• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09110000-3 Тверде паливо)

юридична особа, яка є закладом, (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яке забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (комунальна організація (установа, заклад)).

Кваліфікація

від початку періоду пройшов 61 робочий день

2 990 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 900.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2025 14:14 - 21.06.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга

Номер: 8aaac5ee4d9a4131bdace6ba3752b5d8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-16-007227-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 02.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.08.2025 17:41
Дата прийняття рішення по скарзі: 04.09.2025 15:26
Автор: ТОВ "УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС", Олег КОТ +380931310068 ukrvugillaresurs@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9c4ba044461045b094425d24d216c116
Заголовок пункту скарги: Замовник, згідно з протокольного рішення від 14.08.2025 №15 не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі. Замовник не зазначив яким чином зазначене порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Вже, вдруге, 14 серпня 2025 року Замовником оприлюднюється рішення про скасування Закупівлі:
- Причина скасування закупівлі: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина відміни, яка вказана у протоколі від 14.08.2025 №15: «…Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником ТОВ "МІКС СЕРВІС ГРУП" – 11.07.2025 року. Останній день розгляду тендерної пропозиції 18.07.2025 року. Замовником не приймалось рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Строк розгляду тендерної пропозиції було пропущено. Отже, порушено статтю 29 Закону щодо строку розгляду тендерної пропозиції. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення: одним з порушень законодавства про закупівлі є порушення строків розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене на даний час вже не можливо прийняти будь яких інших рішень окрім відміни Закупівлі.»
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Особливостей, Закону та є такими, що порушують права та інтереси Скаржника.
Згідно з частиною 2 статті 16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право.
Тому, Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС» звертається до Органу оскарження.
Замовник, згідно з протокольного рішення від 14.08.2025 №15 не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі. Замовник не зазначив яким чином зазначене порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Більш того, Скаржнику не зрозуміло що заважало Замовнику продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІКС СЕРВІС ГРУП" до 20 робочих днів як це передбачено частиною десятою статті 29 Закону.
Зазначене свідчить, що Замовник саме за наслідком своїх же дій (бездіяльності) відміняє дану закупівлю.
Скаржнику не зрозуміло, що заважало Замовнику (окрім небажання) проводити розгляд пропозицій у порядку, що передбачений Законом.
Вважаємо, що Замовник з надуманих підстав намагається відмінити ці торги.
Разом з тим, відповідно до пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
Частина 4 статті 7 Закону визначає, що Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Водночас жодним із вказаних органів контролю, регламентованих частиною 4 статті 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні даної Закупівлі.
Зазначимо, що Замовник безпідставно відмінив Закупівлю, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Більш того, Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи наведене, рішення Замовника про скасування (відміною) Закупівлі є не обґрунтованим та безпідставним.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 0239f09064914c928271aa4af2aafe79
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-16-007227-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Замовник Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 04.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.07.2025 15:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.08.2025 13:21
Дата виконання рішення Замовником: 14.08.2025 10:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано. Долученого протокол про скасування Рішення від 23 липня 2025 року № 9.
Автор: ТОВ "УКРВУГІЛЛЯ-РЕСУРС", Олег КОТ +380931310068 ukrvugillaresurs@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8d33b8cade0941ccaf96713a0a5ef8aa
Заголовок пункту скарги: Замовник, згідно з протокольного рішення від 23.07.2025 №9 не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник, згідно з протокольного рішення від 23.07.2025 №9 не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі. Замовник не зазначив яким чином зазначене порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Більш того, Скаржнику не зрозуміло що заважало Замовнику продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІКС СЕРВІС ГРУП" до 20 робочих днів як це передбачено частиною десятою статті 29 Закону.
Зазначене свідчить, що Замовник саме за наслідком своїх же дій (бездіяльності) відміняє дану закупівлю.
Скаржнику не зрозуміло, що заважало Замовнику (окрім небажання) проводити розгляд пропозицій у порядку, що передбачений Законом.
Вважаємо, що Замовник з надуманих підстав намагається відмінити ці торги.
Разом з тим, відповідно до пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
Частина 4 статті 7 Закону визначає, що Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Водночас жодним із вказаних органів контролю, регламентованих частиною 4 статті 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні даної Закупівлі.
Зазначимо, що Замовник безпідставно відмінив Закупівлю, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Більш того, Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи наведене, рішення Замовника про скасування (відміною) Закупівлі є не обґрунтованим та безпідставним.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)