-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
3 312 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 120.00 UAH
мін. крок: 1% або 33 120.00 UAH
Номер:
f062b8096dd04b679d70b70cd02b7d4b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-18-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
18.08.2025 16:25 - 09.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ 18.08.2025 № 90-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
18.08.2025 № 90-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2025-06-19-003913-a, 19.06.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; виконання Замовником рішень Органу Оскарження; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом:
- недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення;
- оприлюднення договору підряду від 12.08.2025 № 303 у відповідності до норм чинного законодавства
та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; виконання Замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган Оскарження); укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава (далі − замовник) UA-P-2025-06-19-004749-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.06.2025 № 2; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.06.2025 № 3; перелік змін до тендерної документації, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20.06.2025; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.06.2025 № 4; перелік змін до тендерної документації, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23.06.2025; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.06.2025 № 5; змін до тендерної документації, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.06.2025; запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20.06.2025 та 24.06.2025; відповіді замовника на запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23.06.2025 та 24.06.2025; вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ»; скарга до процедури № UA-2025-06-19-003913-a.a1 від 15.07.2025 ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ»; рішення Органу оскарження від 25.07.2025 № 11595-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» в частині, що не була предметом розгляду Органом оскарження; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 04.08.2025 № 9; повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2025; договір підряду від 12.08.2025 № 303 на суму 3200083,05 грн (без ПДВ) з ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 21.08.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині наступного.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Замовник 12.08.2025 уклав з ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» договір підряду № 303, предметом якого є Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт і реставрація.
Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли, зокрема, договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси).
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
Однак, Замовник оприлюднив договір підряду від 12.08.2025 № 303 в електронній системі закупівель у форматі PDF, чим порушив пункт 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
02.09.2025 15:33 - 17.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2025 15:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (шляхом недопущення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення), викладених у висновку моніторингу, надаємо скан-копію наказу про притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи з публічних закупівель. Розмістити в електронній системі закупівель договір про закупівлю від 12.08.2025 № 308 з ТОВ «М- ДЕВЕЛОПМЕНТ» з усіма додатками у машинозчитувальному форматі текстових даних для текстових даних - DOC(X), для структурованих даних - RDF*, XML* та викласти разом з протоколом про усунення порушень.
Дата публікації звіту:
08.09.2025 16:01
Запити/Пояснення
Номер:
e322cc5941004c1dad0f610789869388
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2025 18:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3312000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-19-003913-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті або на офіційному сайті головного розпорядника обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
-Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій на товар, що міститься у складі предмету закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
639467f6fc3c4b4d967c2204918a2d14
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
21.08.2025 13:05
Опис:
Щодо першого питання повідомляємо, що, у зв’язку з відсутністю власного веб-сайту та обмеженнями щодо оприлюднення інформації з обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Міністерства Оборони України, дану інформацію оприлюднено у складі оголошення про проведення процедури закупівлі (файл Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі_.docx).
Щодо обґрунтування розміру витрат, зазначаємо наступне: після проведення процедури відкритих торгів (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-18-002213-a/lots) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-002213-a) Замовником укладено договір на розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл.» шифр 25-02 з позитивним експертним висновком, ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування», розроблено проектно-кошторисну документацію та отримано позитивний висновок відповідно до Експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю "УК ЕКСПЕРТИЗА" № 30/1248-05/25 від 30 травня 2025 щодо кошторисної документації на проведення капітального ремонту частини будівлі № 22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл., що стало підставою для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (звіт додається).
Щодо третього питання, зазначаємо, що у даній закупівлі не передбачено фінансування на виконання заходів Плану України відповідно до інструменту Ukraine Facility. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Капітальний ремонт частини будівлі №22/12 (їдальня), ***, ***, м. Миргород, Полтавська обл..» шифр 25-02, ДК 021:2015 – 45453000 -7 Капітальний ремонт та реставрація визначено відповідно до видатків до кошторису на 2025 рік Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава за КПКВ 2101020 «Капітальний ремонт інших об’єктів» (КЕКВ 3132).