з виготовлення містобудівної документації: розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Шацької селищної територіальної громади Ковельського району Волинської області, в яких зазначено, що будуть працювати над наданням послуг наступні виконавці: головний інженер проекту (1 працівник), архітектор (3 працівника), інженер-еколог (1 працівник), інженер з транспортної інфраструктури (1 працівник), інженер ( 1 працівник), економіст (1 працівник), інженер-геоінформатик (1 працівник), керівник землевпорядного відділу (1 працівник), інженер-землевпорядник (4 працівника). Таким чином, учасником КОНСОРЦІУМ «ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ» надано довідку від 21.07.2025 №247 про працівників, які будуть працювати над наданням послуг, що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації. Крім того, учасником КОНСОРЦІУМ «ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ» надано довідку від 21.07.2025 №246 про наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, яке буде використовуватись в рамках надання послуг та яке є необхідними для надання послуг, в кількості, що не відповідає вимогам підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації в частині не менше 1 одиниці комп’ютера на кожного співробітника, залученого до надання послуг. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області оприлюднений в електронній системі закупівель 24.11.2025, Замовник надав пояснення 27.11.2025, що не спростовує виявлених невідповідностей. Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник, при розгляді тендерної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ» 03.09.2025 оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей з інших питань. Однак, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Особливостей, не надав можливості їх усунути.
Період усунення порушень: 28.11.2025 14:56 - 13.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.11.2025 14:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-07-16-009561-a
Дата публікації звіту: 05.12.2025 15:56

Запити/Пояснення