• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вхідної групи до будівель поліклінічного корпусу та водного блоку КНП СОР «Обласна дитяча клінічна лікарня» м. Суми вул. Ковпака 22 ДК 021:2015 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт

Завершена

4 001 066.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 005.33 UAH
Номер: 2447feb55a7343d58e3dcd43e9ceb2d5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-18-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 18.08.2025 12:39 - 09.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.08.2025 № 88-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 18.08.2025 № 88-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-06-27-008595-a 27.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, v.b.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог порушення вимог пункту 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ПВКП «Авангард-Н». За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку №1082. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує оприлюднити Договір з додатками до нього у машинозчитувальному форматі; вжити заходи щодо недопущення порушень вимог пункту 43 Особливостей в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень та вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Обласна дитяча клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.06.2025 (протокол № 73) зі змінами від 02.07.2025 (протокол № 76), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.07.2025, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «СК НОВЕ МІСТО» та «БУЛІТОН», Приватного виробничо-комерційного підприємства «Авангард-Н» (далі – ПВКП «Авангард-Н», учасник), вимогу про усунення невідповідностей до 16.07.2025, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 28.07.2025 № 11655-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.07.2025 №89 та №90, від 31.07.2025 №95, повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2025, договір від 07.08.2025 № 126 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.08.2025 та від 25.08.2025. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. 1. За результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ПВКП «Авангард-Н» у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Так, відповідно до наданих учасником у складі тендерної пропозиції документів на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 09.07.2025 № 158/ТД (далі – Довідка № 158/ТД) та договору про надання послуг від 05.02.2022 № 9/1, учасник буде використовувати «Автокран КТА 25». При цьому, надана учасником декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл «8Декларація КТА-25.pdf») на вимогу пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації містить інформацію щодо іншого крану, а саме «вантажопідіймального крану на базі КРАЗ-250, №ВМ5108АХ випуск 2006 року, країна походження Україна ВАТ «Дрогобицький завод автомобільних кранів»». Отже, наявна невідповідність у наданих учасником процедури закупівлі документах щодо автокрану. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ПВКП «Авангард-Н» вищезазначених невідповідностей, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути такі невідповідності. Пояснення Замовника, надані на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області 25.08.2025 не спростовують зазначеного порушення. 2. Відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Крім того, відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок №1082) замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). При цьому, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив Договір про закупівлю робіт з капітального ремонту та додатки до нього не у машинозчитувальному форматі –форматі PDF, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку №1082.
Період усунення порушень: 01.09.2025 14:50 - 16.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.09.2025 14:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання усунення порушень за результатами моніторингу закупівлі було завантажено договір з додатками до нього у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації звіту: 02.09.2025 10:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 04.09.2025 08:55

Запити/Пояснення