• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі АПК автобази, інв. № 076105. Коригування, Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Обсяг робіт: 1 робота. Місце виконання робіт: на території ДП «Одеський порт», 65003, м. Одеса, Газовий пров., 2. Строк виконання робіт: до 31.12.2026, не більше 150 календарних днів безпосереднього виконання робіт з дати передачі фронту робіт за відповідним актом та сплати Замовником авансу. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.

Завершена

22 799 863.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 227 998.63 UAH
Номер: 39617ab01263402daed11ab8c2dee079
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-26-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 26.08.2025 12:52 - 17.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.08.2025 №120-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 25 серпня 2025 року №003100-18/10589-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.08.2025 №120-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-06-30-004581-a, 30.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, y.v.ilchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства установлено порушення вимог пункту 83 Постанови № 668. За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інтеріор групп» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Берг групп», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 30.06.2025 № 110), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 09.07.2025, 10.07.2025, відповіді Замовника від 09.07.2025, 12.07.2025, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Берг групп» (далі – ТОВ «Берг групп»), товариства з обмеженою відповідальністю «Інтеріор групп» (далі – ТОВ «Інтеріор групп»), вимоги про усунення невідповідностей до 24.07.2025, до 02.08.2025, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженими особами від 25.07.2025 № 135, від 04.08.2025 № 143, звернення з вимогою про усунення порушення UA-2025-06-30-004581-a.c1 від 05.08.2025, рішення Замовника від 09.08.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.08.2025 № КД-22509 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 11.08.2025 № КД-22509/1, від 10.09.2025 № КД-22509/3 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 01.09.2025 та 11.09.2025 через електронну систему закупівель. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Вимоги Постанови № 668 відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва. Постанова № 668 є обов'язковою для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Так, пунктом 83 Постанови № 668 установлено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. За результатами моніторингу установлено, що Замовник уклав Договір, який не містить плану фінансування будівництва, чим не дотримався вимог пункту 83 Постанови № 668. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) щодо вказаного Замовник пояснив, що «Замовником було складено відповідний план фінансування робіт у складі календарного графіку виконання робіт, узгоджено його з Підрядником, та між Замовником та Підрядником укладено відповідну додаткову угоду від 10.09.2025 на додання до Договору про закупівлю Додатку № 5 «Календарний графік виконання робіт та план фінансування». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інтеріор групп» установлено наступне. Так, Замовник у підпункті 14 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації установив вимогу, що для підтвердження спроможності забезпечення функціонування ефективної системи запобігання та протидії корупції, відповідності діяльності учасника вимогам антикорупційного законодавства, учасником надається чинний сертифікат учасника на відповідність вимогам ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», стосовно виконання робіт та/або надання послуг з капітального ремонту та/ або реконструкції та/або нового будівництва житлових та/або нежитлових будівель, який виданий учаснику від акредитованого в Національному агентстві акредитації України (далі - НААУ) органу сертифікації. На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «Інтеріор групп» в складі тендерної пропозиції надано копію сертифікату на систему управління по ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно надання послуг з будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти), який виданий органом з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «Фактум» (файл «17.3Сертифікат_37001_ТОВ_ІНТЕРІОР_ГРУПП.pdf»). Правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні визначає Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон про акредитацію). Відповідно до статті 1 Закону про акредитація, акредитація органів з оцінки відповідності (далі – акредитація) – засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Згідно з нормами частини четвертої статті 11 Закону про акредитацію у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації, який засвідчує, що організація, яка його використовує, акредитована НААУ. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2017 № 161 затверджене Положення про НААУ, згідно з пунктом 1 якого, НААУ є національним органом України з акредитації. Водночас акредитовані органи з оцінки відповідності, згідно з нормами абзацу 3 статті 12 Закону про акредитацію, повинні посилатися на акредитацію тільки стосовно тих робіт, на здійснення яких їх було акредитовано. Моніторингом установлено, що надана учасником ТОВ «Інтеріор групп» у складі тендерної пропозиції копія сертифікату на систему управління по ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» не містить національного знака акредитації. Згідно з пунктом 5 частини другої статті 8 Закону для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Відповідно до додатку до атестата про акредитацію від 30.01.2025 № 8О095, який розміщено на офіційному сайті НААУ: www.naau.org.ua у розділі «Реєстр акредитованих ООВ» (органи з сертифікації систем менеджменту) у ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «Фактум» відсутня акредитація з оцінки відповідності за сферою ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Таким чином, учасник ТОВ «Інтеріор групп» надав у складі тендерної пропозиції копію сертифіката, що виданий органом оцінки відповідності, який не акредитований НААУ за ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», чим порушив вимоги підпункту 14 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника. На запит Управління щодо виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ «Інтеріор групп», якого обрано переможцем, Замовник зазначив, що тендерна документація не містила вимог щодо надання учасниками документів, які підтверджують акредитацію органу сертифікації в НААУ, а також зауважив, що тендерна документація не містила вимог стосовно акредитації в НААУ органу сертифікації безпосередньо за ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Однак, надане Замовником пояснення не спростовує виявлене порушення, оскільки тендерною документацією встановлено вимогу про надання чинного сертифікату учасника на відповідність вимогам ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий учаснику від акредитованого в НААУ органу сертифікації, а відомості про відсутність акредитації в органу сертифікації підтверджує відкрите публічне джерело, доступ до якого є вільним. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178. Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Інтеріор групп», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір вартістю 22 608 258,03 грн з ПДВ. Пунктом 11 частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах 2, 3 частини першої статті 41 цього Закону) Відповідно до абзацу 2 частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону, абзацу 2 частини першої статті 41 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель зміни до Договору (додаткова угода від 10.09.2025 № КД-22509/3) у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 16.09.2025 16:36 - 01.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.09.2025 16:36

Запити/Пояснення