-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) для потреб структурних підрозділів Кіровоградського обласного центру зайнятості
Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) для потреб структурних підрозділів Кіровоградського обласного центру зайнятості в кількості 54 тонни
Завершена
669 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 620.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 620.00 UAH
Номер:
b4503fa2405c47b785b637d51f3bbcd2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-11-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
11.08.2025 17:52 - 02.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.08.2025 № 75-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.08.2025 № 75-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-06-23-003733-a 23.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС», ТОВ «ГІРНИЧИЙ РЕСУРС», стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кіровоградського обласного центру зайнятості (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.06.2025 № 181, пояснення надане 14.08.2025 Замовником через електронну систему закупівель;
по лоту № 1: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» (далі – ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ГІРНИЧИЙ РЕСУРС» (далі - ТОВ «ГІРНИЧИЙ РЕСУРС»), обґрунтування аномально низької ціни до 03.07.2025, вимогу про усунення невідповідностей до 05.07.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.07.2025 № 189, від 07.07.2025 № 194, від 25.07.2025 № 213, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2025 № 11348-р/пк-пз (далі – рішення Комісії), коментар Замовника щодо усунення порушення від 25.07.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.07.2025, договір купівлі-продажу вугілля кам`яного (лот № 1) від 31.07.2025 № 216/07 на суму 545 160,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 31.07.2025 № 1,
по лоту № 2: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» (далі – ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ГІРНИЧИЙ РЕСУРС» (далі - ТОВ «ГІРНИЧИЙ РЕСУРС»), обґрунтування аномально низької ціни до 03.07.2025, вимогу про усунення невідповідностей до 05.07.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.07.2025 № 190, від 07.07.2025 № 195, від 25.07.2025 № 214, рішення Комісії від 21.07.2025 № 11347-р/пк-пз, коментар Замовника щодо усунення порушення від 25.07.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.07.2025, договір купівлі-продажу вугілля кам`яного (лот № 2) від 31.07.2025 № 217/07 на суму 123 900,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 31.07.2025 № 1.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень:
21.08.2025 16:57 - 27.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2025 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
8251be70d1214108ab618c7292ae3a2f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.08.2025 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам`яне марки ДГ (25-200) для потреб структурних підрозділів Кіровоградського обласного центру зайнятості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-23-003733-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e4d67fb7e07546b7908c66f99618a7f6
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
14.08.2025 13:47
Опис:
Стосовно Вашого запиту про надання пояснень повідомляємо наступне:
1) технічні та якісні характеристики предмету закупівлі вугілля кам'яного марки ДГ (25-200) для потреб структурних підрозділів Кіровоградського обласного центру зайнятості (далі – Товар) розроблені на підставі ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Зокрема, в Додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» міститься інформацію про наступні показники: загальна волога на робочий стан палива, зольність на сухий стан палива, масова частка кусків розмірів менше нижчої границі, масова частка мінеральних домішок (породи) з розміром кусків 25 мм і більше для незбагаченого вугілля, нижча теплота згорання на робочий стан палива МДЖ/кг (ккал/кг);
2) посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kid.dcz.gov.ua/publikaciya/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-yogo-90;
3) розмір бюджетного призначення визначено на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (методом порівняння ринкових цін). Інформацію про ціни на товар було взято з електронної системи закупівель "Prozorro", мережі інтернет, Prozorro Market.