• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Заходи з енергозбереження. Реконструкцiя квартальних теплових мереж вiд котельнi "ПiвнГЗК №2" до житлових будинкiв та будiвель пiдключених вiд ТП-5, ТК-6, ТК-8 - ТК-10, ТК-65 в Тернiвському районi м.Кривий Рiг, Днiпропетровська область

Завершена

27 876 168.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 278 761.68 UAH
Номер: 6eadc1777e1c425d812dfd2a106215e2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-04-000127
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.08.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 11.08.2025 16:46 - 02.09.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 11.08.2025 № 233 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 11.08.2025 № 233 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2025-07-04-004769-a 04.07.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Ковальова
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 93) 044-15-45, o.o.zakharchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації положенням та вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-07-04-005969-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями), тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 21.07.2025 № 7/145/25, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» (Далі – ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця закупівлі ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» від 05.08.2025 № 10/145/25, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 05.08.2025, договір від 20.08.2025 № 359-25 на суму 27 859 787,10 гривень (далі – Договір), пояснення надані Замовником на запит Східного офісу через електронну систему закупівель 15.08.2025.
Період усунення порушень: 27.08.2025 16:05 - 02.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2025 16:05

Запити/Пояснення