-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Стент-система коронарна з лікувальним покриттям для лікування хворих із стандартними ураженнями)
Завершена
70 487 340.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 352 436.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 352 436.70 UAH
Номер:
b827669edf4549e380f1c886e3d37d7a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 13:48 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.10.2025 Київ № 271
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2025-06-24-013710-a 24.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УКР ДІАГНОСТИКА», ТОВ «Інновамед», стану виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державним підприємством «МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.06.2025 № 403, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженої відповідальністю «УКР ДІАГНОСТИКА» (далі – ТОВ «УКР ДІАГНОСТИКА»), товариства з обмеженої відповідальністю «Інновамед» (далі – ТОВ «Інновамед»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 11.07.2025 № 530, від 23.07.2025 № 617, від 21.08.2025 № 831, рішення комісії АМКУ від 14.08.2025 № 12561-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2025, договір про закупівлю від 28.08.2025 № 09/248-08/2025 на загальну суму 60 583 842,23 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду від 12.09.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення на запит Держаудитслужби, отриманий через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.10.2025 11:52 - 24.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.10.2025 11:52
Запити/Пояснення
Номер:
e1596f0e1ea8477fa6caefb0e0f65561
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.10.2025 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Стент-система коронарна з лікувальним покриттям для лікування хворих із стандартними ураженнями) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-24-013710-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів, а саме:
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c6c6920b5a514cc3b51099fcd7227ce5
Назва:
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
15.10.2025 09:52
Опис:
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі – ДП «Медзакупівлі України», Замовник) висловлює повагу та повідомляє наступне. На запит Державної аудиторської служби України від 10.10.2025 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Стент-система коронарна з лікувальним покриттям для лікування хворих із стандартними ураженнями)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-24-013710-a) надаємо наступні пояснення.
Процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, в тому числі зазначена Процедура закупівлі, проводяться ДП «Медзакупівлі України» на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку за доведеними з боку Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань.
Так, відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є МОЗ України. Згідно з пунктом 2 Порядку одержувачем бюджетних коштів є ДП «Медзакупівлі України», що належить до сфери управління
МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 216 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них» (зі змінами) затверджено перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-2022-%D0%BF#n14).
Наказом Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) від 13 січня 2025 року № 86 (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukrayini-vid-13-01-2025-86-pro-dovedennya-do-derzhavnogo-pidpriyemstva-medichni-zakupivli-ukrayini-pereliku-napryamiv-profilaktiki-diagnostiki-ta-likuvannya-2025-roku) до ДП «Медзакупівлі України» доведено перелік напрямів профілактики, діагностики та лікування до закупівлі у 2025 році, включаючи напрям «Лікарські засоби та медичні вироби для закладів охорони здоров’я для забезпечення лікування хворих із серцево-судинними та судинно-мозковими захворюваннями».
Наказом МОЗ України від 01 квітня 2025 року № 568 (зі змінами) (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukrayini-vid-01-04-2025-568-pro-zatverdzhennya-zmin-do-zvedenih-pokaznikiv-100-potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-sho-zakupovuvatimutsya) затверджено зведені показники 100 % потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться
ДП «Медзакупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2025 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру».
Питання 1 Запиту. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до паспорта бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», в тому числі за напрямом «Лікарські засоби та медичні вироби для закладів охорони здоров'я для забезпечення лікування хворих із серцево-судинними та судинно-мозковими захворюваннями», затвердженого головним розпорядником бюджетних коштів наказом МОЗ України від 28 лютого 2025 № 343 (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukrayini-vid-28-02-2025-343-pro-zatverdzhennya-pasporta-byudzhetnoyi-programi-na-2025-rik) та затвердженого Паспорту бюджетної програми на 2025 рік (копії наказу та паспорту додаються).
Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в межах бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Лікарські засоби та медичні вироби для закладів охорони здоров'я для забезпечення лікування хворих із серцево-судинними та судинно-мозковими захворюваннями».
Визначення очікуваної вартості здійснено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом
ДП «Медзакупівлі України» від 13.03.2025 № 72-ОД, методом визначення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції (копія наказу та Методика додаються).
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником опрацьовано комерційні пропозиції, надані учасниками ринкових консультацій. Збір комерційних пропозицій від учасників ринку з метою їх аналізу здійснено в системі SAP Ariba (ID запиту: Doc2502826061), яка використовується, зокрема, як інструмент проведення ринкових консультацій, що регламентовано наказом від14.07.2022 № 385-ОД «Про введення в дослідну експлуатацію SAP Ariba» (додається).
За результатами ринкової консультації надано три цінові пропозиції (додається у вигляді знімка екрана системи SAP Ariba). З метою забезпечення пацієнтів медичними виробами належної якості за максимально вигідною ціною, очікувану вартість було сформовано на основі найбільш економічно вигідної пропозиції (довідка розрахунку очікуваної вартості у форматі Excel додається).
Медико-технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено Замовником в установленому законодавством порядку з урахуванням інформації, зазначеної в наказі МОЗ України від 01.04.2025 № 568 (зі змінами) та досвіду попередніх закупівель.
Питання 2 Запиту. Надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
В 2025 році згідно з додатком 3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» були виділені бюджетні призначення за бюджетною програмою КПКВК «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», в тому числі за напрямом «Лікарські засоби та медичні вироби для закладів охорони здоров'я для забезпечення лікування хворих із серцево-судинними та судинно-мозковими захворюваннями», затвердженої головним розпорядником бюджетних коштів наказом МОЗ України від 28 лютого 2025 № 343 та затвердженого Паспорту бюджетної програми на 2025 рік (копія наказу та паспорту додаються), за загальним та спеціальними фондами державного бюджету. Таким чином, ДП «Медзакупівлі України» не отримує фінансування за рахунок субвенцій.
Додатково повідомляємо, що Процедура закупівлі не має стосунку до інструменту Ukraine Facility, оскільки відповідно до абзацу 2 статті 10 Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» джерелами формування загального фонду у частині фінансування є надходження, визначені частиною першою статті 15 Бюджетного кодексу України щодо державного бюджету (крім надходжень, визначених статтею 12 цього Закону), в тому числі надходження від реалізації державних резиденцій, державних дач, будинків відпочинку, оздоровчих закладів, іншого нерухомого майна, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Усі заходи, які має виконати Україна, відображені у Плані для Ukraine Facility (режим доступу : https://www.ukrainefacility.me.gov.ua/).
План включає як реформи, так і інвестиції, в рамках яких можуть відбуватись закупівлі (режим доступу до повного переліку індикаторів Плану: https://www.ukrainefacility.me.gov.ua/wp-content/uploads/2024/10/indicators-uf_ukr.pdf ).
Відповідно до сторінки 151 Плану України для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 224-р (режим доступу https://me.gov.ua/view/bb34572a-7998-4ffc-a3c6-83af50e88560) ключовими інвестиційними потребами у 2024–2027 роках є, зокрема, зміцнення системи охорони здоров’я шляхом відновлення та покращення роботи пошкоджених закладів охорони здоров’я на всіх рівнях, впровадження телемедицини та мобільних медичних послуг, забезпечення сучасним медичним обладнанням для діагностики та лікування, розробка індивідуальних протоколів лікування та догляду, в тому числі для людей з інвалідністю та психологічними травмами.
Разом з тим, своїм листом «Про виконання Плану України у 2025 році» від 16.04.2025 № 01/250-04/2025 МОЗ України повідомило Замовника про те, що реалізація проектів у межах бюджетних програм, головним розпорядником яких є МОЗ, а саме: КПКВК 2301800 «Реалізація публічних інвестиційних проектів Міністерства охорони здоров'я України»; КПКВК 2311800 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров’я України», буде виконуватися в межах реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» відповідно до Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 No 244-р.
Отже, дана процедура закупівлі не є складовою частиною виконання Плану Ukraine Facility.