-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пелети паливні з лушпиння соняшника
Завершена
1 488 366.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 441.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 441.83 UAH
Номер:
e09810b9b8ad4a1aa1e89e3e1bd75694
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 16:13 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.08.2025 Одеса № 156
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.08.2025.
В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.08.2025 № 156
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
4 UA-2025-06-13-009714-a 13.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішення Комісії як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.06.2025 № 75, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.06.2025 № 84, перелік змін до тендерної документації, оприлюднений в електронній системі закупівель 19.06.2025, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.06.2025, роз’яснення Замовника на звернення щодо тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.06.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, скаргу до процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-06-13-009714-a.b1, оприлюднену в електронній системі закупівель 03.07.2025, рішення Комісії як органу оскарження від 14.07.2025 № 10988-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи – підприємця «Суховій Людмила Василівна» (далі – ФОП «Суховій Л.В.»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП «Суховій Л.В.» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ФОП «Суховій Л.В.» виявлених Замовником невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи від 30.06.2025 № 84 та від 24.07.2025 № 92, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.07.2025, договір про закупівлю від 31.07.2025 № 1/Сух, повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.08.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 04.08.2025 № 98, додаток 3 до Договору (банківська гарантія забезпечення виконання зобов’язань від 29.07.2025 № 2996/25-ГВ), оприлюднений в електронній системі закупівель 05.08.2025, пояснення та документи, надані Замовником 07.08.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.08.2025 15:36 - 16.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2025 15:36
Запити/Пояснення
Номер:
1e8549acb5ee4901ab3e80935f304516
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2025 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
795903b6db20444e8d09953696113ff5
Назва:
Про надання пояснень на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2025-06-13-009714-a.
Дата опублікування:
07.08.2025 15:53
Опис:
Пояснення Відділ освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2025-06-13-009714-a.
Розглянувши запит на пояснення від 06.08.2025 року, надаємо наступну інформацію.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону.
З урахуванням наведених вище положень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником заплановано процедуру закупівлі товару за предметом: «Пелети паливні з лушпиння соняшника», код ДК-021:2015: 09110000-3 тверде паливо та оголошено процедуру закупівлі – відриті торги (з особливостями) за ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2025-06-13-009714-a.
При плануванні та проведені закупівлі, Замовником забезпечено дотримання принципів публічних закупівель, зокрема, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Інформація щодо визначення розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості робіт за предметом закупівлі.
Рішенням сесії Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області від 20 лютого 2025 року №3252-VIII передбачено кошторисні призначення на здійснення закупівлі пелетів паливних.
Таким чином, розмір бюджетного призначення становить 1 500 000 грн.
Визначення очікуваної вартості товару за предметом закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затв. наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика), методом порівняння ринкових цін.
Так, пунктом 1 Розділу ІІІ Методики визначено, що метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способом, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг, зокрема, є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Отже, Замовником за результатами застосування наведеного вище способу отримання інформації про ціну товару, отримано комерційні пропозиції потенційних постачальників. Виходячи із отриманої інформації про ціни на товар за предметом закупівлі «Пелети паливні з лушпиння соняшника» Замовником визначено очікувану вартість закупівлі.
Інформація щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик товару за предметом закупівлі.
Частиною 3 ст. 37 Закону України «Про повну загальну середню освіту» визначено, що засновник закладу загальної середньої освіти зобов’язаний забезпечити утримання та розвиток заснованого ним закладу освіти, його матеріально-технічної бази на рівні, достатньому для виконання вимог державних стандартів, ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти, вимог трудового законодавства, оплати праці педагогічних та інших працівників, охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки тощо.
Таким чином, потреба в закупівлі товару «Пелети паливні з лушпиння соняшника» викликана необхідністю забезпечення закладів освіти Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області, а саме: Великомихайлівський опорний ліцей та Полезненський ліцей, відповідним твердим паливом на опалювальний період 2025-2026.
Вимоги до пелетів паливних з лушпиння соняшника визначено з урахуванням ДСТУ 7124:2009 Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови.
Таким чином, технічні та якісні характеристики пелетів паливних з лушпиння соняшника за предметом закупівлі визначено Замовником у відповідності до вимог зазначеного вище державного стандарту. Кількість пелетів паливних з лушпиння соняшника визначена згідно потреби та споживання освітніх закладів Замовника в попередні періоди.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Відділу освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області (режим доступу: https://vlm.osv.org.ua/), в розділі «Фінзвітність» - «Публічні закупівлі» (режим доступу: https://vlm.osv.org.ua/publichni-zakupivli-10-29-58-02-06-2023/) (роздруківка з сайту додається).
Додатки:
1. Роздруківка із сайту Відділу освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області.
2. Знімок екрану з сайту Відділу освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області.
3. Службова записка щодо закупівлі пелетів паливних з лушпиння соняшника.
4. Протокол 73 від 13 червня 2025 року Про визначення очікуваної вартості предмета закупівлі - пелети паливні з лушпиння соняшника