• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

С_25Т-554_34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (частини запасні до автомобілів MAN, IVECO) (Лот№1-34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (частини запасні до автомобілів MAN); (Лот№2-34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (частини запасні до автомобілів IVECO)

Завершена

12 867 799.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 000.00 UAH
Номер: 559d618a9acc4d2dacf099aebf2b1360
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-11-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.11.2025 14:49 - 03.12.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 291 Київ № 10.11.2025 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-06-16-007954-a 16.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЦ АВТО-ТРЕЙД» (лот 2), своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), питання щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 16.06.2025 № 573), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЦ АВТО-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «БЦ АВТО-ТРЕЙД») (лот 2), Рішення Комісії Антимонопольного комітету України № 11625-р/пк-пз від 28.07.2025 та № 12424-р/пк-пз від 12.08.2025 (далі - комісія АМКУ), протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЦ АВТО-ТРЕЙД» від 01.07.2025 (лот 2), вимога про усунення невідповідностей до 16.07.2025 ТОВ «БЦ АВТО-ТРЕЙД» (лот 2), протокол щодо виконання рішення комісії АМКУ від 22.08.2025 № 817 (лот 1), від 21.07.2025 № 591 (лот 2), повідомлення про намір укласти договір, договір поставки (за рознарядкою) від 04.08.2025 № IIIГB 25-554-2 на суму 3 899 998,86 грн (лот 2), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 19.11.2025 та 26.11.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби . Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 12.11.2025 відмінив торги за лотом 1 через відхилення усіх учасників. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 02.12.2025 12:46 - 06.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.12.2025 12:46

Запити/Пояснення