-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дахового покриття будівлі коледжу з використанням енергозберігаючих технологій КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж імені В.Барвінського
Завершена
5 708 877.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 544.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 544.39 UAH
Номер:
f16f2264d0c548cda65762aa36b514e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-12-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2025 00:00
Період моніторингу:
12.08.2025 15:10 - 03.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.08.2025 №201
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 12.08.2025 №201.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-25-012130-a, 25.06.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм частини першої статті 10 Закону, пунктів 3, 10 та 54 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення норм частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також норм пункту 17 Постанови КМУ №668.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме привести Додаток №2 до договору (календарний графік виконання робіт) у відповідність до вимог пункту 17 Постанови КМУ №668 з відповідним укладенням та оприлюдненням додаткової угоди, а також здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, тощо), направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Дрогобицький музичний фаховий коледж ім. В.Барвінського» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-06-25-011251-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану інформацію щодо оскарження умов тендерної документації Замовника (скарга від 06.07.2025 №UA-2025-06-25-012130-a.a1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 16.07.2025 №11179-р/пк-пз); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішення Органу оскарження; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 05.08.2025; тендерну пропозицію ТОВ «НЕОПАЛИМА КУПИНА»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «НЕОПАЛИМА КУПИНА» як переможцем тендеру документи; договір від 12.08.2025 №60 з додатками; додаткову угоду від 19.08.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з нормами пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Одночасно, відповідно до пункту 54 Особливостей №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції, замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Моніторингом встановлено, що Замовником щодо досліджуваної процедури закупівлі тендерну документацію та додатки до неї оприлюднено 25.06.2025.
Водночас, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, 23.07.2025 та 30.07.2025 Замовником оприлюднено нову редакцію тендерної документації (основну частину, Додатки 1 та 2).
Проте, на порушення вимог пункту 54 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, разом із змінами до тендерної документації Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено в окремому документі перелік таких змін, що були внесені.
Згідно з нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Також, у частині першій статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ №668).
За нормою пункту 17 Постанови КМУ №668 строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Проте, моніторингом встановлено, що договір №60 від 12.08.2025 (далі – Договір №60) містить календарний графік виконання робіт (Додаток №2), у якому зазначено лише найменування предмету договору (Капітальний ремонт дахового покриття будівлі коледжу з використанням енергозберігаючих технологій КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж імені В.Барвінського) та вартість виконання робіт за місяцями в цілому та який, водночас, не містить інформації щодо дати початку та закінчення видів (етапів, комплексів) робіт за договором, чим недотримано вимоги пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, порушено норми пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.
Аналогічно, змінений додатковою угодою від 19.08.2025 №1 до Договору №60 Додаток №2 «Календарний графiк виконання робiт» не відповідає вимогам пункту 17 Постанови КМУ №668.
Згідно з нормами пункту 10 Особливостей №1178 за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Одночасно, відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML).
Проте, моніторингом встановлено, що Замовником Договір №60 та додатки до нього у встановлений Законом строк не оприлюднено в машинозчитувальному форматі, що призвело до порушення вимог пунктів 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178.
Під час моніторингу Замовником Договір №60 та додатки до нього оприлюднені у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
20.08.2025 17:16 - 04.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2025 17:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства щодо закупівлі UA-2025-06-25-012130-a повідомляємо, що укладено додаткову угоду № 2 до Договору №60 від 12.08.2025 року, якою внесено зміни в Календарний графік виконання робіт
Дата публікації звіту:
27.08.2025 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
ad841850a73b4e5f92cc055b3a3924cb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2025 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-06-25-012130-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Дрогобицький музичний фаховий коледж ім. В.Барвінського» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8295ae7c28b346578ebfe1273f998b39
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.08.2025 12:58
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень щодо закупівлі UA-2025-06-25-012130-a від 13.08.2025 року повідомляємо наступне.
1.Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, бюджетного призначення здійснено на підставі кошторисної документації, складеної відповідно до вимог Кошторисних норм України, та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт дахового покриття будівлі коледжу з використанням енергозберігаючих технологій КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж імені В.Барвінського», експертний звіт №368-В-25 від 18.06.2025 року, виданого ТзОВ «Вітрувій Експерт». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до проектно-кошторисної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт дахового покриття будівлі коледжу з використанням енергозберігаючих технологій КЗ ЛОР Дрогобицький музичний фаховий коледж імені В. Барвінського».
2. Посилання на сторінку веб-сайту Комунального закладу Львівської обласної ради Дрогобицький музичний фаховий коледж ім.В.Барвінського, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ddmu.org.ua/news/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnoho.
Номер:
1950103675d049f591658c03903154a3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.08.2025 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-06-25-012130-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Дрогобицький музичний фаховий коледж ім. В.Барвінського» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможця тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML).
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір № 60 від 12.08.2025 та додатки («Договірна ціна», «Календарний графік виконання робіт», «Календарний графік фінансування робіт», «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси») до нього лише у форматі pdf.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Пояснити причини не оприлюднення Договору №60 від 12.08.2025 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6afbc4cb37a445b4a44d962d827e3ff8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.08.2025 13:05
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень щодо закупівлі UA-2025-06-25-012130-a повідомляємо наступне.
1) Під час укладання договору про закупівлю переможцем, відповідно до п.17 Особливостей, надано наступні документи на підтвердження права підписання договору: - копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - копія наказу директора ТзОВ «Неопалима купина» по особовому складу від 05.08.2024 №0027 - копія паспорта Лукавецької О.М. Надаємо наступні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи на підтвердження права підписання договору:1.Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 2. Копія наказу директора ТзОВ «Неопалима купина» 3. Копія паспорта Лукавецької О.М.
2) Також надаємо Договір № 60 від 12.08.2025 та додатки («Договірна ціна», «Календарний графік виконання робіт», «Календарний графік фінансування робіт», «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси», Пояснювальна записка, Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01, № 02-01-02, № 02-01-03, № 02-01-04, № 02-01-05, № 02-01-06, № 02-01-07, № 02-01-08, № 02-01-09, № 02-01-010, № 02-01-011, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, №02-01-02, №02-01-03, №02-01-04, №02-01-05, №02-01-06, №02-01-07, №02-01-08, №02-01-09, №02-01-010, №02-01-011, Підсумкова відомість ресурсів у машинозчитувальному форматі.