-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Мова - українська
Завершена
35 344 761.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 176 723.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 176 723.81 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 25849de8c71b4b0cb17b1b6cf841b8cb
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a8ea140fade4416bb381b0959465f049
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 411392c420824f3ba394b633914159da
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 7dfbf9e57e58413aae2c50eb6a5f9973
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Довідка про сплату або зобовʼязання сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодувати завдані збитки(Якщо Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. (Зазначена довідка надається лише у випадку коли Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 0bae46278f2c4eed87b93c8347ce0fd1
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 2adc252d85ff48d88f7fb4077c89c831
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Довідка у довільній формі(Якщо Учасник процедури закупівлі не співпрацював з Замовником або повністю виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, надає про це довідку у довільній формі, яка складена за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності))
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 0bae46278f2c4eed87b93c8347ce0fd1
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: bb2c51929f5847e2a86cf3550a4bc90e
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 09719ea09c4640e19f58be1063486f73
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 3567ea5e6b6a47ca9484a684b9f12a87
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 1efc965dae1d4b24847d93f4898fbc04
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 88fb78e38d5b4c65a6be89e2d3834299
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 7fc41928ae0349b49d7400f58c1db132
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 4aba82ab66fa4ac788374bb03e3f5669
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 5f541c1fac824dfe8623734a93938ac2
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 02f4acc0427f4538ac5e383a2e2b1216
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 58c8bf6f0f584f2f89155bd15a0aa907
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 109d018086ca4e0c8a66e810e9f9bc91
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: d93bdc6f406a40a784f87aac947faf5e
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 5153f2573d824b2f93a3d20c37e0a091
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 1b442a03580340d990e24341680f583f
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: bc3787ec27054066ad5eaed7c28004dc
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 7607c422fb6a447795da1a89a7069700
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: dc56d30cfbd84ac5b1e75b7d7b6e6ee9
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a0964f4b307042af9a4092b6c65a5089
Критерій стосується лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Довідка про обов’язкову наявність в учасника необхідних, для виконання робіт, працівників(Обов’язкова наявність в учасника таких працівників: - не менше одного працівника з 5 групою допуску з електробезпеки; - сертифікований інженер-проектувальник з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (на підтвердження вимоги - надати копію кваліфікаційного сертифікату); - головний інженер; - інженер-електрик; - виконавець робіт (виконроб); - інженер з охорони праці.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 0bae46278f2c4eed87b93c8347ce0fd1
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід..
ID: 1b5c536a2b064d41ab99c5dab9867b35
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Документи, на кожного працівника, що підтверджують його освітньо-кваліфікаційний рівень та документи, які підтверджують проходження вказаними працівниками перевірку знань з охорони праці та електробезпеки(На кожного працівника зазначеного у довідці, учасник повинен надати документи, що підтверджують його освітньо-кваліфікаційний рівень та документи, які підтверджують проходження вказаними працівниками перевірку знань з охорони праці та електробезпеки («Правила пожежної безпеки в Україні» (НАПБ А.01-001-2015); «Правила охорони праці при роботі з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13); «Електрообладнання спеціальних установок» (НПА-ОП40.1-1.32-01) «Правила будови електроустановок» ПУЕ; «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98); «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПА-ОП40.1-1.07-01); «Правила безпечної експлуатації електроустановок» НПАОП40.1-1.01.97); Закон України «Про охорону праці (ЗОП); Пра-вила пожежної безпеки України (ППБУ); «Охорона праці і промисло-ва безпека в будівництві» (НПАОП45.2-7.02-12); «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП0.00-1.75-15); «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймаль-них кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» (НПАОП0.00-1.80-18).)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 0bae46278f2c4eed87b93c8347ce0fd1
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
ID: c597aea1fe3a4716af0c78398ea72285
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Довідка у довільній формі про працівників(На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку у довільній формі про працівників, які будуть надавати послуги.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 0bae46278f2c4eed87b93c8347ce0fd1
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 87650936f48b4b3f901189893966a6e8
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 30c321e536c646439647cc89daa414fd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Інформація про залучення/незалучення субпідрядників(У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залу-чити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосу-вання таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замов-ник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про за-купівлю (а саме: найменування субпідрядника, його місце-знаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх теле-фони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за ба-жанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідря-дних організацій, яких учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі 20% і більше відносно договірної ціни учасника, про можливість виконання ними на субпідряді в учасника ок-ремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями лі-цензії на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню. У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідряд-ників/співвиконавців – надати інформаційну довідку про неза-лучення. Якщо субпідрядник/співвиконавець буде залучений в обсязі, що є меншим 20% відносно договірної ціни учасника, то учасник має надати інформаційну довідку відповідного змісту.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 0bae46278f2c4eed87b93c8347ce0fd1
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 2dfd77230ca1404b8b967183355b9aae
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: c050ff1da7234cdcba389cdc9e760d96
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 794e8bbe3ae745ad8a50f6684603da19
Критерій стосується лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Чинні документи на право володіння чи користування матеріально-технічною базою(На підтвердження права володіння чи користування матеріально-технічної бази Учасник повинен надати: - чинні документи, що підтверджують його право володіння; - чинні договори оренди орендованого обладнання (у випадку відсу-тності в учасника власного обладнання); - чинні договори з іншими організаціями про надання послуг будіве-льної техніки/механізмів (у випадку відсутності в учасника окремих видів власної або орендованої техніки чи обладнання).)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 0bae46278f2c4eed87b93c8347ce0fd1
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
ID: 9e9e66eb06ac48348bc8a81cf09c53f0
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Довідка в довільній формі(На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт із зазначенням виробни-ка/марки, стану та правової підстави використання (влас-не/орендоване/надання послуг, тощо).)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 0bae46278f2c4eed87b93c8347ce0fd1
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
ID: fa3730ff6ca94c05990957f041640460
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 2c6278270d4b4120a0c832c068d6baef
Критерій стосується лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Копії документів на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів(Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - копії аналогічних договорів з усіма додатками та додатковими угодами до нього (не менше двох); - лист-контрагента (лист-відгук, тощо) про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) у якому обов’язково має бути зазначено: дату видачi, вихiдний номер, реквізити договору та суму виконання або документи, що засвідчують факт виконання договорів (акти виконаних робіт або звіт про виконання договору в системі Prozorro). Примітка: - Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 0bae46278f2c4eed87b93c8347ce0fd1
Довідка довільної форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
ID: 53ea74e743f243cfb53e0abe92bcab94
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Довідка довільної форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів(Довідка довільної форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), яка повинна містити інформацію про виконання робіт, аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмет договору, номеру та дати до-говору, суми договору; обсягу виконаних робіт за договором, ПІБ, посади, посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі чи кодом ДК.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 0bae46278f2c4eed87b93c8347ce0fd1
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
ID: 28bb2df097e84541a1671cd62532d02e
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: 4abf2f461d06449b9d9c7995e7b842ce
Критерій стосується лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Гарантійний лист(Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про виконання робіт без авансового платежу.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 0bae46278f2c4eed87b93c8347ce0fd1
Наявність фінансової спроможності
ID: c2eea8337d384f399f5fb045fc5564c0
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: da80773bee4c4369b3345a369eca4c49
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: a936230ec1fa4d7aa480c6d03a3eee78
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 9ec6ba7afab14cc195552b9f2f1ae3e8
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: c51b216b9722451384c47735e64fe39e
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 414384e9034a4c96afa6b15f8f1c55cc
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Мова тендерної пропозиції
ID: 79991d2e3e8244229ff872fca74dfb58
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 53fa4f4f19524c8a9c55e4730e9b43c0
Критерій стосується лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (за винятком підстав для неповернення забезпечення) та Особливостей, на суму визначену в п.2.3. з грошовим покриттям. Реквізити замовника: ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЄДРПОУ 08571340 р/р UA448201720355129002088004218 в ДКСУ м.Києва, МФО 820172 Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 176 723,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п.3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та містить інформацію про поточний рахунок обслуговуючого банку учасника, а також розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Електронна банківська гарантія та інші документи банку повинні мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу і датовані не раніше дати виходу оголошення. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 0bae46278f2c4eed87b93c8347ce0fd1
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: ff6bf01981134efb99094d9a86d92229
Очікуване значення :
0.5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 465144b92d5947e0891692a50a6d23f5
Критерій стосується лоту Будівництво зовнішніх електромереж для приєднання їдальні з актовим залом, навчального корпусу № 5, навчального корпусу № 2 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності у м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Постачальник забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 1 % від суми Договору.
Вид забезпечення виконання зобов’язання: гарантія (банківська гарантія).
Строк дії забезпечення виконання зобов’язання: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Постачальником своїх зобов'язань за договором про закупівлю.
Забезпечення виконання зобов’язання вноситься Постачальником до дати укладення договору.
Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору):
- оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»;
- копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка/штемпель/штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію).
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом 5 (п’яти) робочих днів:
1) після виконання Постачальником цього Договору про закупівлю у повному обсязі стосовно якості, комплектності, кількості та строків;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними;
3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Замовник не повертає забезпечення виконання Договору у разі, якщо Постачальник не виконав умови Договору у повному обсязі стосовно
якості, комплектності, кількості та строків.
У разі якщо забезпечення виконання зобов’язання по даному договору про закупівлю не повертається Постачальнику, грошові кошти за вимогою Замовника підлягають перерахуванню на рахунок Замовника UA448201720355129002088004218.
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Строк дії забезпечення виконання зобов’язання: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Постачальником своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання зобов’язання вноситься Постачальником до дати укладення договору. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору): - оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; - копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка/штемпель/штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію).)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 2 до ТД.docx cefc8b3268fd43b4adad8a666b464b6d
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 80daad629490411cad407b63bca015d6
Очікуване значення :
1
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 4a6b5b6fdd834854ab3042694ef0a8f5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:47
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 437dcea6fad24c5db39534932f841b63
Очікуване значення :
90