Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з робочим проектом «Система пожежної сигналізації система оповіщення про пожежу система передавання тривожних сповіщень. Будівля Новоукраїнського ліцею №4 Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новоукраїнка, вул. Толстого, 7-А»
ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з робочим проектом «Система пожежної сигналізації система оповіщення про пожежу система передавання тривожних сповіщень. Будівля Новоукраїнського ліцею №4 Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новоукраїнка, вул. Толстого, 7-А»). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації. На умовах співфінансування та субвенції з державного бюджету UKRAINE FACILITY. Джерело фінансування:
460 138,00 грн з ПДВ - субвенція з державного бюджету UKRAINE FACILITY
460 138,00 грн з ПДВ – місцевий бюджет на умовах співфінансування
Завершена
920 276.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 202.76 UAH
Період моніторингу:08.09.2025 14:09 - 30.09.2025 00:00
Статус:Здійснення моніторингу
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.09.2025 № 82-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 08.09.2025 № 82-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-07-03-008362-a 03.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з робочим проектом «Система пожежної сигналізації система оповіщення про пожежу система передавання тривожних сповіщень. Будівля Новоукраїнського ліцею №4 Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новоукраїнка, вул. Толстого, 7-А»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-03-008362-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
144187
Номер:74e872150c21438d950e5af64d0c5c59
Назва:Ґрунтовні пояснення на Запит управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2025-09-08-000071 ● b30e845de5274602ae2592eee81c3946
Дата опублікування:12.09.2025 15:26
Автор:ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
Код ЄДРПОУ:
40901383
Контактна особа:
Катерина Сушко +380525150039 katesushko98@gmail.com http://novoukr.osv.org.ua
Адреса:
27100, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнський р-н, м. Новоукраїнка, вул. Покровська, буд. 70
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (2025-09-09 11:28:16) (надалі по тексту – Запит №1), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2025-09-08-000071 ● b30e845de5274602ae2592eee81c3946, затвердженого начальником Тетяна СВЯТОКУМ). Згідно вказаного Запиту №1 вимагається:
«У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з робочим проектом «Система пожежної сигналізації система оповіщення про пожежу система передавання тривожних сповіщень. Будівля Новоукраїнського ліцею №4 Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новоукраїнка, вул. Толстого, 7-А»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-03-008362-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.».
1. Щодо порядку здійснення Моніторингу закупівлі.
Пунктом 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) визначено:
«Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.».
Частиною 3 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено:
«Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а також опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.».
Пунктом 14 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано:
«моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель».
Щодо питання: яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з робочим проектом «Система пожежної сигналізації система оповіщення про пожежу система передавання тривожних сповіщень. Будівля Новоукраїнського ліцею №4 Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новоукраїнка, вул. Толстого, 7-А»).
Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Обґрунтування обсягів закупівлі.
Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби в організації Системи пожежної сигналізації система оповіщення про пожежу система передавання тривожних сповіщень. Будівля Новоукраїнського ліцею №4 Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новоукраїнка, вул. Толстого, 7-А
Кількість – 1 послуга.
Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупiвель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 р. № 3786-IX (далі – Рамкова угода).
Цей крок співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility
У зв’язку з реалізацією заходів у межах Плану України, затвердженого відповідно до програми фінансової підтримки Ukraine Facility, що впроваджується Європейським Союзом, замовник здійснює закупівлю за рахунок коштів державного бюджету, зокрема у вигляді міжбюджетного трансферту (субвенції), спрямованого на фінансування відповідних бюджетних програм.
Згідно з Рамковою угодою між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX, закупівлі, що здійснюються у межах виконання заходів (кроків) Плану, повинні проводитись відповідно до національного законодавства з неухильним дотриманням вимог Рамкової угоди.
Враховуючи положення частини четвертої статті 2 Рамкової угоди та статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний дотримуватись принципів прозорості, добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, неупередженості та об’єктивності при оцінці тендерних пропозицій, а також вимог щодо:
• санкційної політики ЄС (стаття 3 Рамкової угоди передбачає, що фінансування не може надаватися особам або структурам, які підпадають під санкції ЄС);
• прийнятності країн походження товарів і постачальників (стаття 5 визначає, що країна походження товару та місцезнаходження постачальника мають відповідати критеріям допустимості, визначеним законодавством ЄС);
публічності, зберігання документів та збору даних (статті 14–17 передбачають обов’язок забезпечення аудиту, доступу до інформації, зберігання документації, а також збору даних з метою контролю за витрачанням коштів).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період виконання робіт. Послуги повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт/послуг, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Загальні технічні умови надання послуг з поточного ремонту систем пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень
1. Загальні положення
1.1. Послуги з поточного ремонту надаються відповідно до:
робочого проєкту «Система пожежної сигналізації система оповіщення про пожежу система передавання тривожних сповіщень. Будівля Новоукраїнського ліцею №4 Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новоукраїнка, вул. Толстого, 7-А»;
чинних нормативно-правових актів України у сфері пожежної безпеки та будівництва (ДСТУ, ДБН, ПУЕ, НАПБ);
технічної документації на обладнання, що використовується.
1.2. Надання послуг здійснюється фахівцями, які мають відповідну кваліфікацію, досвід, дозволи та допуски до виконання робіт з електрообладнання та систем пожежної безпеки.
2. Склад послуг
У межах поточного ремонту передбачається:
діагностика працездатності обладнання та елементів системи;
виявлення та усунення несправностей згідно з робочим проєктом;
часткова заміна або відновлення несправних компонентів (датчиків, оповіщувачів, передавачів сигналу тощо);
перевірка та, за необхідності, перепрокладання пошкоджених ділянок кабельних трас;
забезпечення відповідності взаємодії елементів систем: пожежна сигналізація – система оповіщення – система передавання тривожних сповіщень;
оновлення або повторне налаштування логіки функціонування систем згідно з проєктними вимогами;
проведення перевірки, тестування та відновлення стабільної роботи системи в цілому.
3. Вимоги до матеріалів та обладнання
3.1. При виконанні поточного ремонту використовуються лише сертифіковані запасні частини, компоненти та матеріали, дозволені для застосування в системах пожежної безпеки.
3.2. Кабельно-провідникова продукція, що використовується під час заміни, повинна мати відповідні характеристики: негорючість, стійкість до диму та токсичних випарів.
3.3. Усі відновлені вузли повинні бути змонтовані згідно з вимогами технічної документації виробника та робочого проєкту.
4. Вимоги до безпеки та якості
4.1. Послуги надаються з дотриманням вимог охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки.
4.2. Під час виконання поточного ремонту заборонено вносити зміни до проєктних рішень без погодження з проєктною організацією або Замовником.
4.3. Після завершення надання послуг фахівці виконавця забезпечують відновлення цілісності поверхонь, прибирання зони проведення ремонту та забезпечення працездатності всієї системи.
5. Документація за результатами надання послуг
5.1. За результатами надання послуг з поточного ремонту виконавець надає:
Акт приймання-передачі наданих послуг;
Протокол перевірки працездатності системи;
Звіт про виявлені та усунені несправності;
Сертифікати на використані запасні частини та компоненти.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби у послуг з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з робочим проектом «Система пожежної сигналізації система оповіщення про пожежу система передавання тривожних сповіщень. Будівля Новоукраїнського ліцею №4 Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новоукраїнка, вул. Толстого, 7-А».
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації.
Пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового жиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова про особливості) визначено:
«Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону».
Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (в т.ч. тимчасового кошторису). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо.
Якщо закупівля здійснена з урахуванням планової потреби у товарах, роботах та послугах на рік, то на початку нового бюджетного року, навіть, за наявності тимчасового індивідуального кошторису замовник у договорах про закупівлю може зазначити суму договору відповідно до ціни тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною за результатами аукціону або ціни пропозиції на переговорах (переговорна процедура) та взяти зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми, передбачивши умову щодо оплати залишку предмета закупівлі виключно за наявності коштів з постійним кошторисом. Таку позицію, висвітлено за листом інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року.
Відтак, згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану».
Також Мінекономіки України оприлюднено на веб-сайті Prozorro Інфолист № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року «ЩОДО ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ» за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-planuvannya-zakupivel-1
Водночас при укладанні договору про закупівлю за результатом процедури розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Тому, в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування.»
Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Підставою для формування потреби та обґрунтування розміру витрат Замовником і далі визначення очікуваної вартості по даній закупівлі був затверджений кошторис.
Очікувана вартість закупівлі становить
Джерело фінансування:
460 138,00 грн з ПДВ - субвенція з державного бюджету UKRAINE FACILITY
460 138,00 грн з ПДВ – місцевий бюджет на умовах співфінансування.
КЕКВ – 2240 - „Оплата послуг (крім комунальних)”
Очікувана вартість предмета закупівлі:
920 276,00 грн. з ПДВ
Код програмної класифікації видатків та кредитування (КПКВ/ ТПКВКМБ):
КПКВ/ТПКВКМБ 1231 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (протипожежний захист), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військовофізичною підготовкою
1232 Виконання заходів щодо забезпечення реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (протипожежний захист), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам ;
Адміністративно-територіальна класифікація (КАТОТТГ) - UA35060150010035817 - Новоукраїнка
Товар, що набувається у власність Замовником має містить емблему Європейського союзу, яка розміщується на видному місці та текст з використанням таких формулювань: Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”.
У разі відсутності на Товарі, що набувається у власність Замовником емблеми Європейського союзу на видному місці та / або тексту з використанням таких формулювань: “Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility” Замовник залишає за собою право відмовитися від прийняття такого Товару з відповідним складанням мотивованої відмови від Товару. Емблеми ЄС в контексті інструменту «Ukraine Facility» розміщено за посиланням https://me.gov.ua/Tags/DocumentsByTag?lang=uk-UA&id=5a74cd67-dee8-4adf-a880-9579eaf8c188&tag=RealizatsiiaInitsiativisukraineFacility
а) Під час укладення договору Постачальник надає Покупцю копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено чинним законодавством;
б) Постачальник під час укладення договору, надає Покупцю інформацію щодо даних, які містяться в санкційних списках ЄС, для визначення, чи такий Постачальник не є особою, що підпадає під дію обмежувальних заходів (sanctionsmap.eu). У разі ненадання відомостей із санкційного списку ЄС www.sanctionsmap.eu, сформованих у форматі pdf станом на дату їх надання, які відображають відсутність збігів щодо Продавця (якщо Продавець є ФОП або фізична особа), керівника Продавця та / або його бенефіціарного власника (у разі, якщо Продавець юридична особа), Замовник залишає за собою право відмовитися від прийняття такого Товару з відповідним складанням мотивованої відмови від Товару.
б) Для забезпечення поставки товару із прийнятних країн, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, Постачальник під час укладення договору надає інформацію в довільній формі, в якій зазначає країну походження товару, який закуповується та документ, який підтверджує країну реєстрації постачальника, з яким укладено договір (Сертифікат про походження товару або декларація про походження товару тощо). Так для підтвердження відповідності до підписання договору Постачальник надає: Сертифікат про країну походження товару (копію), виданий уповноваженим органом (в Україні видається Торгово-промисловою палатою України (ТПП України) або регіональними торгово-промисловими палатами на підставі документів, що підтверджують походження товарів);
Підставою для формування потреби та обґрунтування розміру витрат Замовником і далі визначення очікуваної вартості по даній закупівлі був затверджений кошторис та позитивний ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА № 23-0066/03-25 від 10 квітня 2025.
Визначення очікуваної вартості складалося з таких етапів:
1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах.
2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик здійснено з урахуванням галузевих стандартів у сфері будівництва.
Очікувана вартість закупівлі становить 920 276,00 з ПДВ.
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 10 квітня 2025 року складала 920,275 тис.грн, у тому числі: будівельні роботи – 602,985 тис.грн; устаткування, меблі, інвентар – 125,082 тис.грн; інші витрати -192,208 тис.грн.
Строк виконання робіт: до 30.09.2025 року.
Місце виконання робіт: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новоукраїнка, вул. Толстого, 7-А.
З огляду на вказане очікувана вартість закупівлі відповідає експертному звіту щодо розгляду проектної документації.
Відповідне Обґрунтування розміщено на сторінці закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-03-008362-a?oldVersion=true, а також на офіційному веб-сайті Замовника.
2. Щодо питання: Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зазначаємо, що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі - Закон) встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так Преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права!
Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону передбачено: «веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього». Таким Уповноваженим органом є веб-портал https://prozorro.gov.ua/, що знаходиться в управлінні ДП «Прозорро».
Частиною 4 статті 10 Закону передбачено: «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.».
Тобто Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або в інших місяцях, окрім як на веб-порталі Уповноваженого органу ДП «Прозорро».
Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-07-03-009724-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-03-008362-a?oldVersion=true
Разом з тим, повідомляємо, що у Замовника відсутня технічна можливість самостійного розміщення відповідної інформації на власному веб-сайті, оскільки:
Відділ освіти виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради все ж таки всупереч відсутності прямого обов’язку за положеннями Закону здійснив розміщення на власному веб-сайті за наступним посиланням https://osv.org.ua/rada/40901383/2025-08-42-18-17-01-2025
У зв’язку із вказаним нами повністю дотримано порядку планування закупівлі та інформування про предмет закупівлі, очікувану вартість та технічні характеристики у спосіб, що визначений законодавством..
Додатки:
1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року;
2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275;
3. Витяг із Кошторису Замовника щодо підтвердження наявності коштів на здійснення закупівлі у 2025 році;
4. ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА № 23-0066/03-25 від 10 квітня 2025 року
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з робочим проектом «Система пожежної сигналізації система оповіщення про пожежу система передавання тривожних сповіщень. Будівля Новоукраїнського ліцею №4 Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новоукраїнка, вул. Толстого, 7-А»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-03-008362-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Просимо надати інформацію щодо виконання та дотримання умов рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом від 06.06.2024 № 3786-ІХ (далі – Рамкова угода):
1. В якому пункті тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів встановлено вимогу щодо забезпечення того, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів ЄС, або на її користь, на виконання умов пункту 1 статті 3 Рамкової угоди щодо обмежувальних заходів регламенту Європейського Парламенту і Ради (далі - ЄС) ?
2. В якому пункті тендерної документації зазначено вимогу про надання інформації щодо імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів (учасника закупівлі), як визначено у статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради, на виконання умов підпунктів іі. та ііі. Пункту 5 статті 7 Рамкової угоди ?
3. В якому пункті тендерної документації / оголошення про проведення відкритих торгів встановлено вимогу щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості, на виконання умов пункту 1 статті 16 Рамкової угоди ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
144749
Номер:067cc93b4ac84e9eb96b5939bc9f2a1b
Назва:Про надання пояснення
Дата опублікування:19.09.2025 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:25.09.2025 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з монтажу та налагодження пожежної сигналізації згідно з робочим проектом «Система пожежної сигналізації система оповіщення про пожежу система передавання тривожних сповіщень. Будівля Новоукраїнського ліцею №4 Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, м. Новоукраїнка, вул. Толстого, 7-А»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-03-008362-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
У якому файлі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» міститься документ на працівника Литвина Володимира Ярославовича, зазначеного в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.07.2025 №02, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником як електромонтера ОПС, як це передбачено пп.1.2.2 п. 1 Таблиці Загальних вимог Додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.