• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Консоль з підведеннями комунікацій універсальна з настінним кріпленням Система з підведеними комунікаціями, Система з підведеними комунікаціями, Система з підведеними комунікаціями, НК 024:2023 36810 «Консоль з підведеннями комунікацій універсальна з настінним кріпленням», НК 024:2023 35630 «Система з підведеними комунікаціями настінна», НК 024:2023 35630 «Система з підведеними комунікаціями настінна», НК 024:2023 35630 «Система з підведеними комунікаціями настінна», (Код номенклатурної позиції ДК 021:2015 33192300-5 Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів» ).

Торги відмінено

32 303 436.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 517.18 UAH
Номер: 8aa9eb1f96fb4b5ab44dd51cf3a049a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-23-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.09.2025 17:37 - 15.10.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.09.2025 № 264 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.09.2025 № 264 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2025-06-23-007485-a 23.06.2025 Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради" Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, l.m.khodyrieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, виконанням рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії АМКУ) , розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради" (далі Замовник) на 2025 рік у тому числі UA-P-2025-06-23-008125-a; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30 червня 2025 № 516, рішення Комісії АМКУ від 29.07.2025 № 11753-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника ТОВ "РАД ФАРМ", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09 липня 2025 № 538 від 19 вересня 2025 та від 25 вересня 2025 року № 628, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 30.09.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону № 922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішені Комісії АМКУ від 29.07.2025 № 11753-р/пк-пз не здійснювався. Під час проведення моніторингу Замовником прийнято рішення про відміну торгів, причина відміни – відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Період усунення порушень: 14.10.2025 18:02 - 18.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.10.2025 18:02

Запити/Пояснення