-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) для потреб структурних підрозділів Кіровоградського обласного центру зайнятості
Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) для потреб структурних підрозділів Кіровоградського обласного центру зайнятості в кількості 54 тонни
Завершена
669 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 620.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 620.00 UAH
Період оскарження:
23.06.2025 13:24 - 28.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
4492edac08cc46dd953d2625102e3d07
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-23-003733-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга відхилення Лот 2.pdf 10.07.2025 11:18
- Протокол відхилення Лот №2 від 07.07.2025 року № 195.pdf 10.07.2025 11:18
- sign.p7s 10.07.2025 11:22
- рішення від 14.07.2025 №10955.pdf 14.07.2025 16:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2025 № 11347.pdf 22.07.2025 19:20
- рішення від 21.07.2025 №11347.pdf 24.07.2025 18:53
- Пояснення по суті скарги № UA-2025-06-23-003733-a.b2.doc 15.07.2025 13:18
- Протокол від 07.07.2025 року № 195.pdf 15.07.2025 13:18
- Пояснення по суті скарги №UA-2025-06-23-003733-a.b2.pdf 15.07.2025 13:18
- Протокол від 25.07.2025 року № 210.pdf 25.07.2025 10:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2025 13:51
Дата розгляду скарги:
21.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.07.2025 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.07.2025 18:53
Дата виконання рішення Замовником:
25.07.2025 10:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Кіровоградського обласного центру зайнятості від 25.07.2025 року № 209, згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2025 року № 11347-р/пк/пз
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8e1dcf991e264c42b88cf71a4ddaaf12
Заголовок пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Особливостей, Закону та є такими, що порушують його права та інтереси.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно з рішенням Замовника (протокол уповноваженої особи № 195 від 07.07.2025) тендерну пропозицію Скаржника було відхилено на підставі абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», а саме:
«не підтверджено наявність/відсутність виконаного учасником договору про закупівлю товару, предмет якого відповідає предмету закупівлі згідно вимоги тендерної документації.»
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Особливостей, Закону та є такими, що порушують його права та інтереси.
Згідно з частиною 2 статті 16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право.
Тому, Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» звертається до Органу оскарження.
1. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Натомість Протокол уповноваженої особи № 195 від 07.07.2025 містить посилання на абзац четвертий підпункту 1 пункту 44 Особливостей, який не відноситься до неусунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Бо саме абзац четвертий підпункту 1 пункту 44 Особливостей це відхилення на підставі не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
А відхилення на підставі неусунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей це абзац п’ятий підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Тому, протокол уповноваженої особи № 195 від 07.07.2025 не містить посилання на відповідні положення Особливостей.
2. Щодо «не підтвердження наявності виконаного учасником договору про закупівлю товару, предмет якого відповідає предмету закупівлі згідно вимоги тендерної документації.»
04.07.25 Замовником опублікована Вимога про усунення порушення наступного змісту:
«Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» у процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-23-003733-a), згідно пункту 41 Особливостей встановлено наступне:
1) у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» відсутній відгук від контрагента щодо виконання умов договору;
2) у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» надано аналогічний договір, укладений з Компаніївською селищною радою Кропивницького району Кіровоградської області, предмет якого не відповідає предмету закупівлі;
3) у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» надано документ «Форма «Тендерна пропозиція» по лоту №2», в якому невірно зазначено вартість цінової пропозиції та кількість тонн.»
Вважаємо, що пункт 2 даної вимоги Замовник не мав права надавати Скаржнику з урахуванням наступного.
Скаржником представлено договір на постачання вугілля, класифікованого за кодом ДК 021:2015 09110000‑3 («Тверде паливо»), який включає кам’яне вугілля.
Пунктом 4.1. «назва предмета закупівлі» розділу І тендерної документації вказано як: ДК 021:2015 код 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) для потреб структурних підрозділів Кіровоградського обласного центру зайнятості).
Номенклатурна позиція предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо (09111100-1 - Вугілля).
Згідно пункту 5.1. пункту 5 розділу ІІІ Документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання договору за аналогічним предметом закупівлі, що підтверджується довідкою (складеною в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в період 2023-2025 рр. (на вибір учасника: 2023 р., 2024 р. або 2025 р.) із зазначенням назви контрагента, з яким було укладено договір, його номером телефону та відгуком від контрагента щодо виконання умов договору.
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний учасником договір про закупівлю товару, предмет якого відповідає предмету закупівлі в даній закупівлі.
Тобто тендерна документація передбачає подання досвіду виконання саме аналогічного (підпункт 5.1. пункту 5 розділу ІІІ Документації), а не ідентичного, договору.
Орган оскарження неодноразово зазначав, що аналогічним вважається договір, предмет якого відноситься до того ж коду ДК 021:2015 і є подібним за суттю, технічним призначенням та економічною роллю.
Таким чином, хоча конкретна марка ДГ (25-200) не вказана в представленому аналогічному договорі, предметом залишилося тверде паливо (кам’яне вугілля), що відноситься до того ж коду ДК 021:2015 09110000-3 який прописав Замовник у своїй тендерній документації.
Отже, наданий Скаржником договір вважається аналогічним відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Наявність порушених прав суб’єкта оскарження обґрунтовується тим фактом, що Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» є учасником відповідної процедури закупівлі, претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником, оскільки є реальним та добросовісним учасником ринку постачання продукції, що є предметом закупівлі. Метою здійснення господарської діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» є, зокрема, отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Відхиливши Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» з порушенням норм Закону та Особливостей Замовник своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання такого прибутку.
«не підтверджено наявність/відсутність виконаного учасником договору про закупівлю товару, предмет якого відповідає предмету закупівлі згідно вимоги тендерної документації.»
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Особливостей, Закону та є такими, що порушують його права та інтереси.
Згідно з частиною 2 статті 16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право.
Тому, Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» звертається до Органу оскарження.
1. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Натомість Протокол уповноваженої особи № 195 від 07.07.2025 містить посилання на абзац четвертий підпункту 1 пункту 44 Особливостей, який не відноситься до неусунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Бо саме абзац четвертий підпункту 1 пункту 44 Особливостей це відхилення на підставі не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
А відхилення на підставі неусунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей це абзац п’ятий підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Тому, протокол уповноваженої особи № 195 від 07.07.2025 не містить посилання на відповідні положення Особливостей.
2. Щодо «не підтвердження наявності виконаного учасником договору про закупівлю товару, предмет якого відповідає предмету закупівлі згідно вимоги тендерної документації.»
04.07.25 Замовником опублікована Вимога про усунення порушення наступного змісту:
«Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» у процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-23-003733-a), згідно пункту 41 Особливостей встановлено наступне:
1) у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» відсутній відгук від контрагента щодо виконання умов договору;
2) у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» надано аналогічний договір, укладений з Компаніївською селищною радою Кропивницького району Кіровоградської області, предмет якого не відповідає предмету закупівлі;
3) у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» надано документ «Форма «Тендерна пропозиція» по лоту №2», в якому невірно зазначено вартість цінової пропозиції та кількість тонн.»
Вважаємо, що пункт 2 даної вимоги Замовник не мав права надавати Скаржнику з урахуванням наступного.
Скаржником представлено договір на постачання вугілля, класифікованого за кодом ДК 021:2015 09110000‑3 («Тверде паливо»), який включає кам’яне вугілля.
Пунктом 4.1. «назва предмета закупівлі» розділу І тендерної документації вказано як: ДК 021:2015 код 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) для потреб структурних підрозділів Кіровоградського обласного центру зайнятості).
Номенклатурна позиція предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо (09111100-1 - Вугілля).
Згідно пункту 5.1. пункту 5 розділу ІІІ Документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання договору за аналогічним предметом закупівлі, що підтверджується довідкою (складеною в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в період 2023-2025 рр. (на вибір учасника: 2023 р., 2024 р. або 2025 р.) із зазначенням назви контрагента, з яким було укладено договір, його номером телефону та відгуком від контрагента щодо виконання умов договору.
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний учасником договір про закупівлю товару, предмет якого відповідає предмету закупівлі в даній закупівлі.
Тобто тендерна документація передбачає подання досвіду виконання саме аналогічного (підпункт 5.1. пункту 5 розділу ІІІ Документації), а не ідентичного, договору.
Орган оскарження неодноразово зазначав, що аналогічним вважається договір, предмет якого відноситься до того ж коду ДК 021:2015 і є подібним за суттю, технічним призначенням та економічною роллю.
Таким чином, хоча конкретна марка ДГ (25-200) не вказана в представленому аналогічному договорі, предметом залишилося тверде паливо (кам’яне вугілля), що відноситься до того ж коду ДК 021:2015 09110000-3 який прописав Замовник у своїй тендерній документації.
Отже, наданий Скаржником договір вважається аналогічним відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Наявність порушених прав суб’єкта оскарження обґрунтовується тим фактом, що Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» є учасником відповідної процедури закупівлі, претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником, оскільки є реальним та добросовісним учасником ринку постачання продукції, що є предметом закупівлі. Метою здійснення господарської діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» є, зокрема, отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Відхиливши Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» з порушенням норм Закону та Особливостей Замовник своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання такого прибутку.
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення Лот №2 від 07.07.2025 року № 195
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення Лот №2 від 07.07.2025 року № 195.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
35372e4c86c7432ba952f70b53953768
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-23-003733-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга відхилення Лот 1.pdf 10.07.2025 11:11
- Протокол відхилення Лот №1 від 07.07.2025 року № 194.pdf 10.07.2025 11:11
- sign.p7s 10.07.2025 11:15
- рішення від 14.07.2025 № 10945.pdf 14.07.2025 15:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2025 №11348.pdf 22.07.2025 19:10
- рішення від 21.07.2025 № 11348.pdf 24.07.2025 18:59
- Пояснення по суті Скарги №UA-2025-06-23-003733-a.b1.pdf 15.07.2025 13:14
- Пояснення по суті скарги № UA-2025-06-23-003733-a.b1.doc 15.07.2025 13:14
- Протокол від 07.07.2025 року № 194.pdf 15.07.2025 13:14
- Протокол від 25.07.2025 року № 209.pdf 25.07.2025 10:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2025 13:51
Дата розгляду скарги:
21.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.07.2025 15:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.07.2025 18:59
Дата виконання рішення Замовником:
25.07.2025 10:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Кіровоградського обласного центру зайнятості від 25.07.2025 року № 209, згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2025 року № 11348-р/пк/пз
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
86591942db2e4677bd38394578086da6
Заголовок пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Особливостей, Закону та є такими, що порушують його права та інтереси.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно з рішенням Замовника (протокол уповноваженої особи № 194 від 07.07.2025) тендерну пропозицію Скаржника було відхилено на підставі абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», а саме:
«не підтверджено наявність відсутність виконаного учасником договору про закупівлю товару, предмет якого відповідає предмету закупівлі згідно вимоги тендерної документації.»
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Особливостей, Закону та є такими, що порушують його права та інтереси.
Згідно з частиною 2 статті 16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право.
Тому, Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» звертається до Органу оскарження.
1. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Натомість Протокол уповноваженої особи № 194 від 07.07.2025 містить посилання на абзац четвертий підпункту 1 пункту 44 Особливостей, який не відноситься до неусунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Бо саме абзац четвертий підпункту 1 пункту 44 Особливостей це відхилення на підставі не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
А відхилення на підставі неусунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей це абзац п’ятий підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Тому, протокол уповноваженої особи № 194 від 07.07.2025 не містить посилання на відповідні положення Особливостей.
2. Щодо «не підтвердження наявності виконаного учасником договору про закупівлю товару, предмет якого відповідає предмету закупівлі згідно вимоги тендерної документації.»
04.07.25 Замовником опублікована Вимога про усунення порушення наступного змісту:
«Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» у процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-23-003733-a), згідно пункту 41 Особливостей встановлено наступне:
1) у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» відсутній відгук від контрагента щодо виконання умов договору;
2) у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» надано аналогічний договір, укладений з Компаніївською селищною радою Кропивницького району Кіровоградської області, предмет якого не відповідає предмету закупівлі.»
Вважаємо, що пункт 2 даної вимоги Замовник не мав права надавати Скаржнику з урахуванням наступного.
Скаржником представлено договір на постачання вугілля, класифікованого за кодом ДК 021:2015 09110000‑3 («Тверде паливо»), який включає кам’яне вугілля.
Пунктом 4.1. «назва предмета закупівлі» розділу І тендерної документації вказано як: ДК 021:2015 код 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) для потреб структурних підрозділів Кіровоградського обласного центру зайнятості).
Номенклатурна позиція предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо (09111100-1 - Вугілля).
Згідно пункту 5.1. пункту 5 розділу ІІІ Документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання договору за аналогічним предметом закупівлі, що підтверджується довідкою (складеною в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в період 2023-2025 рр. (на вибір учасника: 2023 р., 2024 р. або 2025 р.) із зазначенням назви контрагента, з яким було укладено договір, його номером телефону та відгуком від контрагента щодо виконання умов договору.
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний учасником договір про закупівлю товару, предмет якого відповідає предмету закупівлі в даній закупівлі.
Тобто тендерна документація передбачає подання досвіду виконання саме аналогічного (підпункт 5.1. пункту 5 розділу ІІІ Документації), а не ідентичного, договору.
Орган оскарження неодноразово зазначав, що аналогічним вважається договір, предмет якого відноситься до того ж коду ДК 021:2015 і є подібним за суттю, технічним призначенням та економічною роллю.
Таким чином, хоча конкретна марка ДГ (25-200) не вказана в представленому аналогічному договорі, предметом залишилося тверде паливо (кам’яне вугілля), що відноситься до того ж коду ДК 021:2015 09110000-3 який прописав Замовник у своїй тендерній документації.
Отже, наданий Скаржником договір вважається аналогічним відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
«не підтверджено наявність відсутність виконаного учасником договору про закупівлю товару, предмет якого відповідає предмету закупівлі згідно вимоги тендерної документації.»
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Особливостей, Закону та є такими, що порушують його права та інтереси.
Згідно з частиною 2 статті 16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право.
Тому, Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» звертається до Органу оскарження.
1. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Натомість Протокол уповноваженої особи № 194 від 07.07.2025 містить посилання на абзац четвертий підпункту 1 пункту 44 Особливостей, який не відноситься до неусунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Бо саме абзац четвертий підпункту 1 пункту 44 Особливостей це відхилення на підставі не надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
А відхилення на підставі неусунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей це абзац п’ятий підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Тому, протокол уповноваженої особи № 194 від 07.07.2025 не містить посилання на відповідні положення Особливостей.
2. Щодо «не підтвердження наявності виконаного учасником договору про закупівлю товару, предмет якого відповідає предмету закупівлі згідно вимоги тендерної документації.»
04.07.25 Замовником опублікована Вимога про усунення порушення наступного змісту:
«Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» у процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-23-003733-a), згідно пункту 41 Особливостей встановлено наступне:
1) у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» відсутній відгук від контрагента щодо виконання умов договору;
2) у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» надано аналогічний договір, укладений з Компаніївською селищною радою Кропивницького району Кіровоградської області, предмет якого не відповідає предмету закупівлі.»
Вважаємо, що пункт 2 даної вимоги Замовник не мав права надавати Скаржнику з урахуванням наступного.
Скаржником представлено договір на постачання вугілля, класифікованого за кодом ДК 021:2015 09110000‑3 («Тверде паливо»), який включає кам’яне вугілля.
Пунктом 4.1. «назва предмета закупівлі» розділу І тендерної документації вказано як: ДК 021:2015 код 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) для потреб структурних підрозділів Кіровоградського обласного центру зайнятості).
Номенклатурна позиція предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо (09111100-1 - Вугілля).
Згідно пункту 5.1. пункту 5 розділу ІІІ Документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання договору за аналогічним предметом закупівлі, що підтверджується довідкою (складеною в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в період 2023-2025 рр. (на вибір учасника: 2023 р., 2024 р. або 2025 р.) із зазначенням назви контрагента, з яким було укладено договір, його номером телефону та відгуком від контрагента щодо виконання умов договору.
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний учасником договір про закупівлю товару, предмет якого відповідає предмету закупівлі в даній закупівлі.
Тобто тендерна документація передбачає подання досвіду виконання саме аналогічного (підпункт 5.1. пункту 5 розділу ІІІ Документації), а не ідентичного, договору.
Орган оскарження неодноразово зазначав, що аналогічним вважається договір, предмет якого відноситься до того ж коду ДК 021:2015 і є подібним за суттю, технічним призначенням та економічною роллю.
Таким чином, хоча конкретна марка ДГ (25-200) не вказана в представленому аналогічному договорі, предметом залишилося тверде паливо (кам’яне вугілля), що відноситься до того ж коду ДК 021:2015 09110000-3 який прописав Замовник у своїй тендерній документації.
Отже, наданий Скаржником договір вважається аналогічним відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення Лот №1 від 07.07.2025 року № 194
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення Лот №1 від 07.07.2025 року № 194.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення № 194 від 07.07.2025 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» щодо закупівлі предметом закупівлі Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) для потреб структурних підрозділів Кіровоградського обласного центру зайнятості Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (Лот №1 - Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) для потреб структурних підрозділів Кіровоградського обласного центру зайнятості) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro – UA-2025-06-23-003733-a).