-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт частини покрівлі будівлі за ГП № 4 військового містечка №***
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Завершена
862 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 620.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 620.00 UAH
Номер:
70d20924c9e94a6d8a416221247830bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 16:13 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.08.2025 Одеса № 156
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.08.2025.
В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.08.2025 № 156
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
5 UA-2025-06-15-000362-a 15.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 15 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо усунення порушення, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу міста Одеса (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.06.2025 № 98, звернення щодо усунення порушення, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.07.2025, роз’яснення Замовника на звернення щодо усунення порушення, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.07.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ДІГІТАЛІС ОПТІКА», товариства з обмеженою відповідальністю «АБ-ГРУП» (далі – ТОВ «АБ-ГРУП»), фізичної особи – підприємця «Шевчук Валерій Борисович» (далі – ФОП «Шевчук В.Б.»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «АБ-ГРУП» та ФОП «Шевчук В.Б.» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «АБ-ГРУП» та ФОП «Шевчук В.Б.» виявлених Замовником невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи від 25.06.2025 № 116, від 11.07.2025 № 135, 16.07.2025 № 143, від 17.07.2025 № 149, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.07.2025, договір від 23.07.2025 № 67, пояснення та документи, надані Замовником 11.08.2025 та 12.08.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю встановлено.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону до таких договорів про закупівлю належать договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML, для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML.
Також пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) (в редакції станом на момент оприлюднення Замовником договору про закупівлю), визначено, що договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли:
договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси);
зміни до договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому і третьому частини першої статті 41 Закону (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у разі зміни цін на них), у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону;
уточнена (узгоджена) договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у випадку складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 Закону.
Інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
Проте договір від 23.07.2025 № 67 розміщено Замовником в електронній системі закупівель у форматі DOCX, що містить його зображення (аналогічно формату PDF), який не є машиночитанним форматом в розумінні Положення № 835, оскільки не дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Отже, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель договір від 23.07.2025 № 67 у машинозчитувальному форматі.
Також відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник 24.07.2025 розмістив додатки до договору від 23.07.2025 № 67 (договірна ціна, дефектний акт, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів) у форматі XLS, а не у машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML), чим не дотримано вимоги пункту 15 Порядку № 1082.
Період усунення порушень:
14.08.2025 17:30 - 29.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2025 17:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами опрацювання Висновку повідомляємо:
Відповідно до пунктів 10 і 11 частини першої статі 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону); складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 Закону. До такого повідомлення додається уточнена договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Виходячи зі змісту частини першої статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного Кодексу України (далі – ЦКУ).
Водночас Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес.
Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835). Положення № 835 визначає вимоги до формату і структури набору даних, що підлягають оприлюдненню у форматі відкритих даних, періодичність оновлення та порядок їх оприлюднення, а також перелік таких наборів даних.
Оприлюднення наборів даних у форматі відкритих даних здійснюється за такими принципами, зокрема: доступність використання – забезпечення оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних у машинозчитувальному форматі, а також забезпечення її подальшого вільного та безоплатного використання.
Згідно з пунктом 2 Положення № 835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML, для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML.
Крім того, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), визначено, що договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли: договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси); зміни до договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому і третьому частини першої статті 41 Закону (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у разі зміни цін на них), у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону; уточнена (узгоджена) договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у випадку складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 Закону.
Таким чино, на виконання вимог пункту 10 частини першої статі 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082, з урахуванням пункту 9 Положення № 835, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю у форматі PDF (Файл - Договір №67 від 23.07.2025.pdf) та договір про закупівлю у машинозчитувальному форматі текстових даних форматі DOCX (Файл - Договір №67 від 23.07.2025.docx), що і підтверджується Південним офісом Держаудитслужби України у констатуючий частині Висновку.
Разом з цим, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додатки до договору про закупівлю у форматі PDF (Файл - Додатки до Договору №67 від 23.07.2025.pdf) та додатки до договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі структурованих даних форматі XLS (Файл - Договірна ціна.xls; Локальний кошторис.xls; Підсумкова відомість ресурсів.xls; Дефектний акт.xls).
Слід зазначити, що положення пункту 15 Порядку № 1082 встановлюють вимоги лише до машинозчитувального формату текстових даних, і не встановлюють вимог щодо машинозчитувального формату структурованих даних. Тобто, саме поняття машинозчитувальний формат і формати текстових і структурованих даних визначені в Положення № 835.
Отже висновок Південного офісу Держаудитслужби України в частині порушення вимог пункту 10 частини першої статі 10 Закону та порушення вимог пункту 15 Порядку № 1082 є безпідставним.
Проте, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Таким чином, на виконанням рішення, викладеного у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-06-15-000362-a від 14.08.2025 року, Квартирно-експлуатаційний відділ міста Одеса надає наступну інформацію:
За результатами проведеного моніторингу уповноваженій особі Дубініну Д. В. було вказано на допущені недоліки та порушення, проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі. Також, уповноважену особу зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення договору про закупівлю від 23.07.2025 № 67 з додатками до нього у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 15 Порядку № 1082.
Враховуючи викладене, Замовник вважає встановлене порушення незначним (несуттєвим), таким що не впливає на закупівлю та не призводить до негативних наслідків чи збитків Замовника. Замовник зобов'язується дотримуватись вимог законодавства у сфері публічних закупівель і в подальшому не допускати порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – відобразити в електронній системі закупівель підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель. Службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки замовником були усунуті встановлені порушення відповідно до висновку.
Дата публікації звіту:
21.08.2025 23:04
Запити/Пояснення
Номер:
3d7c10c3e33a4c6fab2e25df715b8ddc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2025 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
70b28a04232d4978baa6764bb29d55be
Назва:
Відповідь Замовника на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.08.2025 12:52
Опис:
06.08.2025 року через електронну систему закупівель надійшов запит Держаудитслужби України про надання пояснення у межах проведення моніторингу UA-M-2025-08-04-000081 від 04.08.2025 року. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Отже, на підставі вимог представників органу державного фінансового контролю, Замовник надає пояснення (інформацію та документи) по сутті запиту:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі Заявки на проведення закупівлі інженера відділення експлуатації фондів КЕВ м. Одеса від 13.06.2025 року.
Разом з тим, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням затвердженого Плану поточного ремонту та підготовки казармено-житлового фонду та комунальних споруд до зимової експлуатації 2025-2026 років. А визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на основі аналізу ринку цін, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. (Акт моніторингу цін для закупівлі із застосуванням конкурентної процедури від 13.06.2025 р.) з урахуванням затверджених асигнувань в Плані поточного ремонту та підготовки казармено-житлового фонду та комунальних споруд до зимової експлуатації 2025-2026 років на оплату послуг з поточного ремонту покрівлі будівлі за ГП № 4 військового містечка № 185.
Слід зазначити, що Квартирно-експлуатаційний відділ міста Одеса є органом управління, який входить до структури командування Сил логістики Збройних Сил України та створений з метою організації і виконання завдань з інженерно-інфраструктурного (квартирно-експлуатаційного) забезпечення органів військового управління, військових частин, закладів, установ та організацій Міністерства оборони України та Збройних Сил України.
Оскільки, відповідно до розпорядження командування Сил логістики Збройних Сил України №370/1/6/56 від 01.02.2022 року Квартирно-експлуатаційним відділам заборонено використання власних веб-сайтів, а розділ офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Міністерства оборони України, на який покладено обов’язки з публікації технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, на даний час є інформацією з обмеженим доступом, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником не розміщувалось.
Враховуючи вищевикладене, у зв’язку з відсутністю власного веб-сайту та відсутністю технічної можливості оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, даний документ оприлюднений у складі оголошення про проведення процедури закупівлі окремим файлом (Файл - "Обгрунтування закупівлі").
Номер:
f27d22b8c885413ca6ed3ffda06cd704
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.08.2025 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. На виконання вимог підпункту 1.1.1 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації учасником процедури закупівлі фізичною особою – підприємцем «Шевчук Валерій Борисович» (далі – ФОП «Шевчук В.Б.») на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції надано довідку від 20.06.2025 № 85, в якій, зокрема, зазначено про наявність шуруповерта Bosh Professional GSB 600 у кількості двох одиниць на підставі користування відповідно до договору оренди від 01.06.2025 № 5.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП «Шевчук В.Б.» вимогам підпункту 1.1.2 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані вказаним учасником процедури закупівлі та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, надано договір оренди обладнання від 01.06.2025 № 5, яким підтверджено наявність тільки одного шуруповерта Bosh Professional GSB 600.
2. Надати інформацію щодо стану виконання договору від 23.07.2025 № 67 із зазначенням обсягів виконаних робіт та сум оплати.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
da72450b322f4115ba294219a97e8644
Назва:
Відповідь Замовника на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.08.2025 18:38
Опис:
08.08.2025 року через електронну систему закупівель надійшов запит Держаудитслужби України про надання пояснення у межах проведення моніторингу UA-M-2025-08-04-000081 від 04.08.2025 року. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Отже, на підставі вимог представників органу державного фінансового контролю, Замовник надає пояснення (інформацію та документи) по сутті запиту:
1. Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи Квартирно-експлуатаційного відділу міста Одеса (далі - Замовника) від 17.07.2025 р. № 149 (далі - Рішення Замовника) було розглянути тендерну пропозицію учасника ФОП Шевчук Валерій Борисович (далі – Учасник), яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі “Послуги з поточного ремонту частини покрівлі будівлі за ГП № 4 військового містечка №***”, за кодом «45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації (далі - Тендерна документація), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі – Особливості).
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Зазначимо, що на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник мав надати в складі своєї пропозиції наступні документи:
- Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації), із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування (в довідці зазначається все обладнання, будівельні машини та механізми, які вказані у підсумковій відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі пропозиції учасника).
- На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном.
ФОП Шевчук Валерій Борисович у складі своєї тендерної пропозиції, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, надав Довідку від 20 червня 2025 року № 85 (Файл – Довідки). В зазначеній довідці зазначено, зокрема, наявність в нього такого обладнання:
1. Шуруповерт Bosch Professional GSR 120 в кількості 2 одиниці, яким учасник володіє на умовах оренди на підставі Договору № 5 від 01.06.2025 р.;
2. Дрель Bosch Professional GSB 600 в кількості 1 одиниці, яким учасник володіє на умовах оренди на підставі Договору № 5 від 01.06.2025 р.;
3. Автомобіль ГАЗ-САЗ 3309 в кількості 1 одиниці, яким учасник володіє на умовах оренди на підставі Договору № 5 від 01.06.2025 р..
Разом з тим, ФОП Шевчук Валерій Борисович 17.07.2025 р. розмістив на веб-порталі копію Договору оренди обладнання від 01.06.2025 р. №5, на який посилався в своїй Довідці від 20 червня 2025 року № 85 (Файл - Договір оренди). Згідно наданого Договору оренди обладнання від 01.06.2025 р. №5 ФОП Шевчук Валерій Борисович орендує у ТОВ “ПРОМОЕКСПЕРТ ЮА” майно, яке зазначено в Додатку 1 до Договору від 01.06.2025 р. №5, а саме: Шуруповерт Bosch Professional GSR 120; Дрель Bosch Professional GSB 600; Автомобіль ГАЗ-САЗ 3309.
Звертаємо Вашу у вагу на те, що в наданому Договорі від 01.06.2025 р. №5 не зазначається кількість орендованого майна, а зазначено лише найменування техніки (обладнання, приладдя), її марка та орендна плата за рік. Тобто, саме в Довідці від 20 червня 2025 року № 85 ФОП Шевчук Валерій Борисович зазначає найменування, кількість та правові підстави володіння/користування обладнанням, будівельними машинами та механізмами, які вказані у підсумковій відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі пропозиції учасника. Тому трактування, що ФОП Шевчук Валерій Борисович має в своєму розпорядженні лише 1 замість 2 одиниць інструменту “Шуруповерт Bosch Professional GSR 120” є не обґрунтованим.
Окрім того, відповідно до вимог тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації), із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування, з документальним підтвердженням права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном. При цьому у пункті 1.1.1. та 1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації замовником не встановлено обов’язкової вимоги щодо кількості техніки (обладнання, приладдя) необхідної для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації).
Враховуючи положення пункту 43 Особливостей, яким передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Разом з цим, згідно приписів пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
- учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
- переможець процедури закупівлі: надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Отже, згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, на підставі повідомлення відповідального виконавця інженера відділення експлуатації фондів КЕВ м. Одеса від 17.07.2025 року, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
2. ФОП Шевчук Валерій Борисович (далі – Підрядник) здійснює виконання робіт відповідно до підписаних Сторонами договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку, дефектного акту, локального кошторису, підсумкової відомості ресурсів, якими визначається безпосередній зміст, обсяги, вартість та умови виконання робіт за Договором №67 від 23.07.2025р.
Так, станом на 12 серпня 2025 року, Підрядником виконані підготовчі та демонтажні роботи і розпочаті роботи з монтажу покрівельного покриття, а саме:
- Розбирання покриттів покрівлі з хвилястих азбестоцементних листів в кількості 800 м2;
- Розбирання лат [решетування] з дошок суцільних в кількості 30 м2;
- Улаштування лат [решетування] суцільних із дошок в кількості 30м2;
- Антисептування водними сумішами всіх дерев'яних частин в кількості 800 м2;
- Улаштування прокладної гідроізоляції в один шар в кількості 800 м2.
Згідно з умовами Договору №67 від 23.07.2025 р., оплата Замовником робіт, що є предметом Договору, здійснюється протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів з дня підписання Сторонами Актів приймання виконаних підрядних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ 3), тому станом на 12 серпня 2025 року жодних розрахунків за Договором проведено не було.