-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт тротуару по вул. Бузника ріг пр. Центральний в м. Миколаєві
категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа).
Завершена
1 030 396.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 303.97 UAH
мін. крок: 1% або 10 303.97 UAH
Номер:
eddb127a97fd4ef4a9079e7d80bc999f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-25-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.08.2025 00:00
Період моніторингу:
25.08.2025 17:02 - 16.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.08.2025 № 89-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.08.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.08.2025 № 89-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-06-17-010761-a 17.06.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Вернієнко Володимира Володимировича, виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 17.06.2025 № 40-1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Вернієнко Володимира Володимировича; рішення комісії АМКУ від 15.07.2025 № 11072-р/пк-пз; протоколи (рішення) розгляду тендерних пропозицій від 30.06.2025 № 40-2 та від 06.08.2025 № 40-5; протоколи (рішення) про намір укласти договір про закупівлю від 30.06.2025 № 40-3 та від 06.08.2025 № 40-6; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 15.08.2025 № 240; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.09.2025 15:29 - 17.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2025 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
cb9a9b5117de4713ab62c26abcda249f
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
26.08.2025 10:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту тротуару по вул. Бузника ріг пр. Центральний в м. Миколаєві за кодом CPV за ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-17-010761-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
3f649645fd974544acbd6f10909870ea
Назва:
пояснення на запит ДАСУ від 26.08.2025.
Дата опублікування:
26.08.2025 13:14
Опис:
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 26.08.2025, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі оголошення про проведення якої оприлюднене в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-17-010761-a, повідомляю наступне.
1. Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснене фахівцями технічного відділу ДЖКГ ММР на підставі складених ними дефектного акту та технічного завдання (додаються), та за допомогою програмного комплексу АВК-5 (3.10.0).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднене на сайті ДЖКГ ММР 23.06.2025 року (файл «Обґрунтування – поточний ремонт тротуару ріг вул. Бузника»). Посилання на сторінку: https://dgkh.mkrada.gov.ua/informacziya-pro-zakupivli/.
3. Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет Миколаївської міської територіальної громади (витяг з плану робіт із утримання та поточного ремонту об’єктів житлово-комунального господарства на 2025 рік додається). Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів - 1216030.
4. Фінансування закупівлі не здійснювалось на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням КМУ від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.