• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 "45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт" Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі поліклініки ДУ ТМО, що розташована за адресою: м. Вінниця, вул. Верещагіна, буд. 2

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 39 днів назад

3 341 693.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 708.47 UAH
Номер: 8438228c87394d5787d1acc135354029
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-18-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.08.2025 12:52 - 09.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.08.2025 №117-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 18.08.2025 №117-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-07-15-004101-a 15.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, i.i.khymych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, повноти виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, повноти виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Територіальне медичне об'єднання міністерства внутрішніх справ України по Вінницькій області» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 29.07.2025 № 194), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 16.07.2025, відповіді Замовника від 18.07.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИЛ СІТІ БУД» (далі – ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД»), вимогу про усунення невідповідностей до 09.08.2025 10:51, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.08.2025 № 196, рішення Комісії АМКУ від 27.08.2025 №13215-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 03.09.2025, 05.09.2025, 12.09.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду рішення Комісії АМКУ не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено вимоги щодо надання учасником копії дозволу/ів з органу Держпраці та/або копії Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, що дають право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: а) роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; б) вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Також, у Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, Дозволу щодо експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, Дозволу щодо виконання робіт підвищеної небезпеки. На виконання вимог тендерної документації учасник ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у складі тендерної пропозиції надав декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме: від 17.08.2023 № ДК8319/Ц/3.1-23, від 27.06.2025 № ЕДК007800/0906-25, Декларацію від 01.07.2025 № ЕДК007935/0906-25, а також дозвіл від 26.04.2017 № 1181.17.32 (файли «Декларація Вінницька обл.PDF», «9790502.pdf», «declaration 2025 види робіт.pdf», «declaration (44).pdf», «Дозвіл діючий оригінал.pdf»). При цьому, у наданих деклараціях відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зазначене право на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: зокрема, у Декларації від 17.08.2023 № ДК8319/Ц/3.1-23 - на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м, а у Декларації від 27.06.2025 № ЕДК007800/0906-25 – на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Також, надано дозвіл від 26.04.2017 №1181.17.32, який не містить у своєму переліку виду робіт підвищеної небезпеки, що дозволяють ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» виконувати роботи на висоті понад 1,3 м та вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Водночас, у наданій декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 27.06.2025 № ЕДК007800/0906-25 вказано місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - «місто Київ, Д40614486/1, 17.06.25р.», в той час відповідно до підпункту 4.3 розділу 1 тендерної документації визначено, що місцем виконання робіт є місто Вінниця, вулиця Верещагіна, буд.2. Відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок № 1107), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. До відомостей, передбачених формою декларації (додаток 8 до Порядку № 1107), у частині «Місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», зазначається адреса, зокрема регіон, область тощо. Таким чином, надана учасником Декларація від 27.06.2025 № ЕДК007800/0906-25, не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) Замовником повідомлено, що «…Учасник закупівлі ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у складі своєї пропозиції надав Дозвіл від 26 квітня 2017 року №1181.17.32 (додається)…. учасником надано декларацію від 17.08.23 № ДК 8139/ц/31-32 (додається) де вказано місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації Вінницька область. Згідно Пункту 14 ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107 дія дозволу поширюється на всю територію України. Отже, Учасник ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» повністю виконав вимоги тендерної документації у цій частині. Що стосується Декларацій відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, наданих у складі пропозиції, а саме: ЕДК007800/0906-25 та ЕДК007935/0906-25, вони не розглядались, адже вимогою тендерної документації було надання або копії дозволу/ів з органу Держпраці та/або Декларації/й відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП». Відповідно до пункту 43 Постанови № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Разом з цим, Замовник не виявивши вищезазначеної невідповідності на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 не надав можливості учаснику ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» усунути її в цій частині. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив його переможцем. Крім того, відповідно до статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Так, моніторингом установлено, що у підпункті 6.1 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) встановлені згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону та зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник надає відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі - Настанова): договірну ціну; пояснювальну записку до договірної ціни; розрахунок за статтями витрат до договірної ціни; об’єктний кошторис; локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунки прибутку, адміністративних витрат; коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва. Так, у пункті 1.1. Розділу I. Настанови передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, та кредитів, наданих під державні гарантії, а також вона визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у складі тендерної пропозиції надано пояснювальну записку до договірної ціни; договірну ціну; розрахунок за статтями витрат до договірної ціни; локальні кошториси № 02-01-01, № 02-01-02, № 02-01-03, № 02-01-04; об’єктний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунки прибутку, адміністративних витрат; коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва (файл «КОШТОРИС.pdf»). Аналізом вищевказаних розрахунків установлено, що учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» до локальних кошторисів № 02-01-01 та № 02-01-02 включена, зокрема, вартість робіт з розбирання покриттів покрівлі з дощок суцільного настилу в 2 ряди, улаштування крокв і мауерлатів з колод, улаштування покрівель шатрових із металочерепиці «Монтерей», улаштування прокладної гідроізоляції в один шар, улаштування слухових вікон, улаштування покриття з металочерепиці тільки скатів, улаштування підшивки стель сталлю покрівельною неоцинкованою по дереву, улаштування прокладної пароізоляції в один шар, улаштування по робочого настилу суцільного товщиною 40 мм, улаштування жолобів підвісних з оцинкованої сталі, огородження покрівель перилами, виготовлення металоконструкцій, монтаж дрібних металоконструкцій вагою до 0,5 т (позиції № 1, № 10, № 26, № 40, № 41, № 44, № 47, № 52, № 53, № 56, № 64, № 65, № 70 у локальному кошторисі № 02-01-01); прокладання кабелю до 35 кВ, що прокладається з кріпленням накладними скобами, маса 1 м до 0,5 кг, прокладання кабелю до 35 кВ у прокладених трубах, маса 1 м до 1 кг (позиції № 7 та № 8 у локальному кошторисі № 02-01-02) із врахуванням у таких локальних кошторисах трудовитрат робітників, які обслуговують машини та механізми. Пунктом 5.1. Розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40. Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. При цьому, згідно з пунктом 5.2. Розділу V Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Відповідно до пункту 5.4. Розділу V Настанови вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5. - 5.9. Настанови. Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі Кошторисних норм України «Ресурсних кошторисних норм експлуатації будівельних машин та механізмів» (КНУ РКНЕМ) і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат. Також, згідно з пунктом 5.4. Розділу V Настанови загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації. Одночасно, нормою пункту 5.8. Розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, які орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Моніторингом установлено, що відповідно до наданої учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 08.08.2025 № 08-08-2025/09 (файл Оновлена матбаза.pdf») будівельна техніка, зокрема, кран переносний, вантажопідйомністю від 0,5 т до 1 т, кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю 5-10 т, кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 5-10 т, підіймач щогловий будівельний, вантажопідйомність 0,5- 1 т, монтажна машина для виконання робіт при прокладанні та монтажі кабелю на базі автомобіля, будуть залучені відповідно до договору надання послуг будівельними машинами, механізмами, автотранспортом та обладнанням від 02.06.2025 № 02/06-25 (далі – договір № 02/06-25), укладеного учасником з ТОВ «СМ-Постач». Також, учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» надано скан-копію вищевказаного договору № 02/06-25, пунктом 1. якого передбачено, що замовник доручає, а виконавець бере на себе обов’язок надавати послуги, у тому числі транспортні, вантажними автомобілями, механізмами та обладнанням. Розмір плати вказується в актах виконаних робіт - послуги (пункт 1.2 договору № 02/06-25). Відповідно до пункту 2.1.1 договору № 02/06-25 визначено, що виконавець зобов’язаний виконувати роботи в повному обсязі з відповідною якістю згідно з договором № 02/06-25. Водночас, моніторингом установлено, що зазначені у локальних кошторисах № 02-01-01, № 02-01-02 (по позиціях № 1, № 10, № 26, № 40, № 41, № 44, № 47, № 52, № 53, № 56, № 64, № 65, № 70 у локальному кошторисі № 02-01-01 та позиціях № 7 та № 8 у локальному кошторисі № 02-01-02) трудовитрати робітників, які обслуговують машини та механізми, включено до загального обсягу трудовитрат при розрахунку учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку. З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у наданих розрахунках договірної ціни за відповідними статтями витрат при розрахунку загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельної техніки сторонніх суб’єктів господарювання, зокрема: крану переносного, вантажопідйомністю від 0,5 т до 1 т, крану на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю 5-10 т, крану на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 5-10 т, підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомністю 0,5- 1 т, монтажної машини для виконання робіт при прокладанні та монтажі кабелю на базі автомобіля, що будуть залучені відповідно до договору № 02/06-25. Зважаючи на вищевикладене, є ризик недотримання вимог пунктів 5.4. та 5.8. Розділу V Настанови.
Період усунення порушень: 16.09.2025 16:33 - 01.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.09.2025 16:33

Запити/Пояснення