-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запірна арматура (ДК 021:2015 – 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої)
Завершена
13 480 056.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 400.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 67 400.28 UAH
Номер:
672174aac37347e8a6940680e15d0992
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-09-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2025 00:00
Період моніторингу:
14.07.2025 16:31 - 05.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
14.07.2025 № 199
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.07.2025 № 199
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2025-06-25-002774-a 25.06.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання Договору, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, виконання рішень Комісії – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД», (далі – Замовник) UA-P-2025-06-25-003451-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.06.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, обґрунтування аномально низької ціни до 08.07.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» від 08.07.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 15.07.2025 № 11031-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МІТПАК» від 08.07.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРО»» (ТОВ ««НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРО»») від 08.07.2025, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 08.07.2025, договір про закупівлю товарів від 28.07.2025 №272-25 (далі - Договір), рішення Комісії від 22.07.2025 №11421-р/пк-пз, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 18.07.2025, 21.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 15.07.2025, 16.07.2025.
Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону, моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях Комісії від 15.07.2025 № 11031-р/пк-пз, від 22.07.2025 №11421-р/пк-пз не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.08.2025 17:26 - 12.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2025 17:26
Запити/Пояснення
Номер:
032fa276bf144a24adfbed9d8ae1c70a
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
15.07.2025 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
afa7c935d10c4d219238c253e4e3f521
Назва:
Інформація на запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Дата опублікування:
18.07.2025 09:46
Опис:
1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено розрахунок розміру очікуваної вартості процедури? Розрахунок необхідно підтвердити відповідними документами та інформацією.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» є ліцензіатом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від 14.09.2017 № 1131 (в редакції Постанови НКРЕКП від 02.12.2020 № 2311), підприємством було розроблено річний інвестиційний план використання коштів у першому році розвитку на 2025 рік, у якому передбачено захід: «Заміна аварійної запірної арматури Ду600–1200 мм на насосних станціях, очисних спорудах, магістральних водоводах та розподільчих мережах КП ДОР "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД"».
При формуванні цього заходу вартість визначалася на основі аналізу отриманих комерційних пропозицій від учасників відповідного ринку та склала 11 233 380,00 грн без ПДВ (13 480 056,00 грн з ПДВ).
Таким чином очікувана вартість предмета закупівлі - засувок Ду 600 мм та Ду 1000 мм з електроприводом - Запірна арматура (ДК 021:2015 – 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) визначена на підставі розробленого підприємством та затвердженого НКРЕКП річного інвестиційного плану використання коштів у першому році розвитку на 2025 рік КП ДОР «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД», що був погоджений на сесії Дніпропетровської обласної ради від 07.05.2025 року (Витяг з рішення додається), а також схвалено Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (Постанова № 951 від 24.06.2025 року надається).
Копії комерційних пропозицій та річний інвестиційний план використання коштів у першому році розвитку на 2025 рік КП ДОР «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» додаються.
2.Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі?
На балансі підприємства обліковується близько 8000 одиниць запірної арматури діаметром від 100 до 1400 мм, значна частина яких перебуває у незадовільному технічному стані. Аварійність запірної арматури негативно впливає на технологічні процеси підприємства, ускладнює проведення ремонтів. Заміна старої запірної арматури, аварійних засувок дозволить значно зменшити втрати води, спростити виконання ремонтних та профілактичних робіт на спорудах та трубопроводах, знизити аварійність на підприємстві, покращити керованість систем водопостачання.
Технічні, якісні характеристики предмета даної Закупівлі, визначені технічним персоналом Замовника з урахуванням особливостей технологічного процесу підприємства, умов експлуатації та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
3.Яким чином та на підставі яких документів Замовником обраховано кількісні показники процедури закупівлі товарів?
Виходячи з технічного стану існуючої запірної арматури та вартості нової, технічним персоналом підприємства було прийнято рішення про придбання 9-ти одиниць засувок Ду 600 мм та Ду 1000 мм з електроприводом. Необхідна кількість запірної арматури (засувок Ду 600 мм та Ду 1000 мм з електроприводом) включена до річного інвестиційного плану використання коштів у першому році розвитку на 2025 рік, який погоджено на сесії Дніпропетровської обласної ради від 07.05.2025 року, а також схвалено Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (Постановою від 24.06.2025 року № 951).
4.Пояснити, чому Замовником було безпідставно відхилено найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» яка відповідала всім умовам тендерної документації та водночас переможцем визначено учасника, пропозиція якого є менш вигідною?
Замовник вважає, що твердження в запиті про надання пояснень щодо безпідставного відхилення пропозиції ТОВ «Етна-Індастрі» не відповідає дійсності, так як Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» не безпідставно, а з декількох причин. (детальна інформація надана у окремому файлі на 8 стр.)
Номер:
90b5e22821c5483ba4c0fc53c7c6c532
Назва:
Про зупинення моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
16.07.2025 17:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2025 00:00
Опис:
Наказ від 16.07.2025 №200 у файлі
Номер:
1f6df49c248143eea2a27b50f73dbf1d
Назва:
Інформація щодо наказу №200 від 16.07.2025
Дата опублікування:
21.07.2025 09:39
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» ознайомилось з Вашим Наказом № 200 від 16.07.2025 Про зупинення моніторингу закупівель та повідомляє, що розгляд скарги за номером UA-2025-06-25-002774-a.с1 від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “Етна Індастрі” відбудеться 22.07.2025 року.
Інформація про резолютивну частину рішення Комісії Антимонопольного комітету України буде опублікуване 23.07.2025 року, а повне рішення буде опубліковане 25.07.2025 року