-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Скасування закупівлі
Дров’яна деревина
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 45 робочих днів
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
0f674440b16c4661ae82cf58780452f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2025 00:00
Період моніторингу:
01.09.2025 13:05 - 23.09.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.09.2025 №121-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.09.2025 №121-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2025-07-10-003439-a, 10.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
21aae4cb06204f14be7eafb91ba7adff
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.09.2025 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі дров’яної деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-10-003439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Номер:
0b7b6e89155b4b27a3284a23a7215de8
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
04.09.2025 13:58
Опис:
По суті заданих питань в рамках проведення моніторингу закупівлі - Дров’яна деревина (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» —03410000-7 Деревина) (№ оголошення - UA-2025-07-10-003439-a), що оприлюднено в Системі Prozorro 2025-09-02 16:33:45, відділ освіти, молоді та спорту Оратівської селищної ради повідомляє наступне:
1. Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, відповідно до очікуваної потреби та планових обсягів фінансових надходжень. Розрахунок потреби дров’яної деревини на 2025 рік підтверджений розрахунками економічного відділу, службовими записками директорів навчальних закладів, виходячи з основних виробничих показників, а саме:
— фактичних видатків на дров’яну деревину на 2025 рік;
— забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у плановому періоді;
— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на дров’яну деревину з бюджету протягом бюджетного періоду.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене аналізом по навчальних закладах (гімназіям, дошкільну навчальному закладі) використання дров’яної деревини за аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами), а саме, застосовувався метод порівняння ринкових цін шляхом використання загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах та інформації щодо закупівлі аналогічного товару в електронній системі Prozorro, а також відповідно до отриманої цінової пропозиції.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті за посилання - https://osvita.orativosvita.gov.ua/
Номер:
19f4afdb9c0e457381c618e457517204
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.09.2025 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі дров’яної деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-10-003439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Поясніть причину відміни відкритих торгів з підстави неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, внаслідок допущення в тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів помилки в частині зазначення місця та строків поставки. Пояснення надати із врахуванням інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-10-010747-a щодо закупівлі товару (деревини дров’яної) в кількості й на очікувану вартість, однакових із досліджуваною закупівлею?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
eb40cae450354d589f38cbf982d554ea
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
19.09.2025 13:16
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі дров’яної деревини, оголошеної в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-10-003439-a, повідомляємо наступне:
Замовником було прийнято рішення про відміну відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), за причиною: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Опис підстав:
Під час проведення процедури було виявлено помилки в оголошенні та тендерній документації, зокрема:
• Строк поставки товару було визначено до 01.11.2025 року, що в подальшому стало неможливим до виконання;
• Місце поставки товару (навчальні заклади — ліцеї, філії, гімназії, ДНЗ) стало нерелевантним через зміну обставин, що не дозволяли здійснити поставку у зазначені пункти.
Таким чином, зміна строків та місця поставки товару після завершення аукціону та визначення переможця вважалася істотною зміною умов закупівлі, що унеможливлювало продовження процедури.
Відповідно до пункту 54 Особливостей «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів».
Оскільки помилки виявлені Замовником після аукціону неможливо усунути чи виправити, Замовником було прийнято рішення про відміну відкритих торгів.
Додатково хочемо зауважити, що Переможець торгів письмово відмовився від укладення договору, а наступний учасник, пропозиція якого була визначена Переможцем процедури закупівлі до оскарження рішення в АМКУ, підлягає відхиленню оскільки, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей - переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи положення пунктів 1, 3, 10 Особливостей Замовником було прийнято рішення відміни відкриті торги, з огляду на об’єктивну неможливість усунення виявлених порушень та оголосити нову закупівлю з урахуванням оновлених строків та місць поставки, шляхом запиту ціни пропозиції, відповідно до положень Особливостей.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-10-010747-a, Замовником було проведено закупівлю того самого товару (дров’яної деревини) в аналогічній кількості та на очікувану вартість, однакову з попередньою. Процедура була проведена із врахуванням оновлених даних щодо місця та строків поставки, що дозволило забезпечити безперервність та ефективність постачання. Усі дії Замовника здійснені відповідно до чинного законодавства та з дотриманням принципів публічних закупівель.