• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт частини покрівлі будівлі за ГП № 4 військового містечка №***

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".

Завершена

862 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 620.00 UAH
Період оскарження: 15.06.2025 20:33 - 21.06.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо кваліфікації учасника

Номер: 9b11159c5709495bb95e95488b92266b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-15-000362-a.b1
Назва: щодо кваліфікації учасника
Вимога:
Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи Квартирно-експлуатаційного відділу міста Одеса (далі - Замовника) від 17.07.2025 р. № 149 (далі - Рішення Замовника) було розглянути тендерну пропозицію учасника ФОП Шевчук Валерій Борисович, яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі “Послуги з поточного ремонту частини покрівлі будівлі за ГП № 4 військового містечка №***”, за кодом «45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації (далі - Тендерна документація), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі – Особливості). За її результатами Замовником було зроблено висновок про повну відповідність пропозиції ФОП Шевчук Валерій Борисович вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Зокрема, ФОП Шевчук Валерій Борисович було визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з останнім договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Не погоджуючись з Рішенням Замовника, ТОВ «ДІГІТАЛІС ОПТІКА» подає цю вимогу про наступне. Згідно положень ч. 4 ст. 33 Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Відповідно до ч. 2 п. 42 Особливостей, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Положеннями п. 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Разом з цим, згідно приписів п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: - учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; - переможець процедури закупівлі: надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Відтак Додатком №1 до Тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” Замовником визначено в якості кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців); - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (інформація та документи надаються про повністю виконаний договір). Зазначимо, що на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник мав надати в складі своєї пропозиції наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації), із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування (в довідці зазначається все обладнання, будівельні машини та механізми, які вказані у підсумковій відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі пропозиції учасника); - документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном, зазначеним в довідці. Однак ФОП Шевчук Валерій Борисович у складі своєї тендерної пропозиції, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, надав Довідку від 20 червня 2025 року № 85. В зазначеній довідці було зазначено, зокрема, наявність в нього такого обладнання: 1. Шуруповерт Bosch Professional GSR 120 в кількості 2 одиниці, яким учасник володіє на умовах оренди на підставі Договору № 5 від 01.06.2025 р.; 2. Дрель Bosch Professional GSB 600 в кількості 1 одиниці, яким учасник володіє на умовах оренди на підставі Договору № 5 від 01.06.2025 р.; 3. Автомобіль ГАЗ-САЗ 3309 в кількості 1 одиниці, яким учасник володіє на умовах оренди на підставі Договору № 5 від 01.06.2025 р.. Разом з тим, в складі своєї тендерної пропозиції ФОП Шевчук Валерій Борисович, на підтвердження права користування відповідним майном, зазначеного в довідці, надав Договір оренди від 01 лютого 2025 року №1-02 щодо платного користування, на умовах оренди, частиною нежилого об’єкту площею 39 кв.м. Щодо вказаної невідповідності 18.07.2025 р. Замовник на веб-порталі опублікував вимогу про її усунення щодо долучення до пропозиції ФОП Шевчук Валерій Борисович шляхом надання Документу/документів щодо права власності/володіння/користування обладнанням та інструментом, зазначеним в довідці від 20 червня 2025 року № 85, а саме шуруповертом Bosch Professional GSR 120 – в кількості 2 одиниць, Дріллю Bosch Professional GSB 600 – в кількості 1 одиниці та Автомобілем ГАЗ-САЗ 3309 – в кількості 1 одиниці. У відповідь на вказану вимогу Замовника про усунення невідповідності ФОП Шевчук Валерій Борисович 17.07.2025 р. розмістив на веб-порталі копію Договору оренди обладнання від 01.06.2025 р. №5, на який посилався в своїй Довідці від 20 червня 2025 року № 85. Проте, згідно наданого Додатку №1 до Договору оренди обладнання від 01.06.2025 р. №5 (Специфікація №1) ФОП Шевчук Валерій Борисович орендує у ТОВ “ПРОМОЕКСПЕРТ ЮА”: 1. Шуруповерт Bosch Professional GSR 120 в кількості 1 одиниці; 2. Дрель Bosch Professional GSB 600 в кількості 1 одиниці; 3. Автомобіль ГАЗ-САЗ 3309 в кількості 1 одиниці. Тобто, всупереч зазначеному в наданій в складі тендерної пропозиції Довідці від 20 червня 2025 року № 85, ФОП Шевчук Валерій Борисович має в своєму розпорядженні лише 1 замість 2 одиниць інструменту “Шуруповерт Bosch Professional GSR 120”. Наведене підтверджує невиправлення учасником ФОП Шевчук Валерій Борисович виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Окремо наведена невідповідність свідчить про те, що ФОП Шевчук Валерій Борисович зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Надалі, звертаємо Вашу у вагу на таке. Згідно Тендерної документації Закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник мав надати в складі своєї пропозиції наступні документи: - довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір предметом якого є послуги за кодом ДК 021:2015 «45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» та/або предметом якого є «Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі»; - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; - копії/ю документів/а (акт приймання виконаних будівельних робіт/акт здачі-приймання наданих послуг/акт наданих послуг) на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. В складі своєї тендерної пропозиції ФОП Шевчук Валерій Борисович було надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 20.06.2025 р. № 85, згідно відомостей якої ним було надано послугу з Поточного ремонту покрівлі нежитлового об’єкту спорткомплексу за адресою: вул. Молодіжна, 47, м. Баштанка, Миколаївська область ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи. Замовником послуги був Відділ освіти, молоді та спорту Виконавчого комітету Баштанської міської ради. Сума договору в поданій довідці зазначена в розмірі 785 428,00 гривень. На підтвердження вказаного в даній довідці факту ФОП Шевчук Валерій Борисович було надано копію Договору підряду від 08.08.2024 р. №37. Відтак, відповідно до положень п.13.1. даного договору його невід’ємною частиною є додатки у складі Договірної ціни та Локального кошторису, відомостей ресурсів. Зазначимо, що аналіз Договору підряду від 08.08.2024 р. №37 виявив невідопвідності ціни Договору, зазначеній ФОП Шевчук Валерій Борисович в тендерній пропозиції (785 428,00 гривень) та Договірній ціні (додаток до договору), згідно якої ціна послуги становила 785 433,91 гривень. Наведена обставина також підтверджується Звітом про виконання договору про закупівлю UA-2024-07-19-009494-a (номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-07-19-009494-a. Посилання на веб-сайт порталу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-19-009494-a?oldVersion=true). Згідно відомостей, наведених у даному звіті ціна в договорі про закупівлю становила 785 433,91 гривень, а сума оплати за договором значиться в розмірі 785 433,91 гривень. Це суперечить Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за 2024 рік, наданої в складі своєї тендерної пропозиції ФОП Шевчук Валерій Борисович, в якій зазначено вартість - 785 428,00 гривень. Рівно як суперечить згаданій Довіді про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 20.06.2025 р. № 85, в якій також визначено суму вказаного договору в розмірі 785 428,00 гривень. Окремо слід також звернути увагу на те, що ФОП Шевчук Валерій Борисович було надано Договір підряду від 08.08.2024 р. №37 не в повному обсязі. Так, Підсумкова відомість ресурсів, яка згідно умов даного договору є його невід’ємною частиною, не містить аркушу 5, що не дає можливості встановити всі обставини виконання вказаної роботи (надання послуги) та є прямим порушенням умов Тендерної документації цієї Закупівлі. Відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації кожен учасник мав надати в складі своєї тендерної пропозиції, в тому числі, не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі та копії/ю документів/а (акт приймання виконаних будівельних робіт/акт здачі-приймання наданих послуг/акт наданих послуг) на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. При цьому, як бачимо, надана ФОП Шевчук Валерій Борисович інформація в складі поданої тендерної пропозиції містить неточність, яка не дає можливості достовірно встановити ціну договору, на який посилається останній як на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Резюмуючи все вищенаведене, керуючись положеннями Закону, Особливостей та Тендерної документації цієї Закупівлі, ТОВ “ДІГІТАЛІС ОПТІКА” вважає, що Рішення Замовника має бути скасоване, а тендерна пропозиція ФОП Шевчук Валерій Борисович - відхилена.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний пане, Андрій Валерійовичу (ТОВ ДІГІТАЛІС ОПТІКА)! Виходячи зі змісту Вашого звернення з вимогою про усунення порушення (UA-2025-06-15-000362-a.b1) ТОВ “ДІГІТАЛІС ОПТІКА” вважає, що Рішення Замовника від 17.07.2025 р. № 149 має бути скасоване, а тендерна пропозиція ФОП Шевчук Валерій Борисович - відхилена. У відповідь на вказану вимогу, відповідно до норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, вимога ТОВ “ДІГІТАЛІС ОПТІКА” підлягає незадоволенню. Відповідно до частини 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 особливостей. Звертаємо Вашу увагу, що на цьому етапі ухвалене рішення замовника за Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) можна скасувати тільки в разі відповідного рішення органу оскарження. Дана норма підтверджується рішенням Господарського суду – справа № 922/1458/17 від 22.05.2017. У ній встановлено, що Закон не містить підстави щодо скасування замовником власного рішення про визначення переможця, як звернення, лист або інший акт реагування. Не погоджуючись з Рішенням Замовника від 17.07.2025 р. № 149, ТОВ «ДІГІТАЛІС ОПТІКА» може скористатись своім правом на оскарження рішень замовника до органу оскарження відповідно до норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей. При цьому, слід зазначити, що Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи Квартирно-експлуатаційного відділу міста Одеса від 25 червня 2025 року № 116, на підставі повідомлення відповідального виконавця інженера відділення експлуатації фондів КЕВ м. Одеса від 25.06.2025 року, ТОВ «ДІГІТАЛІС ОПТІКА» було визначено переможцем процедури закупівлі “Послуги з поточного ремонту частини покрівлі будівлі за ГП № 4 військового містечка №***”, за кодом «45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та прийнято рішення про намір укласти з останнім договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Разом з тим, відповідно до пункту 49 Особливостей, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. ТОВ «ДІГІТАЛІС ОПТІКА» у строк, визначений для укладення договору, не надав підписаного договору. Договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору, у зв’язку з тим, що ТОВ «ДІГІТАЛІС ОПТІКА» не надав забезпечення виконання договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ДІГІТАЛІС ОПТІКА» підлягала відхиленню на підставі норм частини 3 пункту 44 Особливостей. Надалі Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи Квартирно-експлуатаційного відділу міста Одеса від 17.07.2025 р. № 149 було розглянуто тендерну пропозицію учасника ФОП Шевчук Валерій Борисович, яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі “Послуги з поточного ремонту частини покрівлі будівлі за ГП № 4 військового містечка №***”, за кодом «45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону та Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції ФОП Шевчук Валерій Борисович на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що ФОП Шевчук Валерій Борисович виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, на підставі повідомлення відповідального виконавця інженера відділення експлуатації фондів КЕВ м. Одеса від 17.07.2025 року, тендерна пропозиція ФОП Шевчук Валерій Борисович повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Зокрема, ФОП Шевчук Валерій Борисович було визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з останнім договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Окремо слід також звернути Вашу увагу на те, що оскаржуючи процедуру закупівлі, скаржник повинен діяти в правовому полі, тож і керуватися повинен буквою закону, а не власними думками та додаванням від себе. Ваша точка зору повина бути змістовною та зрозумілою. Процес оскарження сприяє добросовісній конкуренції, запобігає зловживанням з боку замовника, зміцнює та якісно покращує систему закупівель за державні кошти. Тож давайте використовувати такий інструмент добросовісно.
Статус вимоги: Відхилено