-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Демонтаж аварійних будівель за адресами: вул. Української Армії, 7б – жилий корпус (літ. В) та по вул. Української Армії, 7 – сарай (літ. З) та вбиральня (літ. К) в м. Надвірній (Коригування)"
Завершена
4 727 902.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 639.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 639.51 UAH
Номер:
2411a99f68514c479aa7d27b777cc8ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 10:39 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2025 №54-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.08.2025 №54-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-06-23-011110-a 23.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МОНТАЖБУДЮГ", розгляду тендерної пропозиції ПП Еліт Україна, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.07.2025 №41.2 (далі – ТД), перелік змін до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ", ПП Еліт Україна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.07.2025 №41.6, від 29.07.2025 №41.8, Скарга до процедури UA-2025-06-23-011110-a.c1, рішення Органу оскарження від 24.07.2025 № 11545, повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2025, договір від 05.08.2025 №6ВТ, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 07.08.2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
26.08.2025 12:18 - 30.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2025 12:18
Запити/Пояснення
Номер:
a886df70e01e4d39beeb65ebe8e58809
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2025 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Демонтаж аварійних будівель за адресами: вул. Української Армії, 7б – жилий корпус (літ. В) та по вул. Української Армії, 7 – сарай (літ. З) та вбиральня (літ. К) в м. Надвірній (Коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-23-011110-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
8197bd4de6304a3da076d17513e6cb1c
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області по предмету закупівлі «Демонтаж аварійних будівель за адресами: вул. Української Армії, 7б жилий корпус (літ.В) та по вул. Української Армії, 7 – сарай (літ.З) та вбиральня (літ.К) в м. Надвірній (Коригування)»
Дата опублікування:
07.08.2025 13:30
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2025-06-23-011110-a «Демонтаж аварійних будівель за адресами: вул. Української Армії, 7б жилий корпус (літ.В) та по вул. Української Армії, 7 – сарай (літ.З) та вбиральня (літ.К) в м. Надвірній (Коригування)»