-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 "45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт" Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі поліклініки ДУ ТМО, що розташована за адресою: м. Вінниця, вул. Верещагіна, буд. 2
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 39 днів назад
3 341 693.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 708.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 708.47 UAH
Номер:
8438228c87394d5787d1acc135354029
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-18-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
18.08.2025 12:52 - 09.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2025 №117-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.08.2025 №117-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2025-07-15-004101-a 15.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, повноти виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, повноти виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Територіальне медичне об'єднання міністерства внутрішніх справ України по Вінницькій області» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 29.07.2025 № 194), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 16.07.2025, відповіді Замовника від 18.07.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИЛ СІТІ БУД» (далі – ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД»), вимогу про усунення невідповідностей до 09.08.2025 10:51, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.08.2025 № 196, рішення Комісії АМКУ від 27.08.2025 №13215-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 03.09.2025, 05.09.2025, 12.09.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду рішення Комісії АМКУ не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено вимоги щодо надання учасником копії дозволу/ів з органу Держпраці та/або копії Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: а) роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; б) вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
Також, у Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, Дозволу щодо експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, Дозволу щодо виконання робіт підвищеної небезпеки.
На виконання вимог тендерної документації учасник ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у складі тендерної пропозиції надав декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме: від 17.08.2023 № ДК8319/Ц/3.1-23, від 27.06.2025 № ЕДК007800/0906-25, Декларацію від 01.07.2025 № ЕДК007935/0906-25, а також дозвіл від 26.04.2017 № 1181.17.32 (файли «Декларація Вінницька обл.PDF», «9790502.pdf», «declaration 2025 види робіт.pdf», «declaration (44).pdf», «Дозвіл діючий оригінал.pdf»).
При цьому, у наданих деклараціях відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зазначене право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: зокрема, у Декларації від 17.08.2023 № ДК8319/Ц/3.1-23 - на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м, а у Декларації від 27.06.2025 № ЕДК007800/0906-25 – на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
Також, надано дозвіл від 26.04.2017 №1181.17.32, який не містить у своєму переліку виду робіт підвищеної небезпеки, що дозволяють ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» виконувати роботи на висоті понад 1,3 м та вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
Водночас, у наданій декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 27.06.2025 № ЕДК007800/0906-25 вказано місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - «місто Київ, Д40614486/1, 17.06.25р.», в той час відповідно до підпункту 4.3 розділу 1 тендерної документації визначено, що місцем виконання робіт є місто Вінниця, вулиця Верещагіна, буд.2.
Відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок № 1107), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
До відомостей, передбачених формою декларації (додаток 8 до Порядку № 1107), у частині «Місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», зазначається адреса, зокрема регіон, область тощо.
Таким чином, надана учасником Декларація від 27.06.2025 № ЕДК007800/0906-25, не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) Замовником повідомлено, що «…Учасник закупівлі ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у складі своєї пропозиції надав Дозвіл від 26 квітня 2017 року №1181.17.32 (додається)…. учасником надано декларацію від 17.08.23 № ДК 8139/ц/31-32 (додається) де вказано місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації Вінницька область. Згідно Пункту 14 ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107 дія дозволу поширюється на всю територію України. Отже, Учасник ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» повністю виконав вимоги тендерної документації у цій частині. Що стосується Декларацій відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, наданих у складі пропозиції, а саме: ЕДК007800/0906-25 та ЕДК007935/0906-25, вони не розглядались, адже вимогою тендерної документації було надання або копії дозволу/ів з органу Держпраці та/або Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП».
Відповідно до пункту 43 Постанови № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Разом з цим, Замовник не виявивши вищезазначеної невідповідності на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 не надав можливості учаснику ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» усунути її в цій частині.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив його переможцем.
Крім того, відповідно до статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Так, моніторингом установлено, що у підпункті 6.1 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) встановлені згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону та зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Згідно з Додатком 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник надає відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі - Настанова): договірну ціну; пояснювальну записку до договірної ціни; розрахунок за статтями витрат до договірної ціни; об’єктний кошторис; локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунки прибутку, адміністративних витрат; коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Так, у пункті 1.1. Розділу I. Настанови передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, та кредитів, наданих під державні гарантії, а також вона визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у складі тендерної пропозиції надано пояснювальну записку до договірної ціни; договірну ціну; розрахунок за статтями витрат до договірної ціни; локальні кошториси № 02-01-01, № 02-01-02, № 02-01-03, № 02-01-04; об’єктний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунки прибутку, адміністративних витрат; коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва (файл «КОШТОРИС.pdf»).
Аналізом вищевказаних розрахунків установлено, що учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» до локальних кошторисів № 02-01-01 та № 02-01-02 включена, зокрема, вартість робіт з розбирання покриттів покрівлі з дощок суцільного настилу в 2 ряди, улаштування крокв і мауерлатів з колод, улаштування покрівель шатрових із металочерепиці «Монтерей», улаштування прокладної гідроізоляції в один шар, улаштування слухових вікон, улаштування покриття з металочерепиці тільки скатів, улаштування підшивки стель сталлю покрівельною неоцинкованою по дереву, улаштування прокладної пароізоляції в один шар, улаштування по робочого настилу суцільного товщиною 40 мм, улаштування жолобів підвісних з оцинкованої сталі, огородження покрівель перилами, виготовлення металоконструкцій, монтаж дрібних металоконструкцій вагою до 0,5 т (позиції № 1, № 10, № 26, № 40, № 41, № 44, № 47, № 52, № 53, № 56, № 64, № 65, № 70 у локальному кошторисі № 02-01-01); прокладання кабелю до 35 кВ, що прокладається з кріпленням накладними скобами, маса 1 м до 0,5 кг, прокладання кабелю до 35 кВ у прокладених трубах, маса 1 м до 1 кг (позиції № 7 та № 8 у локальному кошторисі № 02-01-02) із врахуванням у таких локальних кошторисах трудовитрат робітників, які обслуговують машини та механізми.
Пунктом 5.1. Розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40. Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При цьому, згідно з пунктом 5.2. Розділу V Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Відповідно до пункту 5.4. Розділу V Настанови вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5. - 5.9. Настанови.
Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі Кошторисних норм України «Ресурсних кошторисних норм експлуатації будівельних машин та механізмів» (КНУ РКНЕМ) і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат.
Також, згідно з пунктом 5.4. Розділу V Настанови загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації.
Одночасно, нормою пункту 5.8. Розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, які орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Моніторингом установлено, що відповідно до наданої учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 08.08.2025 № 08-08-2025/09 (файл Оновлена матбаза.pdf») будівельна техніка, зокрема, кран переносний, вантажопідйомністю від 0,5 т до 1 т, кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю 5-10 т, кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 5-10 т, підіймач щогловий будівельний, вантажопідйомність 0,5- 1 т, монтажна машина для виконання робіт при прокладанні та монтажі кабелю на базі автомобіля, будуть залучені відповідно до договору надання послуг будівельними машинами, механізмами, автотранспортом та обладнанням від 02.06.2025 № 02/06-25 (далі – договір № 02/06-25), укладеного учасником з ТОВ «СМ-Постач».
Також, учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» надано скан-копію вищевказаного договору № 02/06-25, пунктом 1. якого передбачено, що замовник доручає, а виконавець бере на себе обов’язок надавати послуги, у тому числі транспортні, вантажними автомобілями, механізмами та обладнанням. Розмір плати вказується в актах виконаних робіт - послуги (пункт 1.2 договору № 02/06-25). Відповідно до пункту 2.1.1 договору № 02/06-25 визначено, що виконавець зобов’язаний виконувати роботи в повному обсязі з відповідною якістю згідно з договором № 02/06-25.
Водночас, моніторингом установлено, що зазначені у локальних кошторисах № 02-01-01, № 02-01-02 (по позиціях № 1, № 10, № 26, № 40, № 41, № 44, № 47, № 52, № 53, № 56, № 64, № 65, № 70 у локальному кошторисі № 02-01-01 та позиціях № 7 та № 8 у локальному кошторисі № 02-01-02) трудовитрати робітників, які обслуговують машини та механізми, включено до загального обсягу трудовитрат при розрахунку учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку.
З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у наданих розрахунках договірної ціни за відповідними статтями витрат при розрахунку загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельної техніки сторонніх суб’єктів господарювання, зокрема: крану переносного, вантажопідйомністю від 0,5 т до 1 т, крану на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю 5-10 т, крану на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 5-10 т, підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомністю 0,5- 1 т, монтажної машини для виконання робіт при прокладанні та монтажі кабелю на базі автомобіля, що будуть залучені відповідно до договору № 02/06-25.
Зважаючи на вищевикладене, є ризик недотримання вимог пунктів 5.4. та 5.8. Розділу V Настанови.
Період усунення порушень:
16.09.2025 16:33 - 01.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.09.2025 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
4115f6345b504a5a95f889691a510038
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
20.08.2025 11:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.08.2025 №118-з
Вінниця
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-07-15-004101-a.c2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-07-15-004101-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 18 серпня 2025 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 18 cерпня 2025 року №117-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Номер:
13dca6115468428da45482c56f7d6381
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
29.08.2025 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі адміністративної будівлі поліклініки ДУ ТМО, що розташована за адресою: м. Вінниця, вул. Верещагіна, буд. 2 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-15-004101-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. У додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник надає відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами) (далі Настанова): Договірну ціну; пояснювальну записку до договірної ціни; розрахунок за статтями витрат до договірної ціни; об’єктний кошторис; локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунки прибутку, адміністративних витрат; коштів на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва.
Поясніть, чи враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» те, що наданий ним розрахунок договірної ціни не відповідає вимогам положень Настанови, а саме:
- пунктом 5.4. Розділу V. Настанови визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації;
- пунктом 5.8. Розділу V. Настанови визначено, що вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Оскільки, у наданих у складі тендерної пропозиції розрахунках договірної ціни за відповідними статтями витрат при розрахунку загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку враховано трудовитрати робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням кранів на автомобільному ходу, підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомністю 05-1 т, монтажної машини для виконання робіт при прокладанні та монтажі кабелю на базі автомобіля та іншого обладнання, що буде залучене за договором надання послуг будівельними машинами, механізмами, автотранспортом та обладнанням від 02.06.2025 № 02/06-25?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5d2ec8cc25d64ee1ab9b24991219d696
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.09.2025 12:29
Опис:
На Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
1) Розмір очікуваної вартості та витрат визначений на підставі проєктно-кошторисної документації за об'єктом «Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі поліклініки ДУ ТМО, що розташована за адресою: м. Вінниця, вул. Верещагіна, буд. 2», розробленої ПП «ТЕХПРОБУД» , а також на підставі експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво № 428-К-25 від 30 червня 2025.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації за об'єктом «Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі поліклініки ДУ ТМО, що розташована за адресою: м. Вінниця, вул. Верещагіна, буд. 2», розробленої ПП «ТЕХПРОБУД». Проєктно-кошторисна документація виготовлена, враховуючи всі потреби та необхідні об’єми робіт, та у відповідності із Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та порядком, затвердженим, Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05 2011 року № 560, а також відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 01.11.2021 № 281. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника та нормами чинного законодавства.
2) У додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник надає відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами) (далі Настанова): договірну ціну; пояснювальну записку до договірної ціни; розрахунок за статтями витрат до договірної ціни; об’єктний кошторис; локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунки прибутку, адміністративних витрат; коштів на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва.
Згідно з підпунктом 5.4 розділу 5 Настанови вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
Підпунктом 5.8 розділу 5 Настанови передбачено, що вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Слід зауважити, що підпункт 5.8 Настанови відноситься до машин та механізмів, що орендуються. Про машини та механізми, які будуть використовуватися в процесі виконання робіт на підставі договору про надання послуг у цьому підпункті не вказано.
Згідно з ч. 1 ст. 759 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк.
Відповідно до ч.1 ст. 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Таким чином, згідно з договором оренди (найму) орендар отримує техніку у користування, а за договором про надання послуг здійснюється виконання певного обсягу роботи виконавцем. Це означає, що договір оренди майна та договір про надання послуг не є однаковими, оскільки такі договори різні по суті.
З огляду на вищезазначене, підпункт 5.8 розділу 5 Настанови розповсюджується виключно на машини та механізми, які залучаються підрядником на підставі договору оренди.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» містяться розрахунки договірної ціни. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник надав договір надання послуг будівельними машинами, механізмами, автотранспортом та обладнанням від 02.06.2025 № 02/06-25, в якому зазначено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе обов'язок надавати послуги, у тому числі транспортні, вантажними автомобілями, механізмами, будівельними машинами та обладнанням згідно умов даного Договору.
Слід зауважити, що цей договір по своїй природі не є договором оренди відповідно до Цивільного кодексу України. Тому, положення п. 5.8 розділу 5 Настанови не розповсюджуються на машини та механізми, які учасник планує використовувати за договором надання послуг будівельними машинами, механізмами, автотранспортом та обладнанням від 02.06.2025 № 02/06-25.
На підставі вищезазначеного, ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» надав розрахунок договірної ціни, який цілком відповідає підпунктам 5.4, 5.8 розділу 5 Настанови, зокрема, в частині розрахунку загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку.
Номер:
f6de52e9c7374cc0829ea3a2e92cb27f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.09.2025 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі адміністративної будівлі поліклініки ДУ ТМО, що розташована за адресою: м. Вінниця, вул. Верещагіна, буд. 2 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-15-004101-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у зв’язку невиконанням вимог про усунення невідповідностей, а саме в підсумковій відомості ресурсів включено кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3 т, який відсутній в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d6d5c4083f514eb1a05e9302d660f557
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2025 14:42
Опис:
На Ваш Запит від 05.09.2025 року про надання пояснень повідомляємо наступне.
Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у зв’язку невиконанням вимог про усунення невідповідностей, а саме в підсумковій відомості ресурсів включено кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3 т, який відсутній в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі?
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» виявлено невідповідність в довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі і підсумкової відомості ресурсів, про що свідчить повідомлення про усунення порушення від 08.08.2025 року.
А саме в підсумкову відомість ресурсів включені будівельні машини і механізми, які відсутні в довідці 28-07-2025/09 від 28 липня 2025 року.
Перелік будівельних машин і механізмів, які включені в підсумкову відомість ресурсі і відсутні в довідці наведені нижче:
- кран переносний, вантажопідйомність 1 т; - крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т;
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т;
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; - підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т;
- електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С;
- монтажна машина для виконання робіт при прокладанні та монтажі кабеля на базі автомобіля;
- молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій;
- пістолет монтажний;
- домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т;
- лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 49,05 КН [5 т];
- термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг;
- трамбівки пневматичні при роботі від компресора.
09.08.2025 року ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» з метою усунення невідповідностей надано оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі №08-08-2025/09 від 08.08.2025 року, договір оренди обладнання №03/013 від 02.01.2025 року з ТОВ «СМ-ПОСТАЧ», договір №02/06-25 від 02.06.2025 року на надання послуг будівельними машинами, механізмами, автотранспортом та обладнанням з ТОВ «СМ-ПОСТАЧ» (додається).
Документація не містила окремих вимог щодо відповідності найменувань будівельних машин і механізмів, зазначених учасником у підсумковій відомості ресурсів найменуванням обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеним у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. Замовник не повинен був звертатись до зазначеного учасника на підставі пункту 43 Особливостей в цій частині.
Враховуючи наведене, у тому числі, надані Переможцем у складі Пропозиції документи, зокрема, інформаційний лист від 28.07.2025 №28-07-2025/03, відсутні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей в цій частині.
Просимо звернути увагу на вищезазначені документи, а саме: на пункти 10 та 11 Розділу 2 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі №08-08-2025/09 від 08.08.2025 року (сторінка 6), де зазначено, що ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» планує залучати до виконання робіт.
Вищенаведені документи свідчать про усунення ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією в повному обсязі.
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання Пропозицій – 03 серпня 2025. Враховуючи наведене, зазначені вище документи, що надані після кінцевого строку подання Пропозицій, не можуть вважатись такими, що надані у складі Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій.
Звертаємо вашу увагу на те, що по даному питанню 15.08.2025 року була подана скарга до АМКУ, ідентифікатор скарги UA-2025-07-15-004101-a.c2. Рішенням АМКУ №13215-р/пк-пз від 27.08.2025 року(додається) відмовлено скаржнику у задоволені скарги. Рішення не було оскаржено в суді.
Номер:
e2980352a2cc4498a21e86cdc75e2144
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.09.2025 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі адміністративної будівлі поліклініки ДУ ТМО, що розташована за адресою: м. Вінниця, вул. Верещагіна, буд. 2 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-15-004101-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Яким чином розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» щодо виконання вимог пункту 4 Додатку 1 тендерної документації щодо надання копії дозволу/ів з органу Держпраці та/або Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: а) роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; б) вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів?
Оскільки, у наданих деклараціях відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 27.06.2025 № ЕДК007800/0906-25 та від 01.07.2025 № ЕДК007935/0906-25 вказано місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - «місто Київ», в той час відповідно до підпункту 4.3 розділу 1 тендерної документації визначено, що місцем виконання робіт є вулиця Верещагіна, буд.2 місто Вінниця.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a891aefba6e54ab999c02b2092229408
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.09.2025 11:54
Опис:
Яким чином розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» щодо виконання вимог пункту 4 Додатку 1 тендерної документації щодо надання копії дозволу/ів з органу Держпраці та/або Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: а) роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; б) вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів? Оскільки, у наданих деклараціях відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 27.06.2025 № ЕДК007800/0906-25 та від 01.07.2025 № ЕДК007935/0906-25 вказано місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - «місто Київ», в той час відповідно до підпункту 4.3 розділу 1 тендерної документації визначено, що місцем виконання робіт є вулиця Верещагіна, буд.2 місто Вінниця.
На Ваш Запит від 10.09.2025 року про надання пояснень повідомляємо наступне.
Згідно Пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник, на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, визначених у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” у складі своєї пропозиції повинен надати «Копію дозволу/ів з органу Держпраці та/або копію Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме:
а)роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м;
б)вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
Всі надані Дозволи та/або Декларацію відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП мають бути видані та/або зареєстровані органами Держпраці не пізніше дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі.
Дозвіл (дозволи) мають бути безпосередньо Учаснику, Декларації відповідності МТБ зареєстровані безпосередньо Учасником. У випадку залучення субпідрядників, вони також повинні мати вищезазначені дозволи та декларації.»
Учасник закупівлі ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у складі своєї пропозиції надав Дозвіл від 26 квітня 2017 року №1181.17.32 (додається). Дозвіл діє до 25 квітня 2022 року, але враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» від 24 березня 2022 року №357 строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Також у складі пропозиції Учасником надано декларацію від 17.08.23 № ДК 8139/ц/31-32 (додається) де вказано місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації Вінницька область.
Згідно Пункту 14 ПОРЯДКУ
видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107 дія дозволу поширюється на всю територію України.
Отже, Учасник ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» повністю виконав вимоги тендерної документації у цій частині.
Що стосується Декларацій відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, наданих у складі пропозиції, а саме: ЕДК007800/0906-25 та ЕДК007935/0906-25, вони не розглядались, адже вимогою тендерної документації було надання або копії дозволу/ів з органу Держпраці та/або Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП. Декларація за встановленою формою згідно з додатком 8 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки подається у двох екземплярах, за місцезнаходженням юридичної особи або фізичної особи - підприємця не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.