-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Консоль з підведеннями комунікацій універсальна з настінним кріпленням Система з підведеними комунікаціями, Система з підведеними комунікаціями, Система з підведеними комунікаціями, НК 024:2023 36810 «Консоль з підведеннями комунікацій універсальна з настінним кріпленням», НК 024:2023 35630 «Система з підведеними комунікаціями настінна», НК 024:2023 35630 «Система з підведеними комунікаціями настінна», НК 024:2023 35630 «Система з підведеними комунікаціями настінна», (Код номенклатурної позиції ДК 021:2015 33192300-5 Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів» ).
Торги відмінено
32 303 436.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 517.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 161 517.18 UAH
Номер:
8aa9eb1f96fb4b5ab44dd51cf3a049a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-23-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
23.09.2025 17:37 - 15.10.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
22.09.2025 № 264
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби,
затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.09.2025 № 264
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2025-06-23-007485-a 23.06.2025 Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради" Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, виконанням рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії АМКУ) , розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради" (далі Замовник) на 2025 рік у тому числі UA-P-2025-06-23-008125-a; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30 червня 2025 № 516, рішення Комісії АМКУ від 29.07.2025 № 11753-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника ТОВ "РАД ФАРМ", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09 липня 2025 № 538 від 19 вересня 2025 та від 25 вересня 2025 року № 628, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 30.09.2025 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону № 922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішені Комісії АМКУ від 29.07.2025 № 11753-р/пк-пз не здійснювався.
Під час проведення моніторингу Замовником прийнято рішення про відміну торгів, причина відміни – відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Період усунення порушень:
14.10.2025 18:02 - 18.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2025 18:02
Запити/Пояснення
Номер:
bed7f0271c9f4c1985ee50b6c8df6e6c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2025 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Консоль з підведеннями комунікацій універсальна з настінним кріпленням Система з підведеними комунікаціями, Система з підведеними комунікаціями, Система з підведеними комунікаціями, НК 024:2023 36810 «Консоль з підведеннями комунікацій універсальна з настінним кріпленням», НК 024:2023 35630 «Система з підведеними комунікаціями настінна», НК 024:2023 35630 «Система з підведеними комунікаціями настінна», НК 024:2023 35630 «Система з підведеними комунікаціями настінна», (Код номенклатурної позиції ДК 021:2015 33192300-5 Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів» ). за ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-23-007485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
8b0a6d7266654d238e214a3abb3ad033
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
30.09.2025 11:05
Опис:
Закупівля проводилася у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості) та у зв'язку із завершенням будівництва хірургічного корпусу (з переходом), так як виникла необхідність у початку його оснащення обладнанням, яке у тому числі монтується під час завершення етапів будівельних робіт.
Визначення очікуваної вартості закупівлі зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами (далі – наказ № 275) методом порівняних ринкових цін, отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням цін на момент проведення закупівлі за надісланими запитами до постачальників. Також, при визначені очікувальної вартості предмета закупівлі враховувалося розмір очікуваного бюджетного призначення для закупівлі предмета закупівлі на 2025 рік.
У червні поточного року медичним директором з хірургії та трансплантології Олександром Гладким було подано до відділу підготовки, проведення закупівель та договірної роботи рапорт на проведення закупівлю медичного обладнання з відповідними додатками (технічні характеристики). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до їх призначення та з урахуванням відповідності Технічного регламенту щодо медичних виробів та підібрані медичними працівниками підприємства. Під час підготовлення медико–технічних характеристик предмета закупівлі використовувалися проектні дані на нове будівництво хірургічного корпусу.
Під час підготовки до проведення Закупівлі було проведено моніторинг закупівель за визначеними технічними характеристиками на офіційному майданчику https://prozorro.gov.ua/uk де було проаналізовано, яке медичне обладнання закуповується, за якими цінами та хто є потенційними постачальниками.
Визначення очікувальної вартість предмету закупівлі було проведено з урахуванням наказу № 275, а саме були направлені запити до потенційних постачальників/учасників щодо надання комерційних пропозицій (лист запит на інформації від 09.05.2025 № 955).
У відповідь на надіслані запити отримано комерційні пропозиції на медичне обладнання: від ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ», ТОВ «ДМ-ПРОЕКТ», ТОВ «ФОРАМЕНТ».
Після отримання комерційних пропозицій від потенційних постачальників проведено аналіз комерційних пропозицій, за результатами якого визначена очікувальна вартість закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі формувалась як середня вартість за отриманими 3-мя комерційними пропозиціями по кожному обладнанню, що надані потенційними суб’єктами господарювання та доведеним фінансуванням.
Відповідно до проведеного моніторингу вартості обладнання відповідно до потрібних технічних характеристик очікувальна загальна вартість закупівлі складала 32303436,20 грн.
У відповідності до вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) були складені відповідні обґрунтування, які було розміщено на сторінці Facebook КНТ «РМЦРЗ» ДОР» та на сайті Департамент охорони здоров’я Дніпропетровської обласної державної адміністрації https://dozdniprooda.com.ua/site/uk/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmetiv-zakupivel