• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 Тверде паливо)

юридична особа, яка є закладом, (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яке забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (комунальна організація (установа, заклад)).

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 132 робочих дні

2 990 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 900.00 UAH
Номер: e7c67076c8ed47a9aed6d431e79fd1f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.09.2025 17:15 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.09.2025 № 84-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 22.09.2025 № 84-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-06-16-007227-a 16.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 405-30-72, m.v.kutsenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІКС СЕРВІС ГРУП» установлено порушення вимог пункту 41 Особливостей, частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання стану виконання Замовником рішень органу оскарження установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба, зобов’язує здійснити заходи направлені на виконання рішень органу оскарження від 04.08.2025 № 11989-р/пк-пз та від 02.09.2025 № 13525-р-р/пк-пз або документально підтвердити судове оскарження вищезазначених рішень замовником до суду, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій учасника, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новостародубського ліцею Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.06.2025 № 3, відповідь Замовника від 23.06.2025 на роз`яснення до процедури від 20.06.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДМАРКЕТ» (далі – ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІКС СЕРВІС ГРУП» (далі – ТОВ «МІКС СЕРВІС ГРУП»), протоколи уповноваженої особи від 01.07.2025 № 5, від 11.07.2025 № 7, від 23.07.2025 № 9, від 14.08.2025 № 15, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.08.2025 № 11989-р/пк-пз, від 02.09.2025 № 13525-р/пк-пз (далі – рішення Комісії), коментар Замовника щодо усунення порушень від 14.08.2025, пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІКС СЕРВІС ГРУП» установлено наступне. Відповідно до вимог пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно із вимогами частини десятої статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Однак, Замовником протягом 5 робочих днів з дня визначення наступної найбільш економічно вигідної пропозиції не здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІКС СЕРВІС ГРУП» та не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІКС СЕРВІС ГРУП» до 20 робочих днів, чим не дотримано вимоги пункту 41 Особливостей, частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання стану виконання Замовником рішень органу оскарження установлено наступне. Так, Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив інформацію про відміну торгів разом з протоколом уповноваженої особи від 23.07.2025 № 9, де зазначив, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІКС СЕРВІС ГРУП» пропущено, вказані порушення неможливо усунути, а тому вирішив на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей відмінити торги. Відповідно до рішення Комісії від 04.08.2025 № 11989-р/пк-пз, зобов`язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. Замовник в електронній системі закупівель 14.08.2025 оприлюднив коментар про усунення порушення, згідно якого скасував рішення про відміну процедури закупівлі. Однак, в цей же день оприлюднив інформацію про відміну торгів разом з протоколом уповноваженої особи від 14.08.2025 № 15, де зазначив, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІКС СЕРВІС ГРУП» пропущено, рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій не приймалось, відповідно зазначені порушення на цьому етапі закупівлі неможливо усунути, а тому вирішив на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей відмінити торги. При цьому, за результатами розгляду повторної скарги на порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, Комісія прийняла рішення від 02.09.2025 № 13525-р/пк-пз, відповідно до якого було встановлено, що Замовник не виконав попереднє рішення Комісії та зобов’язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. На запит Держаудитслужби стосовно невиконання рішення Комісії від 04.08.2025 № 11989-р/пк-пз, Замовником 02.10.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті виявленого порушення. Нормами частини двадцять другої статті 18 Закону встановлено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Враховуючи наведене, Замовником на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону не виконано рішення Комісії від 04.08.2025 № 11989-р/пк-пз. Крім того, на час проведення моніторингу рішення Комісії від 02.09.2025 № 13525-р/пк-пз Замовником не виконано. На запит Держаудитслужби стосовно невиконання рішення Комісії від 02.09.2025 № 13525-р/пк-пз, Замовником 02.10.2025 надано відповідь, в якій повідомив про звернення до суду із позовною заявою про визнання протиправним та скасування вказаного рішення Комісії.
Період усунення порушень: 13.10.2025 17:32 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 13.10.2025 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішенням Уповноваженої особи від 13.08.2025 року № 14 скасовано Рішення від 23.07.2025 року № 9. Після опублікування рішення уповноваженої особи від 13.08.2025 року № 14, у електронній системі з’явився запис про підтвердження усунення порушень. Таким чином, рішення Комісії від 04.08.2025 № 11989-р/пк-пз є виконаним, а висновки про невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України, є безпідставними. Також Замовником подано позов про визнання протиправним та скасування рішення АМКУ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13525-р/пк-пз від 02.09.2025. Додаємо картку руху документу від 20.10.2025 року та позовну заяву.
Дата публікації звіту: 20.10.2025 15:21

Запити/Пояснення