• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з нанесення та поновлення поперечної та повздовжньої розмітки

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер: 9c6e9901027448d2a802ed4786499f66
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-19-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.08.2025 13:36 - 10.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2025 №296 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-06-13-004339-a 13.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 218-10-00, o.v.nahorna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІТІ-А», встановлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» та ТОВ «СІТІ-А», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 08.07.2025 № 10714-р/пк-пз та від 28.07.2025 № 11657-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.06.2025 № 44-06/25 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.06.2025, тендерні пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА», ТОВ «УКРКВАРЦ» та ТОВ «СІТІ-А» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» від 25.06.2025 № 44-06/25-4, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКВАРЦ» від 26.06.2025 № 44-06/25-5, рішення Комісії АМКУ від 08.07.2025 № 10714-р/пк-пз, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІТІ-А» від 10.07.2025 № 44-06/25-7, рішення Комісії АМКУ від 28.07.2025 № 11657-р/пк-пз, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «СІТІ-А», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця торгів ТОВ «СІТІ-А» від 04.08.2025 № 44-06/25-11 та повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2025, договір надання послуг від 11.08.2025 № 44-06/25-13 (далі – Договір № 44-06/25-13), пояснення та документи надані Замовником від 25.08.2025 та від 28.08.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом установлено, що рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.06.2025 № 44-06/25-4 тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» відхилено на підставі підпункту абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції, порушень не установлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що переможцем торгів обрано - ТОВ «СІТІ-А» з ціновою пропозицією 1 499 511,92 гривень з ПДВ. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «СІТІ-А» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до вимоги пункту 1 Розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (частина 1.1.)» Додатку 1 до ТД, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати файл у машинозчитувальному форматі, що містить, зокрема, інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «СІТІ-А» відсутній файл у машинозчитувальному форматі, що містить, зокрема, інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, чим недотримано вимоги пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до ТД. З огляду на викладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 25.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із відповідним запитом з метою отримання пояснень щодо вищевикладеного. У відповідь на запит Замовником 28.08.2025 надано наступні пояснення: «…встановлено шляхом перегляду наданого Учасником 20.06.2025 р. у складі тендерної пропозиції файлу «1.1 ДЦ та розрахунки.imd» при розкритті якого у програмному комплексі АВК-5 відображається вся необхідна для встановлення відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації інформація, а саме найменування матеріального ресурсу, одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару та інше…». Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Таким чином, надані пояснення не спростовують встановленого порушення, зокрема щодо не надання Учасником в складі тендерної пропозиції файлу з інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно недотримано вимоги пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовник, на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178, не включив вищезазначену невідповідність до повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції Учасника, а відтак не надав можливості Учаснику їх усунути. Окрім того, згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Так, відповідно до Додатку 3 «Проект договору надання послуг» до ТД, а також укладеного договору з Переможцем торгів за результатами закупівлі, Замовником передбачено підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (Додаток 4 до Договору №44-06/25-13), із обов’язковим наданням розрахунку заробітної плати. Однак, моніторингом встановлено, що Замовником 11.08.2025 оприлюднено Договір № 44-06/25-13 та додатки до нього, у якому відсутній, зокрема розрахунок заробітної плати. Враховуючи вищезазначене, Замовником оприлюднено Договір № 44-06/25-13, який не містив повної інформації, а саме розрахунку заробітної плати (Додаток 4 до Договору № 44-06/25-13), чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України № 922-VIII. З огляду на викладене, Північний офіс Держаудитслужби 25.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/ інформації щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником 28.08.2025 надано наступні пояснення: «…Не оприлюднення підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни, а саме, розрахунку заробітної плати сталося внаслідок технічної помилки, так як замовником разом з Договором надання послуг від 11.08.2025 № 44-06/25-13 було оприлюднено Відомість трудомісткості та заробітної плати замість розрахунку заробітної плати. На даний момент зауваження враховано, розрахунок заробітної плати завантажено в якості додатку до договору...». Так, Замовником 27.08.2025 у відповідь на запит, оприлюднено «Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ «СІТІ-А» до Договору № 44-06/25-13.
Період усунення порушень: 09.09.2025 16:39 - 24.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2025 16:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Державної аудиторської служби України від 09.09.2025 про результати моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з нанесення та поновлення поперечної та повздовжньої розмітки (код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-13-004339-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва ( далі – Замовник / ШЕУ Святошинського району) повідомляємо наступне. З огляду на надані Державною аудиторською службою України зауваження по вищезазначеній процедурі закупівель, було проведено роз’яснювальну роботу та повідомлено уповноважену особу щодо заходів для недопущення виявлених порушень у подальшому. Додатково інформуємо , що уповноважених осіб ШЕУ Святошинського району направлено на навчання для підвищення кваліфікації. Також повідомляємо , що будемо неухильно дотримуватися норм чинного законодавства в подальшому.
Дата публікації звіту: 16.09.2025 09:34

Запити/Пояснення