-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Шафи холодильні типу Forcold G SNACK400TN-FC або еквівалент, шафа морозильна типу Forcar G-EF600SS або еквівалент для Південноукраїнського ліцею №1 імені Захисників Вітчизни Південноукраїнської міської ради, шафа холодильна типу REEDNEE GN650TN або еквівалент, шафа морозильна типу REEDNEE GN650BT або еквівалент для Південноукраїнського ліцею №5 Південноукраїнської міської ради)
Завершена
432 234.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 322.34 UAH
мін. крок: 1% або 4 322.34 UAH
Номер:
6f2245040bb443d682703ebca1bb5e53
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-18-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
18.08.2025 17:25 - 09.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2025 № 88-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 18.08.2025.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 18.08.2025 № 88-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-07-02-000345-a 02.07.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «БМ ДИСТРИБУШН 2.0», товариства з обмеженою відповідальністю «ХАССПА» та фізичної особи-підприємця Суховій Людмили Василівни, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 02.07.2025 № 1/холодильне обладнання (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БМ ДИСТРИБУШН 2.0», товариства з обмеженою відповідальністю «ХАССПА» та фізичної особи-підприємця Суховій Людмили Василівни; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2025 № 10677-р/пк-пз та від 06.08.2025 № 12151-р/пк-пз; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.07.2025 № 3/холодильне обладнання, від 21.07.2025 № 5/холодильне обладнання та від 23.07.2025 № 6/холодильне обладнання; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 11.08.2025 № 499 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 14.08.2025 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 15.08.2025 в електронній системі закупівель; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
03.09.2025 16:58 - 09.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.09.2025 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
44d5ba7576c14bc99f56acece0342c7b
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
19.08.2025 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом CPV за ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-02-000345-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін товари, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
dd42537047c847c9905f8fe63f94e9d9
Назва:
Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 19.08.2025 року в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2025-07-02-000345-a (ID моніторингу: UA-M-2025-08-18-000091) надає пояснення (інформацію та документи)
Дата опублікування:
20.08.2025 16:54
Опис:
По пункту 1 запиту щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін товари, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Шафи холодильні типу Forcold G SNACK400TN-FC або еквівалент, шафа морозильна типу Forcar G-EF600SS або еквівалент для Південноукраїнського ліцею №1 імені Захисників Вітчизни Південноукраїнської міської ради, шафа холодильна типу REEDNEE GN650TN або еквівалент, шафа морозильна типу REEDNEE GN650BT або еквівалент для Південноукраїнського ліцею №5 Південноукраїнської міської ради) визначений у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом аналізу інформації про ціни на товари (шафи холодильні), які містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідного товару, комерційних пропозицій ФОП Концур Н.В. (аналітична інформація про ціни на шафи холодильні та розрахунок середньої вартості додаються).
По пункту 2 запиту про надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Шафи холодильні типу Forcold G SNACK400TN-FC або еквівалент, шафа морозильна типу Forcar G-EF600SS або еквівалент для Південноукраїнського ліцею №1 імені Захисників Вітчизни Південноукраїнської міської ради, шафа холодильна типу REEDNEE GN650TN або еквівалент, шафа морозильна типу REEDNEE GN650BT або еквівалент для Південноукраїнського ліцею №5 Південноукраїнської міської ради) оприлюднено на вебсайті управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради за посиланням https://osvita-yu.mk.ua/publichni-zakupivli/4908-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli-do-vidkritikh-torgiv-z-osoblivostyami-132
Скан-копія сторінки вебсайту управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради, де оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Шафи холодильні типу Forcold G SNACK400TN-FC або еквівалент, шафа морозильна типу Forcar G-EF600SS або еквівалент для Південноукраїнського ліцею №1 імені Захисників Вітчизни Південноукраїнської міської ради, шафа холодильна типу REEDNEE GN650TN або еквівалент, шафа морозильна типу REEDNEE GN650BT або еквівалент для Південноукраїнського ліцею №5 Південноукраїнської міської ради) додається.
По пункту 3 запиту щодо надання інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Закупівля товарів за кодом ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Шафи холодильні типу Forcold G SNACK400TN-FC або еквівалент, шафа морозильна типу Forcar G-EF600SS або еквівалент для Південноукраїнського ліцею №1 імені Захисників Вітчизни Південноукраїнської міської ради, шафа холодильна типу REEDNEE GN650TN або еквівалент, шафа морозильна типу REEDNEE GN650BT або еквівалент для Південноукраїнського ліцею №5 Південноукраїнської міської ради) фінансується за рахунок коштів бюджету громади за кодом класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів: КПКВК 0611021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету.
Окрім того, інформація про джерела фінансування зазначена в річному плані закупівель (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-07-02-000245-a):
- Назва джерела: Місцевий бюджет;
- Сума: 432234 грн.;
- Опис: спеціальний фонд (бюджет розвитку), додаткові кошти, перенесені листом управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради від 04.04.2025 №656/01-16, рішення сесії Південноукраїнської міської ради від 19.12.2024 №2135, наказ управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради від 26.06.2025 №518.
Вищезазначена інформація підтверджується довідкою про зміни до річного розпису бюджету на 2025 рік від 04.04.2025 №218/219, затвердженою начальником фінансового управлінням Південноукраїнської міської ради; довідкою про зміни до помісячного розпису асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2025 рік від 04.04.2025 №218, затвердженою начальником фінансового управлінням Південноукраїнської міської ради; довідкою про зміни до помісячного розпису спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2025 рік від 04.04.2025 №219, затвердженою начальником фінансового управлінням Південноукраїнської міської ради (копії додаються).
По пункту 4 запиту щодо надання інформації, чи здійснюється фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Джерело фінансування закупівлі ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Шафи холодильні типу Forcold G SNACK400TN-FC або еквівалент, шафа морозильна типу Forcar G-EF600SS або еквівалент для Південноукраїнського ліцею №1 імені Захисників Вітчизни Південноукраїнської міської ради, шафа холодильна типу REEDNEE GN650TN або еквівалент, шафа морозильна типу REEDNEE GN650BT або еквівалент для Південноукраїнського ліцею №5 Південноукраїнської міської ради) не пов’язане з виконанням Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р та не передбачає використання коштів Ukraine Facility для здійснення даної закупівлі.