-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень будівлі поліклініки (к. 201, к. 202, к. 203, к. 204, к. 205, к. 206, к. 207, к. 210, к. 214, коридор, к. 119, к. 120, к. 121, к. 124) ДУ "ТМО МВС України по Чернігів. обл." за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 217 (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
1 590 345.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 951.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 951.73 UAH
Номер:
2809b2cf0b684877b55feefbfb8cbcf5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-03-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2025 00:00
Період моніторингу:
03.09.2025 12:13 - 25.09.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
02.09.2025 № 60-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з Додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-07-02-005778-a 02.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-9)
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
512be809b9a44adca831ac32dfaffe75
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2025 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень будівлі поліклініки (к. 201, к. 202, к. 203, к. 204, к. 205, к. 206, к. 207, к. 210, к. 214, коридор, к. 119, к. 120, к. 121, к. 124) ДУ «ТМО МВС України по Чернігів. обл.» за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 217 (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 1 590 345,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-02-005778-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору від 22.08.2025 № 532-25 (далі – Договір), укладеного між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ» (далі – ТОВ «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ») за результатами даної закупівлі.
3. Чи було виконано переможцем закупівлі ТОВ «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ» під час укладення Договору вимоги пункту 4 додатку 5 до тендерної документації Замовника, а саме: «4.1 Відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. 4.2 Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми Переможець може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом та відповідно до умов договору)».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5a2cdb8d582e44aa9870dae060cbbe8b
Назва:
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-07-02-005778-a:
Дата опублікування:
09.09.2025 17:34
Опис:
Державна установа „Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області” (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
«02» липня 2025 року Замовником було оголошено закупівлю: Поточний ремонт приміщень будівлі поліклініки (к. 122, к. 123, к. 324, к. 325) ДУ "ТМО МВС України по Чернігів. обл.", за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 217 (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором UA-2025-07-02-005778-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-M-2025-09-03-000018).
Питання №1 моніторингу: «1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Відповідно до вашого запиту повідомляємо, що визначення розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі Поточний ремонт приміщень будівлі поліклініки (к. 201, к. 202, к. 203, к. 204, к. 205, к. 206, к. 207, к. 210, к. 214, коридор, к. 119, к. 120, к. 121, к. 124) ДУ "ТМО МВС України по Чернігів. обл." за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 217 (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) здійснено на підставі проведення послуг з проведення технічного обстеження даних приміщень.
Так відповідно до Робочого проекту (Том 1. Загальна пояснювальна записка, 11/05-25-ПЗ, 2025) включає повний перелік технічних рішень, вихідних даних, розрахунків та узгоджень, що є підставою для формування бюджетних призначень та очікуваної вартості закупівлі. Вихідними документами для проектування стали: завдання на проектування від замовника, вихідні дані, що додаються, норм і правил будівельного пректування: ДБН А.2.2-3-2014, ДБН В.1.2-14:2018, ДБН В.1.2-2:2006, ДБН В.2.2-15:2019 та ДБН В.1.1-7:2016). Всі рішення щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі закладені у проекті на підставі зазначених вихідних даних та відповідних розрахунків.
Обґрунтування очікуваної вартості виконано шляхом складання і погодження зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, що є невід’ємною частиною робочого проекту. Цей документ містить структуру витрат, розподілених за видами робіт і ресурсів, із врахуванням діючих кошторисних нормативів та цін.
Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на Загальнобудівельні роботи містить деталізований перелік усіх необхідних для реалізації проекту матеріалів, устаткування, виробів, будівельних конструкцій, механізмів і людських ресурсів із визначенням кількісних і вартісних показників згідно діючих нормативних розцінок.
Дефектний акт містить перелік та вимоги до основних рішень, які мають бути реалізовані в ході поточного ремонту. Цей документ є основою для подальшого проектування та складання кошторисної частини.
За результатами проведення послуги з проведення технічного обстеження отримана експертна оцінка (позитивна) щодо відповідності проектних рішень чинним нормативам і стандартам. Всі ці документи, а також загальна пояснювальна записка до робочого проекту (11/05-25-ПЗ), є наявними у замовника й можуть бути надані для ознайомлення або перевірки за окремим запитом.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі та умов тендерної документації, предметом закупівлі є 1 послуга — Поточний ремонт приміщень будівлі поліклініки (к. 201, к. 202, к. 203, к. 204, к. 205, к. 206, к. 207, к. 210, к. 214, коридор, к. 119, к. 120, к. 121, к. 124) ДУ "ТМО МВС України по Чернігів. обл." за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 217 (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
Технічні вимоги до предмета закупівлі Поточний ремонт приміщень будівлі поліклініки (к. 201, к. 202, к. 203, к. 204, к. 205, к. 206, к. 207, к. 210, к. 214, коридор, к. 119, к. 120, к. 121, к. 124) ДУ "ТМО МВС України по Чернігів. обл." за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 217 (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) визначені замовником з урахуванням специфіки об’єкта, принципів здійснення публічних закупівель і вимог чинного законодавства України. Подання тендерної пропозиції є підтвердженням з боку учасника відповідності всім встановленим технічним, якісним, кількісним і функціональним характеристикам предмета закупівлі, а також можливості надання послуг відповідно до тендерної документації.
Технічна специфікація містить деталізований перелік робіт, обсягів і ресурсів, які необхідно виконати та використати для поточного ремонту. Всі види робіт і витрат детально прописані у кошторисних розрахунках та локальному кошторисі, які є невід’ємною частиною документації.
В технічному завданні окремо підкреслено, що всі вищезазначені роботи виконуються з матеріалів Учасника. В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника товару вважати вираз "або еквівалент". Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом. Обгрунтування посилання на марку (ки) конкретного (их) товарів або виробника (ків) – таке посилання є необхідним, оскільки за основними характеристиками такий товар/робота/послуга оптимально відповідає потребам Замовника.
Якість виконання робіт має відповідати вимогам, що встановлені до відповідного виду робіт та згідно з діючими нормами і стандартами. Усі технології, матеріали та методи виконання робіт повинні бути сучасними, ефективними та відповідати галузевим стандартам безпеки й якості.
Додатково, у складі тендерної пропозиції учасник зобов’язаний надати:
1. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, встановленим замовником умовами тендерної документації, повинна бути підтверджена також наступними документами:
- договірною ціною (вид договірної ціни - тверда);
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- розрахунком загально-виробничих витрат.
- інші підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до «Настанов з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві", за наявністю.
Всі вищезазначені документи подаються за формами затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281 станом на дату оформлення ціни пропозиції (але не раніше дати оголошення закупівлі). Документи повинні бути повністю заповненими, містити підписи всіх необхідних (зазначених) осіб.
Документація має бути сформована у програмному комплексі, рекомендованому Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України (Мінрегіонбуд), який уже адаптовано до останніх змін галузевих стандартів ціноутворення. На підтвердження використання зазначеного програмного забезпечення учасник додає до тендерної пропозиції завірену копію ліцензії на програмний комплекс, оформлену на його ім’я.
2. Якість всіх матеріалів, виробів, конструкцій, що будуть застосовуватися в процесі ремонту, повинні відповідати вимогам відповідних норм і стандартів, діючим на території України. (Надати гарантійний лист)
3. Виконавець повинен здійснювати замовлення, постачання, приймання, розвантажування, складання, збереження та подачу на об'єкт матеріалів, виробів і конструкцій, виконувати контроль за їх якістю та комплектацією. (Надати гарантійний лист)
4. Виконавець повинен дотримуватись правил техніки безпеки та охорони праці, відповідно до Закону України «Про охорону праці». (Надати гарантійний лист)
5. У зв’язку з введенням військового стану Замовник вважає, що оприлюднення у відкритому доступі детального плану закладу може нести загрозу безпеці колективу та пацієнтам закладу. А отже, перед поданням пропозиції, Учасник повинен оглянути об’єкт. У складі пропозиції необхідно надати Довідку про ознайомлення з об’єктом (форма 1), з відміткою (посада, ПІБ, підпис посадової особи Замовника та печатка Замовника) представника Замовника.
Довідка
про ознайомлення з об’єктом
форма 1
№ з/п
Назва організації учасника Посада представника організації учасника Прізвище,
ім’я,
по-батькові представника організації учасника Дата обстеження об’єкта
1 2 3 4 5
Підпис представника організації учасника
_____________ ______________
(підпис) (ініціали, прізвище)
М.П.
Підпис представника замовника
_______________ _______________
(підпис) (ініціали, прізвище)
М.П.
Пропозиції учасників, які не здійснили огляд об’єкту, не беруться до уваги та не розглядаються.
Місце надання послуг: проспект Миру, буд. 217, м. Чернігів, Чернігівська область, 14029.
Строк надання послуг: до 31 серпня 2025 року.
Усі ключові технічні, якісні та кількісні технічні вимоги визначені у Додатку 2 до тендерної документації (технічна специфікація), який є невід’ємною частиною тендерної документації. У цьому додатку докладно описано перелік необхідних робіт, вимоги до матеріалів, гарантійні та організаційні умови, а також порядок виконання та приймання послуг.
Крім того, умови виконання послуг, взаємні зобов’язання сторін, строки виконання, порядок розрахунків та відповідальність визначаються проектом договору, який також оприлюднено у складі тендерної документації.
Таким чином, усі вимоги до учасників щодо предмета закупівлі, порядку та строків виконання робіт, якості матеріалів і гарантійного забезпечення встановлені в Додатку 2 до тендерної документації "Технічна специфікація" та проекті договору, і є обов’язковими для виконання усіма учасниками процедури закупівлі.
Для формування вимог тендерної документації та проекту договору, Замовником було здійснено моніторинг та аналіз історії закупівель за період із травня 2025 року по червень 2025 року із предметом закупівлі, що є аналогічним за предметом та кодом ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2025 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни будівельних матеріалів та робіт для проведення поточного ремонту згідно дефектного акту, а також податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, та всі інші витрати та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни для поточного ремонту.
Питання № 2 моніторингу: «2. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору від 22.08.2025 № 532-25 (далі – Договір), укладеного між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ» (далі – ТОВ «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ») за результатами даної закупівлі.»
Надаємо інформацію щодо фактичного стану виконання Договору від 22.08.2025 № 532-25, укладеного між Замовником та ТОВ «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ».
Договір № 532-25 було укладено 22 серпня 2025 року. Відповідно до пункту 1.2. Договору від 22.08.2025 № 532-25 «Послуги надаються підготовленим персоналом Виконавця строком до 31 серпня 2025 року включно». Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням листа Виконавця № 1808-2 від 22.08.2025р., які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 10.4. (4) Договору від 22.08.2025р. № 532-25, Сторони уклали Додаткову угоду № 1 від 29.08.2025р. На поточну дату виконання умов Договору перебуває на початковій стадії.
Фактичне надання послуг за цим договором станом на дату запиту ще не розпочато, підготовчі заходи тривають відповідно до договірних зобов’язань. Підтверджуючими документами є укладений Договір № 532-25 від 22.08.2025 року (копія завантажена до процедури закупівлі), Додаткова угода № 1 від 29.08.2025р. (копія завантажена до процедури закупівлі) та Лист ТОВ «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ» № 1808-2 від 22.08.2025р.
Питання № 3 моніторингу: «3. Чи було виконано переможцем закупівлі ТОВ «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ» під час укладення Договору вимоги пункту 4 додатку 5 до тендерної документації Замовника, а саме: «4.1 Відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. 4.2 Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми Переможець може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом та відповідно до умов договору).»
Переможцем закупівлі ТОВ «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ» під час укладення Договору № 532-25 від 22.08.2025 року було виконано вимоги пункту 4 додатку 5 до тендерної документації Замовника, а саме: «4.1 Відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. 4.2 Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми Переможець може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом та відповідно до умов договору).
Підтверджуючими документами є Наказ № 4/к від 01 березня 2025 року Про Директора Товариства, Рішення № 27/02 учасника ТОВ «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ» від 27 лютого 2025 року, Декларація № 075048/24 про провадження господарської діяльності та Відповідь_підтвердження_декларації_ТОВ_ЧЕРНІГІВ-БУД_ГАРАНТ.
Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період з 06 вересня 2025 по 10 вересня 2025 року.
Номер:
9151c851aebb494c81f3f7d8890b128c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.09.2025 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень будівлі поліклініки (к. 201, к. 202, к. 203, к. 204, к. 205, к. 206, к. 207, к. 210, к. 214, коридор, к. 119, к. 120, к. 121, к. 124) ДУ "ТМО МВС України по Чернігів. обл." за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 217 (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 1 590 345,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-02-005778-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку з чим Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей ТОВ «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ» більше ніж один раз, а саме до 16 липня 2025 14:22 та до 09 серпня 2025 15:47, при тому, що у рішенні органу оскарження відсутня така вимога до Замовника та зазначено лише про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c2a9e5b0dda446e0b83dea92a870c2fe
Назва:
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-07-02-005778-a:
Дата опублікування:
19.09.2025 10:30
Опис:
Державна установа „Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області” (далі – Замовник), на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
«02» липня 2025 року Замовником було оголошено закупівлю: Поточний ремонт приміщень будівлі поліклініки (к. 201, к. 202, к. 203, к. 204, к. 205, к. 206, к. 207, к. 210, к. 214, коридор, к. 119, к. 120, к. 121, к. 124) ДУ "ТМО МВС України по Чернігів. обл." за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 217 (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором UA-2025-07-02-005778-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-M-2025-09-03-000018).
Питання №1 моніторингу: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень будівлі поліклініки (к. 201, к. 202, к. 203, к. 204, к. 205, к. 206, к. 207, к. 210, к. 214, коридор, к. 119, к. 120, к. 121, к. 124) ДУ "ТМО МВС України по Чернігів. обл." за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 217 (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 1 590 345,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-02-005778-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку з чим Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей ТОВ «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ» більше ніж один раз, а саме до 16 липня 2025 14:22 та до 09 серпня 2025 15:47, при тому, що у рішенні органу оскарження відсутня така вимога до Замовника та зазначено лише про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.»
Відповідно до вашого запиту повідомляємо, що пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) встановлено вимогу, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Так, в рішенні органу оскарження №11999-р/пк-пз від 04.08.2025 зазначено:
«… Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави в цій частині.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей…»
Проте відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1️) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2️) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Комісія АМКУ у своєму рішенні, по вищезгаданій скарзі, встановила наявність порушення процедури закупівлі та зобов’язала замовника скасувати свої рішення відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону. Закон не передбачає можливості для органу оскарження у своїх рішеннях зобов’язувати замовника до вчинення ним певних дій, зокрема виявлення невідповідностей в інформації та/ або документах.
Отже, відповідно до рішення АМКУ, замовник був зобов'язаний скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржник. Відповідно до вказаних причин неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, а саме не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону – Замовник виконав Рішення органу оскарження, надавши Скаржнику 24 години на виправлення невідповідностей, зазначених в Рішенні органу оскарження.
Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період з 18 вересня 2025 по 22 вересня 2025 року.