• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Кондиціонери з монтажем (ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої ДК 021:2015: ДК 021:2015: 42512200-0- Настінні кондиціонери повітря)

Завершена

1 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
Номер: 0be3238c5270498a9eb7485b305b884a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-04-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.08.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 04.08.2025 16:55 - 26.08.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.08.2025 №110-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 04.08.2025 №110-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2025-06-27-008096-a, 27.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, d.o.tanasiichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ДЖІ-ТЕК», ПП «СПЕЦСЕРВІС», ТОВ «КЛІМАТ СТАЙЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.06.2025 б/н), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДЖІ-ТЕК» (далі – ТОВ «ДЖІ-ТЕК»), рішення уповноваженої особи (протокол від 07.07.2025 б/н) про відхилення пропозиції ТОВ «ДЖІ-ТЕК», тендерну пропозицію приватного підприємства «СПЕЦСЕРВІС» (далі - ПП «СПЕЦСЕРВІС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 09.07.2025, рішення уповноваженої особи (протокол від 09.07.2025 б/н) про відхилення пропозиції ПП «СПЕЦСЕРВІС», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІМАТ СТАЙЛ» (далі – ТОВ «КЛІМАТ СТАЙЛ»), рішення уповноваженої особи (протокол від 09.07.2025 б/н) про визначення ТОВ «КЛІМАТ СТАЙЛ» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2025 № 11355-р/пк-пз, договір про закупівлю товару від 28.07.2025 № 328, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 08.08.2025 № 1, пояснення Замовника (інформацію та документи), отримані 08.08.2025 та 11.08.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 14.08.2025 17:45 - 20.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2025 17:45

Запити/Пояснення