-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Заходи з енергозбереження. Реконструкцiя квартальних теплових мереж вiд котельнi "ПiвнГЗК №2" до житлових будинкiв та будiвель пiдключених вiд ТП-5, ТК-6, ТК-8 - ТК-10, ТК-65 в Тернiвському районi м.Кривий Рiг, Днiпропетровська область
Завершена
27 876 168.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 278 761.68 UAH
мін. крок: 1% або 278 761.68 UAH
Номер:
6eadc1777e1c425d812dfd2a106215e2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000127
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
11.08.2025 16:46 - 02.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
11.08.2025 № 233
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби,
затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.08.2025 № 233
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти
договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2025-07-04-004769-a 04.07.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Ковальова
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації положенням та вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-07-04-005969-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями), тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 21.07.2025 № 7/145/25, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» (Далі – ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця закупівлі ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» від 05.08.2025 № 10/145/25, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 05.08.2025, договір від 20.08.2025 № 359-25 на суму 27 859 787,10 гривень (далі – Договір), пояснення надані Замовником на запит Східного офісу через електронну систему закупівель 15.08.2025.
Період усунення порушень:
27.08.2025 16:05 - 02.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2025 16:05
Запити/Пояснення
Номер:
8cc70daf14ef4bed81c623fdc46ceef8
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.08.2025 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2025 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт Заходи з енергозбереження. Реконструкцiя квартальних теплових мереж вiд котельнi "ПiвнГЗК №2" до житлових будинкiв та будiвель пiдключених вiд ТП-5, ТК-6, ТК-8 - ТК-10, ТК-65 в Тернiвському районi м.Кривий Рiг, Днiпропетровська область (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-04-004769-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5de53f32a8e34a25870ff4144c94610a
Назва:
Відповідь на запит від 15.08.2025
Дата опублікування:
19.08.2025 14:12
Опис:
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Державної
аудиторської служби України
Ользі КОВАЛЬОВІЙ
Вивчивши запит, розміщений 15.08.2025р. на prozorro.gov.ua, підчас проведення моніторингу закупівлі робіт «Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні "ПiвнГЗК №2" до житлових будинкiв та будiвель пiдключених вiд ТП-5, ТК-6, ТК-8 - ТК-10, ТК-65 в Тернiвському районі м.Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-04-004769-a КПТМ «Криворіжтепломережа» повідомляє наступне, що:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт «Заходи з енергозбереження. Реконструкцiя квартальних теплових мереж вiд котельнi "ПiвнГЗК №2" до житлових будинкiв та будiвель пiдключених вiд ТП-5, ТК-6, ТК-8 - ТК-10, ТК-65 в Тернiвському районi м.Кривий Рiг, Днiпропетровська область» КПТМ «Криворіжтепломережа» були визначені виходячи з проєктно-кошторисної документації за проектом 18209 та на підставі експертного звіту (позитивного) ТОВ «УК ЕКСПЕР-ТИЗА» м.Тернопіль Nº18/837-04/25 від 18 квітня 2025, затвердженого 18 квітня 2025р. (реєстраційний номер EX01:3340-5929-8717-8422), згідно з проєктно-кошторисною документацією очікувана вартість цих робіт становить 27 876,168 тис. грн. (з ПДВ).