-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам КВЕРТУС AD CERBERUS 3 F12
Завершена
594 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 972.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 972.50 UAH
Номер:
f9f9b20c57a94d6989caf16250648989
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-12-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2025 00:00
Період моніторингу:
12.08.2025 15:18 - 03.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.08.2025 №200
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 12.08.2025 №200.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-20-011253-a, 20.06.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення норм пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення аналогічних порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Радехівської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-06-20-013052-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 02.07.2025 №175, від 04.07.2025 №178, від 07.07.2025 №180, від 25.07.2025 №197 та №198; оприлюднені повідомлення щодо необхідності обґрунтування аномально низької ціни пропозиції ТОВ «Лелека Дрон» та оприлюднені вказаним учасником 30.06.2025 та 23.07.2025 обґрунтування аномально низької ціни його пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Лелека Дрон», оприлюднене повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Лелека Дрон» та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей (щодо правомірності відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Лелека Дрон»); тендерну пропозицію ТОВ «Квертус», оприлюднене повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Квертус» та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; опубліковану інформацію щодо оскарження порядку проведення Замовником процедури закупівлі (скарги від 07.07.2025 №UA-2025-06-20-011253-a.a1 та від 08.07.2025 №UA-2025-06-20-011253-a.с3) та прийняття Органом оскарження рішень за результатами розгляду таких скарг (рішення від 16.07.2025 №11163-р/пк-пз та від 17.07.2025 №11245-р/пк-пз); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішення Органу оскарження від 16.07.2025 №11163-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Квертус» як переможцем тендеру документи; договір поставки від 01.08.2025 №465; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини першої статті 8 Закону моніторинг процедури закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг та прийняття відповідних рішень за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до норм пункту 17 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Одночасно, згідно з вимогами пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Моніторингом встановлено, що у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі зазначено в Додатку №1-1 до цієї тендерної документації.
Проте, у Додатку 1-1 до тендерної документації відсутній перелік документів та/або інформації, які переможець процедури закупівлі повинен під час укладення договору про закупівлю надати на підтвердження права підписання договору про закупівлю.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що оскільки інформацію про право підписання договору про закупівлю переможець надає безпосередньо при підписанні договору, а не шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, тому у Додатку 1-1 до тендерної документації не зазначено перелік документів та/або інформації, які переможець процедури закупівлі повинен на підтвердження права підписання договору про закупівлю під час укладення договору про закупівлю.
Однак, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація повинна містити (як окремий додаток) перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (без уточнення, що така вимога стосується лише документів/інформації, які подаються через електронну систему закупівель).
За нормами пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Одночасно, у пункті 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей, а у пункті 49 Особливостей №1178 визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що у пункті 12.3. проєкту договору, який міститься у Додатку 3 до тендерної документації, визначено, зокрема, наступний випадок, коли істотні умови договору можуть змінюватися після підписання договору до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі (підпункт 12.3.9): зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Водночас предметом закупівлі UA-2025-06-20-011253-a є товар (Портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам)п
Отже, включення до проєкту договору про закупівлю товару (Додаток 3 до тендерної документації) підстави для внесення змін до істотних умов такого договору, що не стосується предмета закупівлі (підпункт 9 пункту 19 Особливостей №1178) суперечить нормам пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, зокрема, що порядок зміни істотних умов договору про закупівлю визначено саме пунктом 19 Особливостей №1178, ні Законом, ні Особливостями №1178 не встановлено розмежування, які саме підстави для зміни істотних умов включаються до кожного із видів договорів про закупівлю, разом з тим на замовника також не покладено обов’язок обирати необхідні підстави із визначеного переліку, з врахуванням чого Замовник повинен включити до проєкту договору всі підстави, якими передбачено внесення змін до істотних умов договору відповідно до пункту 19 Особливостей №1178.
У пункті 19 Особливостей №1178 визначено виключний перелік випадків, за яких істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Проте, норми пункту 19 Особливостей №1178 не містять імперативного припису щодо обов`язкового включення до умов договору всіх перелічених у цьому пункті випадків, а лише установлюють таку можливість.
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов.
Також, статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди.
Отже, замовник не має обов`язку включати до умов договору про закупівлю усі без виключення випадки, за яких можлива зміна істотних умов договору, а може самостійно визначати зміст відповідних умов договору з дотриманням чинного законодавства, виходячи зі змісту угоди та об`єктивних чинників.
Слід також зауважити, що позиція щодо неправомірності включення до умов договору про закупівлю підпунктів пункту 19 Особливостей №1178, які не стосуються предмету закупівлі, підтримується і судовими органами (для прикладу, у справах 620/15418/21, 160/8619/22).
Підпункт 9 пункту 19 Особливостей №1178 стосується відновлення населених пунктів на умовах постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 №382, а отже стосується конкретних закупівель і може бути застосований виключно у вищезгаданих випадках.
З врахуванням вищенаведеного, Замовником при складанні тендерної документації порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
28.08.2025 11:06 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2025 11:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, керуючись пунктом 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою усунення порушень законодавства у сфері закупівель, Радехівська міська рада Львівської області (далі – Замовник) повідомляє, що Замовником вжито заходи щодо усунення та недопущення в подальшому порушення норм пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону при складанні тендерної документації шляхом проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою. Також повідомляємо, що прийнято рішення направити уповноважену особу Радехівської міської ради Львівської області на чергові економічні навчання з публічних закупівель, які відбудуться 09 вересня 2025 року.
Таким чином виявлені органом державного фінансового контролю порушення законодавства у сфері публічних закупівель усунуто.
Додаток:
- Реєстраційна форма на проходження навчання уповноважених осіб – 1 акр. 1 прим.
Дата публікації звіту:
02.09.2025 18:08
Запити/Пояснення
Номер:
d41859acbd2d43ebb43130760cd76c85
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2025 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-07-17-011473-a, яка проведена Радехівською міською радою Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Також, відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Одночасно, згідно з вимогами пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Під час моніторингу встановлено, що у Додатку 1-1 до тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі міститься перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати обґрунтування щодо підставності встановлення у Додатку 1-1 до тендерної документації вимоги про надання переможцем інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку можна отримати стосовно фізичних осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual та стосовно юридичних осіб за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/legal - тоді, як така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
4. Пояснити причини не зазначення у Додатку 1-1 до тендерної документації переліку документів та/або інформації, які переможець процедури закупівлі повинен під час укладення договору про закупівлю надати на підтвердження права підписання договору про закупівлю.
Згідно з пунктом 8 частини другої статті 22 Закону №922-VIII тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Одночасно, у пункті 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону №922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону №922-VIII, та цих особливостей, а у пункті 49 Особливостей №1178 визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
За нормами статті 638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Під час моніторингу встановлено, що у пункті 12.3. проєкту договору, який міститься у Додатку 3 до тендерної документації, визначено, зокрема, наступний випадок, коли істотні умови договору можуть змінюватися після підписання договору до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі (підпункт 12.3.9): зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
5. Надати обґрунтування щодо підставності включення до умов проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) умови пункту 12.3.9.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4aa8f261d53b4685b9e2147682b731d2
Назва:
Відповідь на запит від 14 серпня 2025 року
Дата опублікування:
19.08.2025 19:04
Опис:
На виконання Вашого запиту від 14 серпня 2025 року про надання пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-06-20-011253-a, яка проведена Радехівською міською радою Львівської області, відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Радехівська міська рада Львівської області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі: Портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам КВЕРТУС AD CERBERUS 3 F12 ДК 021:2015:35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2025 рік, що відповідає затвердженому бюджету Радехівської міської територіальної громади на 2025 рік.
Планові призначення (заплановані витрати) на придбання даного предмету закупівлі включено до Кошторису на 2025 рік, за кодом економічної класифікації видатків бюджету КЕКВ: 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування, що включає в себе придбання предмету КПКВК 8240 Заходи та роботи з територіальної оборони, відповідно до Програми підтримки підрозділів територіальної оброни, Збройних сил України та інших сил безпеки та оборони на 2024-2025 роки, затвердженої рішенням від 15 грудня 2023 року №8 XXXVII сесії VIII скликання Радехівської міської ради Львівської області (зі змінами).
2. Закупівля здійснювалась метою забезпечення виконання завдань бійцями Збройних Сил України відповідно до службової записки першого заступника міського голови від 20 червня 2025 року, враховуючи лист №1626/4/6637 від 17 червня 2025 року Військової частини А7381 Міністерства оборони України. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі листа ВЧ, в якому вказано закупити саме даний предмет закупівлі.
З огляду на воєнний стан та специфіку завдань, що виконуються підрозділами ЗСУ, при здійсненні закупівлі повинна бути забезпечена максимальна ефективність використання бюджетних коштів, шляхом придбання саме того обладнання, яке відповідає технічним вимогам, оперативним потребам і підтверджено запитом кінцевого користувача — військової частини.
3. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі: Портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам КВЕРТУС AD CERBERUS 3 F12 ДК 021:2015 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 594 500,00грн., що відповідає розміру бюджетного призначення.
4. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту Радехівської міської ради Львівської області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://miskrada-radekhiv.gov.ua/pub-info/50955-vidzet
5. Що стосується включення у Додаток 1-1 до тендерної документації вимоги про надання переможцем інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку можна отримати стосовно фізичних осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual та стосовно юридичних осіб за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/legal повідомляємо наступне. Дана вимога включена у разі, якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або, обмежать свою роботу. Також у тендерній документації вказано, що в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
6. Відповідно до норм пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Оскільки інформацію про право підписання договору про закупівлю Переможець надає безпосередньо при підписанні договору, а не шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, тому у Додатку 1-1 до тендерної документації не зазначено перелік документів та/або інформації, які переможець процедури закупівлі повинен на підтвердження права підписання договору про закупівлю під час укладення договору про закупівлю. Також повідомляємо, що при підписанні договору про закупівлю, Переможцем процедури закупівлі було надано інформацію про право підписання договору про закупівлю.
7. Відповідно до п. 17 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Порядок зміни істотних умов договору про закупівлю визначено саме пунктом 19 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Особливостями не встановлено розмежування, які саме підстави для зміни істотних умов включаються до кожного із видів договорів про закупівлю. Разом з тим на замовника також не покладено обов’язок обирати необхідні підстави із визначеного переліку. Виходячи з вищенаведеного, Замовник повинен включити до проєкту договору всі підстави, якими передбачено внесення змін до істотних умов договору відповідно до пункту 19 Особливостей.
- Додатки:
- Пояснююча до рішення №4 від 30 квітня 2025 року – 4 арк. 1 прим.;
- службова записка першого заступника міського голови від 20 червня 2025 року – 1 арк. 1 прим.;
- лист №1626/4/6637 від 17 червня 2025 року Військової частини А7381 Міністерства оборони України – 1 арк. 1 прим.;
- Програма підтримки підрозділів територіальної оброни, Збройних сил України та інших сил безпеки та оборони на 2024-2025 роки, затвердженої рішенням від 15 грудня 2023 року №8 XXXVII сесії VIII скликання Радехівської міської ради Львівської області (зі змінами) – 18 арк. 1 прим.;
- довіреність від 23.05.2025 р. – 2 арк. 1 прим.
Номер:
725be304c1d64e45a392f0a2e8d98911
Назва:
Щодо уточнення ідентифікатора закупівлі
Дата опублікування:
14.08.2025 11:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2025 00:00
Опис:
У запиті Західного офісу Держаудитслужби щодо надання пояснень, який оприлюднено в електронній системі закупівель 2025-08-14 о 11:30:03 год, ID закупівлі слід читати: "UA-2025-06-20-011253-a"
Номер:
19f06defe8d94b3daa90ec427bef30a2
Назва:
Відповідь на запит від 14 серпня 2025 року
Дата опублікування:
19.08.2025 19:07
Опис:
На виконання Вашого запиту від 14 серпня 2025 року про надання пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-06-20-011253-a, яка проведена Радехівською міською радою Львівської області, відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Радехівська міська рада Львівської області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі: Портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам КВЕРТУС AD CERBERUS 3 F12 ДК 021:2015:35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2025 рік, що відповідає затвердженому бюджету Радехівської міської територіальної громади на 2025 рік.
Планові призначення (заплановані витрати) на придбання даного предмету закупівлі включено до Кошторису на 2025 рік, за кодом економічної класифікації видатків бюджету КЕКВ: 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування, що включає в себе придбання предмету КПКВК 8240 Заходи та роботи з територіальної оборони, відповідно до Програми підтримки підрозділів територіальної оброни, Збройних сил України та інших сил безпеки та оборони на 2024-2025 роки, затвердженої рішенням від 15 грудня 2023 року №8 XXXVII сесії VIII скликання Радехівської міської ради Львівської області (зі змінами).
2. Закупівля здійснювалась метою забезпечення виконання завдань бійцями Збройних Сил України відповідно до службової записки першого заступника міського голови від 20 червня 2025 року, враховуючи лист №1626/4/6637 від 17 червня 2025 року Військової частини А7381 Міністерства оборони України. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі листа ВЧ, в якому вказано закупити саме даний предмет закупівлі.
З огляду на воєнний стан та специфіку завдань, що виконуються підрозділами ЗСУ, при здійсненні закупівлі повинна бути забезпечена максимальна ефективність використання бюджетних коштів, шляхом придбання саме того обладнання, яке відповідає технічним вимогам, оперативним потребам і підтверджено запитом кінцевого користувача — військової частини.
3. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі: Портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам КВЕРТУС AD CERBERUS 3 F12 ДК 021:2015 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 594 500,00грн., що відповідає розміру бюджетного призначення.
4. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту Радехівської міської ради Львівської області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://miskrada-radekhiv.gov.ua/pub-info/50955-vidzet
5. Що стосується включення у Додаток 1-1 до тендерної документації вимоги про надання переможцем інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку можна отримати стосовно фізичних осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual та стосовно юридичних осіб за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/legal повідомляємо наступне. Дана вимога включена у разі, якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або, обмежать свою роботу. Також у тендерній документації вказано, що в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
6. Відповідно до норм пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Оскільки інформацію про право підписання договору про закупівлю Переможець надає безпосередньо при підписанні договору, а не шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, тому у Додатку 1-1 до тендерної документації не зазначено перелік документів та/або інформації, які переможець процедури закупівлі повинен на підтвердження права підписання договору про закупівлю під час укладення договору про закупівлю. Також повідомляємо, що при підписанні договору про закупівлю, Переможцем процедури закупівлі було надано інформацію про право підписання договору про закупівлю.
7. Відповідно до п. 17 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Порядок зміни істотних умов договору про закупівлю визначено саме пунктом 19 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Особливостями не встановлено розмежування, які саме підстави для зміни істотних умов включаються до кожного із видів договорів про закупівлю. Разом з тим на замовника також не покладено обов’язок обирати необхідні підстави із визначеного переліку. Виходячи з вищенаведеного, Замовник повинен включити до проєкту договору всі підстави, якими передбачено внесення змін до істотних умов договору відповідно до пункту 19 Особливостей.
- Додатки:
- Пояснююча до рішення №4 від 30 квітня 2025 року – 4 арк. 1 прим.;
- службова записка першого заступника міського голови від 20 червня 2025 року – 1 арк. 1 прим.;
- лист №1626/4/6637 від 17 червня 2025 року Військової частини А7381 Міністерства оборони України – 1 арк. 1 прим.;
- Програма підтримки підрозділів територіальної оброни, Збройних сил України та інших сил безпеки та оборони на 2024-2025 роки, затвердженої рішенням від 15 грудня 2023 року №8 XXXVII сесії VIII скликання Радехівської міської ради Львівської області (зі змінами) – 18 арк. 1 прим.;
- довіреність від 23.05.2025 р. – 2 арк. 1 прим.
Номер:
f3900516fd5c4a83bfd604bba489a998
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.08.2025 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-06-20-011253-a, яка проведена Радехівською міською радою Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за умовами пункту 9 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію сертифікату якості або декларації відповідності або паспорту якості або іншого подібного документу на товар, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Отже, учасник повинен надати документ (який підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, та повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України) саме на товар.
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «КВЕРТУС» міститься сертифікат ISO 9001:2015, виданий учаснику про те, що він впровадив і застосовує систему менеджменту якості відповідно до вимог вищеназваного стандарту.
Сертифікат ISO 9001:2015 – це документ, який підтверджує, що система управління якістю компанії відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, а також його українського аналога, ДСТУ ISO 9001:2015, цей стандарт встановлює принципи для ефективного контролю якості процесів, підвищення задоволеності клієнтів та покращення загальної діяльності підприємства, що є важливим для участі в тендерах та виходу на міжнародні ринки. Натомість, сертифікат якості (паспорт якості) – це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (із зазначенням назви файла у пропозиції учасника) про те, який саме документ надано ТОВ «КВЕРТУС» на виконання умов пункту 9 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації, а саме: документ на товар, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1665f59f602b49d0b65a0b6a7dd610f9
Назва:
Відповідь на запит від 25 серпня 2025
Дата опублікування:
27.08.2025 18:21
Опис:
На виконання Вашого запиту від 25 серпня 2025 року про надання пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-06-20-011253-a, яка проведена Радехівською міською радою Львівської області, відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Радехівська міська рада Львівської області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 9 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію сертифікату якості або декларації відповідності або паспорту якості або іншого подібного документу на товар, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
На підтвердження відповідності товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «КВЕРТУС» було подано у складі тендерної пропозиції паспорт товару (документ завантажено 27 червня 09:50).
Паспорт товару – це технічний документ, в якому містяться основні технічні та експлуатаційні характеристики продукції. Паспорт товару містить числові характеристики якості товару, отримані за підсумками випробувань. Видається цей документ виробником товару.
Оскільки Товариство з обмеженою відповідальністю «КВЕРТУС» є виробником товару – Портативного радіоелектронного засобу протидії безпілотним літальним апаратам КВЕРТУС AD CERBERUS 3 F12, то у складі тендерної документації подано паспорт товару КВЕР.464227.030-03ПС.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що Учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю «КВЕРТУС» було повністю виконано вимогу пункту 9 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації.
Додатки:
- Додаток №1 до тендерної документації – 5 акр. 1 прим.;
- Паспорт товару – 23 арк. 1 прим.