• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Кондиціонери з монтажем (ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої ДК 021:2015: ДК 021:2015: 42512200-0- Настінні кондиціонери повітря)

Завершена

1 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
Період оскарження: 27.06.2025 15:06 - 02.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 37f1a7751c4d4197a7714fd7f1f920c7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-27-008096-a.c1
Назва: скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» оголосило процедуру закупівлі, форма проведення закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-06-27-008096-a. ПП «СПЕЦСЕРВІС» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП «СПЕЦСЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦСЕРВІС», а саме: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.07.2025 р. Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ПП «СПЕЦСЕРВІС» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Дата розгляду скарги: 21.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.07.2025 15:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.07.2025 17:39
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС", Анастасія Вікторівна 380933840500 tender@spec-servis.com.ua https://spec-servis.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: bcc653c58c844cd4a7a6daca70fbd04a
Заголовок пункту скарги: скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Учасника ПП «СПЕЦСЕРВІС»

Протоколом Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» від 27.06.2025 року було затверджено Тендерну документацію по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару Кондиціонери з монтажем (ДК 021:2015:42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої ДК 021:2015:42512200-0 – Настінні кондиціонери повітря).

У відповідності до підпункту 2.1. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше 1-го договору за період з 2022-2025 роки).
Аналогічним вважається договір на поставку (купівлю-продаж) товару, який є предметом даної закупівлі за найменуванням товару або за кодом закупівлі з наданням супутніх послуг з установки/монтажу обладнання;
- копії/ю договорів/у, зазначених у довідці у повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами;
- копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання аналогічних договорів зазначених в наданій Учасником довідці (накладні, акти приймання-передачі або інші первинні бухгалтерські документи);
- позитивний лист-відгук щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Аналогічний договір надається з додатками, специфікаціями, додатковими угодами, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.

На виконання даної вимоги ПП «СПЕЦСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції було надано: довідку про аналогічний досвід виконання вих. № 02/07-24Т від 02.07.2025 року; договір № 131 про закупівлю товарів за державні кошти від 04.08.2025 року; видаткові накладні до вказаного договору (№ 56 від 15 серпня 2022 року; № 58 від 22 серпня 2022 року; № 59 від 1 вересня 2022 року); лист-відгук від 23.09.22 № 29/3831/в.і. до даного договору.

За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «СПЕЦСЕРВІС» Замовником було встановлено наступне:
- Учасником надано видаткові накладні на підтвердження поставки товару згідно договору №131 від 04.08.2022 за період з 15.08.2022 по 01.09.2022 року, але не надано документів, які б підтверджували монтаж або встановлення поставленого товару за аналогічним договором (наприклад акти/акт приймання-здачі послуг встановлення/монтажу кондиціонерів за аналогічним договором тощо);
- Учасником надано позитивний лист-відгук за №29/3831/в.і від 23.09.2022 щодо виконання аналогічного договору вказаного в довідці №02/07-24Т від 02.07.2025, тоді як відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації необхідно було надати позитивний лист-відгук щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці не раніше дати оголошення даної закупівлі.

Як наслідок, Замовником було висунуто вимогу про усунення невідповідностей в частині надання ПП «СПЕЦСЕРВІС» наступних документів:
- документів, які б підтверджували монтаж або встановлення поставленого товару за аналогічним договором №131 від 04.08.2022, який зазначений в довідці №02/07-24Т від 02.07.2025 (наприклад акти/акт приймання-здачі послуг встановлення/монтажу кондиціонерів тощо);
- позитивного листа-відгуку щодо виконання аналогічного договору вказаного в довідці №02/07-24Т від 02.07.2025 датованого не раніше дати оголошення даної закупівлі.

Уважно проаналізувавши вимоги Замовника про усунення невідповідностей, ПП «СПЕЦСЕРВІС» у строк та в порядку визначеному законодавством на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів було подано новий пакет документів, а саме:
- довідку про аналогічний досвід виконання вих. № 09/07-1Т від 09.07.2025 р.;
- договір купівлі-продажу № 15/05/25-2 від 15.05.2025 року;
- видаткову накладну № 49 від 18 червня 2025 року;
- лист – відгук вих. № 09/07/25-В від 09.07.2025 року.

Звертаємо увагу, Комісії, що наданий пакет документів повністю відповідає тендерній документації Замовника, зокрема:
1. Довідка про аналогічний досвід виконання вих. № 09/07-1Т від 09.07.2025 р. складена в довільній формі та містить інформацію про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за період 2022-2025 років. (ілюстрація - додається).




2. Договір купівлі-продажу № 15/05/25-2 від 15.05.2025 року є аналогічним, виходячи з ідентичного предмету закупівлі, оскільки предметом закупівлі і в договорі (підтверджується Специфікацією) і в тендерній пропозиції Замовника (підтверджується Технічною специфікацією/Завданням) є Кондиціонер настінного типу серії AlpinAir JUNGFRAU TITAN (ілюстрації - додаються).





* Примітка: в позиціях 2-5 технічних вимог до предмету закупівлі так само пропонується кондиціонери настінного типу серії AlpinAir JUNGFRAU TITAN.

3. Договір купівлі-продажу № 15/05/25-2 від 15.05.2025 року містить усі необхідні документи, що підтверджують його повне виконання, а саме: додаток № 1 Специфікацію та видаткову накладну № 49 від 18 червня 2025 року.

4. Лист-відгук вих. № 09/07/25-В від 09.07.2025 року за своїм змістом є – позитивним та датований 09.07.2025 року, а отже не раніше дати оголошення даної закупівлі, як того вимагав Замовник (ілюстрація - додається).


Сукупний аналіз вищевказаних документів дозволяє чітко встановити відповідність тендерної пропозиції ПП «СПЕЦСЕРВІС» вимогам Замовника в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.

Всі подані ПП «СПЕЦСЕРВІС», у складі тендерної пропозиції документи, містять вичерпну інформацію, повністю узгоджуються між собою та виключають неоднозначність їх трактування.

Натомість, Замовником безпідставно не було надано належної правової оцінки поданому ПП «СПЕЦСЕРВІС», з урахуванням усунених невідповідностей, пакету документів та було неправомірно відхилено тендерну пропозицію ПП «СПЕЦСЕРВІС» на підставі поданих Скаржником документів до усунення невідповідностей.

Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Звертаємо увагу Комісії на той факт, що ПП «СПЕЦСЕРВІС» на виконання пункту 43 Особливостей та вимог Замовника було виправлено усі невідповідності та надано належні документальні підтвердження, а тому посилання Замовника на підпункт 1 пункту 44 Особливостей стосовно того, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей– безпідставні.

Таким чином, Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію ПП "СПЕЦСЕРВІС" з підстав, зазначених у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.07.2025 р.

Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».

Враховуючи викладене, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ПП "СПЕЦСЕРВІС" і діяв усупереч закону, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.07.2025 р. є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua. – ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-27-008096-a
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника