-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Мова - українська
Завершена
35 344 761.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 176 723.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 176 723.81 UAH
Номер:
ba9d9149a210426c8a804560e4dca828
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-12-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
12.08.2025 12:28 - 03.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.08.2025 Київ № 212
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Розподілу обов’язків між Головою Державної аудиторської служби України та заступниками Голови, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року № 165 (в редакції наказу Держаудитслужби від 06 січня 2025 року № 4), на період тимчасової непрацездатності Голови Державної аудиторської служби України БАСАЛАЄВОЇ Алли Валентинівни,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2025-07-10-011494-a 10.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛЕС» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.07.2025 № 308, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «ЛЬВІВЕЛЕКТРОСЕРВІС» (далі – ПП «ЛЕС»), вимогу про усунення невідповідностей до 30.07.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.07.2025 № 336 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2025, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 19.08.2025, 27.08.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
01.09.2025 17:54 - 05.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2025 17:54
Запити/Пояснення
Номер:
b5bda7258eca45318079004807aa0484
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2025 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-10-011494-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
48865a92fc7343f29fc76751e6a47bb6
Назва:
Пояснення Замовника на Запит Держаудитслужби України щодо закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35», UA-2025-07-10-011494-a.
Дата опублікування:
19.08.2025 09:54
Опис:
На Запит замовнику на пояснення, який оприлюднено в електронній системі закупівель 14.08.2025 17:32:56 год та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35», UA-2025-07-10-011494-a, а саме: кошторис, проєкт, експерний звіт (позитивний) а також службову записку ініціативного структурного підрозділу (відповідно вимог Наказу ДСНС України від 29 березня 2019 року № 200 (зі змінами)) від 10.07.2025 № 356, в якій міститься інформація про обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/12_zakup/_2025/obgruntuvannya_budivnictvo_zovnishnih_elektromerezh.pdf
Додатки до пояснення:
1. Кошторис в 1 прим. на 62 арк.;
2. Проєкт в 1 прим. на 51 арк.;
3. Експерний звіт (позитивний) в 1 прим. на 15 арк.;
4. Службова записка від 10.07.2025 № 356 в 1 прим. на 15 арк.
Номер:
a76f87eeafe34dcaa54d94d14e91d7d1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.08.2025 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-10-011494-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Інформацію щодо виконання учасником ПП «ЛЕС» вимог п.п. 2.3, п. 2 додатку 1 до тендерної документації в частині обов’язкової наявності в учасника не менше одного працівника з 5 групою допуску з електробезпеки. Позаяк учасником ПП «ЛЕС» в складі тендерної пропозиції надано Посвідчення № 02-13/56 з IV групою електробезпеки.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
952d2cb7e9f64a49af19a8cd6d349952
Назва:
Пояснення Замовника на Запит Держаудитслужби України щодо закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35», UA-2025-07-10-011494-a.
Дата опублікування:
19.08.2025 11:23
Опис:
На Запит замовнику на пояснення, який оприлюднено в електронній системі закупівель 18.08.2025 16:42:51 год та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення та документи щодо закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35», UA-2025-07-10-011494-a.
1. На вимогу замовника, яка зазначена у пп. 2.3 п. 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації стосовно обов’язкової наявності в учасника не менше одного працівника з 5 групою допуску з електробезпеки, учасником ПП «ЛЕС» у складі тендерної пропозиції надано файл «9. Посвідчення з охорони праці.pdf» в якому міститься скан-копії посвідчень усіх працівників, які зазначені у Довідці (файл під назвою «6. Довідка про наявність працівників.pdf»), де окрім посвідчення № 02-13/56 з IV групою електробезпеки інженера з ОП, є скан-копії інших посвідчень, а саме:
- посвідчення № 02-07/1 з V групою електробезпеки директора (період перевірки 05.03.2025);
- посвідчення № 02-07/2 з V групою електробезпеки технічного директора (період перевірки 05.03.2025);
- посвідчення № 02-07/3 з V групою електробезпеки головного інженера (період перевірки 05.03.2025);
- посвідчення № 02-07/ з V групою електробезпеки інженера-електрика (період перевірки 05.03.2025);
- посвідчення № 02-07/11 з V групою електробезпеки виконроба (період перевірки 05.03.2025).
Оскільки вимога замовника «2.3. Обов’язкова наявність в учасника таких працівників: - не менше одного працівника з 5 групою допуску з електробезпеки;...» не стосувалась конкретних посад чи працівників, то вважається повністю виконана Учасником, оскільки у Учасника ПП «ЛЕС» є аж 5 працівників, які мають V групу з електробезпеки, що підтверджено скан-копіями посвідчень, які надані у складі пропозиції, що вже є не менше одного працівника з 5 групою допуску з електробезпеки (а саме, у 5 раз більше, ніж вимагалось замовником).
Додатки до пояснення:
1. «9. Посвідчення з охорони праці.pdf» в 1 прим. на 18 арк.;
2. «6. Довідка про наявність працівників.pdf» в 1 прим. на 1 арк.;
3. Додаток № 1 до тендерної документації замовника в 1 прим. на 17 арк.;
4. Скрін пп. 2.3 п.2 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку № 1, де міститься вимога замовника в 1 прим. на 1 арк.
Номер:
a349311a3ea84505b770237777abe5d6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.08.2025 14:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-10-011494-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно ст. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Надайте пояснення яким чином Замовник підтвердив наявність антикорупційної програми учасника закупівлі ПП «ЛЕС», позаяк учасник самостійно не задекларував відповідність вимогам підпункту 10 пункту 47 Особливостей в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9b57fbb878494d34ba290cc3b3844d50
Назва:
Пояснення Замовника на Запит Держаудитслужби України щодо закупівлі «Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35», UA-2025-07-10-011494-a.
Дата опублікування:
27.08.2025 10:55
Опис:
На Запит замовнику на пояснення, який оприлюднено в електронній системі закупівель 26.08.2025 о 14:09:49 год та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне.
Відповідно вимог пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
На виконання вимог законодавства, Замовником складено Розділ 4 Додатку № 1 до тендерної документації, який містить усю необхідну інформацію та вимоги, що відповідають чинному законодавству.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Антикорупційна програма Учасника ПП "ЛЕС" міститься у вільному доступі на головній сторінці офіційного сайту (https://les.lviv.ua) за посиланням https://les.lviv.ua/docs/Anticoruption_LES.pdf , де Замовник безперешкодно перевірив усю необхідну інформацію.
Відповідно вищезазначеного, замовник пересвідчився, що така програма в Учасника є, і що підстава для відхилення учасника, передбачена підпунктом 10 пункту 47 Особливостей, відсутня.