• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вантажний автомобіль-самоскид

Завершена

2 830 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 150.00 UAH
Номер: 3aa7148fcfce4788a62fc9c0270dc6fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-26-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 26.08.2025 18:20 - 17.09.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.08.2025 № 252 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 26.08.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.08.2025 № 252 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10 UA-2025-06-27-008182-a 27.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, v.v.logvynenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія),надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємство «Благоустрій» Валківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Протокол від 27.06.2025 № 7, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО» (далі – ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО»), та приватне підприємство «АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРАВТОСНАБ» (далі – ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРАВТОСНАБ»), рішення Комісії: №11490-р/пк-пз від 23.07.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.07.2025, 09.07.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.07.2025 №13, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2025, договір від 14.08.2025 № 01/08-2025 (далі – Договір), пояснення Замовника від 03.09.2025 та 15.09.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 16.09.2025 18:25 - 20.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.09.2025 18:25

Запити/Пояснення