• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобілі вантажні Mitsubishi L200 типу пікап для потреб ЗСУ та інших військових формувань або еквівалент

Завершена

54 309 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 543 099.90 UAH
Номер: f85b768cd79548d5b31dc85eb9526f7e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-28-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.07.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.07.2025 11:13 - 19.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.07.2025 Київ № 198 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2025-06-23-006854-a 23.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, narizhna.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо технічних вимог предмета закупівлі установлено порушення абзацу 2 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАВТО НА ХАРКІВСЬКОМУ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом проведення додаткових навчань з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03 липня 2025 року № 109, роз’яснення до процедури, скарги до процедури, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 09 липня 2025 року № 10791-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14 липня 2025 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТО НА ХАРКІВСЬКОМУ» (далі – ТОВ «УКРАВТО НА ХАРКІВСЬКОМУ»), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 18 липня 2025 року № 113, повідомлення від 18 липня 2025 року про намір укласти договір про закупівлю, договір від 29 липня 2025 року № 197/07-25 (далі – Договір) на суму 40 639 200,29 грн, в т.ч. ПДВ, повідомлення про внесення змін до Договору, додаткову угоду від 29 липня 2025 року № 1 до Договору, пояснення (інформацію та документи) Замовника, надані 01 серпня та 11 серпня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що під час проведення закупівлі в електронній системі закупівель без ідентифікації особи 26 червня 2025 року оприлюднено звернення за роз’ясненням до Замовника щодо технічних вимог предмета закупівлі (далі - звернення). Зважаючи на вимоги абзацу 2 пункту 54 Особливостей та частини першої статті 253 Цивільного кодексу України останнім днем строку для оприлюднення відповіді на звернення є 29 червня 2025 року . Проте Замовником, на порушення вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей, надано відповідь на звернення 30 червня 2025 року, тобто з перевищенням триденного строку з дня його оприлюднення.
Період усунення порушень: 14.08.2025 17:30 - 29.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2025 17:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-06-23-006854-a Виконавчий комітет Вінницької міської ради повідомляє про вжиті заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому: уповноваженій особі наголошено на дотриманні вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення таких порушень в подальшому. Уповноважена особа, якою було допущено порушення, пройшла додатково онлайн-курс «Публічні закупівлі для замовників в Prozorro» 15.08.2025 року (сертифікат додається).
Дата публікації звіту: 19.08.2025 16:01

Запити/Пояснення