-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з нанесення та поновлення поперечної та повздовжньої розмітки
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
13.06.2025 11:59 - 20.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
5a90dc34cb1a4230910264d8251a51f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-13-004339-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
№ 1 від 15.07.2025 року До: Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
код ЄДРПОУ: 03359090
Адреса: 03170, Україна , Київська обл., Київ, вул. Янтарна, буд. 5
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А"
код ЄДРПОУ: 38766275
Адреса: 03056, Україна, місто Київ, вулиця Гетьмана Вадима, будинок, 27, інше, поверх 6
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-13-004339-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-13-004339-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А" (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
За результатами розгляду, пропозиція Підприємства була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступні –
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
Розрахунки договірної ціни* у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, до складу якого входять:
- договірна ціна* (договірна ціна учасника встановлюється твердою та повинна відповідати ціні тендерної пропозиції учасника);
- локальні кошториси (складені у відповідності до технічного завдання замовника (перелік та обсяг робіт повинні відповідати технічному завданню - Додаток 4);
- підсумкова відомість ресурсів (складена у відповідності до технічного завдання замовника (Додаток 4 – Підсумкова відомість ресурсів);
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
- інформаційна модель з розширенням IMD.
У технічній документації наданій Товариством з обмеженою відповідальністю «СІТІ-А» у складі тендерної пропозиції відповідно до . 10 розділу 2 «Поновлення горизонтальної дорожньої розмітки на покриття автомобільної дороги фарбою маркувальними машинами (поперечної)» відділу 1 «Поновлення дорожньої розмітки» локального кошторису в розцінці «Демаркування горизонтальної дорожньої розмітки ручною маркірувальною машиною» витрати розмічальної фарби не відповідають нормам витрат матеріалів, відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
п. 11 розділу 2 «Поновлення горизонтальної дорожньої розмітки на покриття автомобільної дороги фарбою маркувальними машинами (поперечної)» відділу 1 «Поновлення дорожньої розмітки» локального кошторису в розцінці «Поновлення горизонтальної дорожньої розмітки на покриття автомобільної дороги фарбою маркувальними машинами тип лінії 1.12, 1.16.1-1.16.4» витрати розмічальної фарби не відповідають нормам витрат матеріалів, відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
п. 12 розділу 2 «Поновлення горизонтальної дорожньої розмітки на покриття автомобільної дороги фарбою маркувальними машинами (поперечної)» відділу 1 «Поновлення дорожньої розмітки» локального кошторису в розцінці «Поновлення горизонтальної дорожньої розмітки на покриття автомобільної дороги фарбою маркувальними машинами тип лінії 1.13, 1.18-1.36» витрати розмічальної фарби не відповідають нормам витрат матеріалів, відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
п. 13 розділу 2 «Поновлення горизонтальної дорожньої розмітки на покриття автомобільної дороги фарбою маркувальними машинами (поперечної)» відділу 1 «Поновлення дорожньої розмітки» локального кошторису в розцінці «Поновлення горизонтальної дорожньої розмітки на покриття автомобільної дороги фарбою маркувальними машинами тип лінії 1.14.1» витрати розмічальної фарби не відповідають нормам витрат матеріалів, відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
п. 14 розділу 2 «Поновлення горизонтальної дорожньої розмітки на покриття автомобільної дороги фарбою маркувальними машинами (поперечної)» відділу 1 «Поновлення дорожньої розмітки» локального кошторису в розцінці «Поновлення горизонтальної дорожньої розмітки на покриття автомобільної дороги фарбою маркувальними машинами тип лінії 1.14.2 (червоно-біла)» витрати розмічальної фарби не відповідають нормам витрат матеріалів, відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
п. 15 розділу 2 «Поновлення горизонтальної дорожньої розмітки на покриття автомобільної дороги фарбою маркувальними машинами (поперечної)» відділу 1 «Поновлення дорожньої розмітки» локального кошторису в розцінці «Поновлення горизонтальної дорожньої розмітки на покриття автомобільної дороги фарбою маркувальними машинами тип лінії 1.17 (жовта)» витрати розмічальної фарби не відповідають нормам витрат матеріалів, відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
Окремо повідомляю, що 20 червня 2025 на площадці закупівлі в розділі «Запитання до процедури» було повідомлено учасників торгів про те, що при проведенні розрахунків вартості нанесення поперечної горизонтальної дорожньої розмітки фарбою, а саме типи 1.12-1.36 включно, застосовувати норми витрат фарби відповідно до Таблиці В.1 «Норми витрат фарби на 1 м2 площі їх нанесення при товщині шару 0,6 мм, кг» Додатку В «Норми витрат фарби при нанесенні поперечної горизонтальної розмітки» СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг». Вищевикладене не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відтак, тендерна пропозиція учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «СІТІ-А» підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Під час розгляду другого питання порядку денного: Пунктом 46 Особливостей встановлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Враховуючи все вищевикладене, керуючись пунктами 44, 46 Особливостей з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), -
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1.Відхилити пропозицію учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «СІТІ-А», яка визначена найбільш економічно вигідною, поданою під час проведення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Послуги з нанесення та поновлення поперечної та повздовжньої розмітки відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2.Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити в електронній системі закупівель».
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно п.1 додатку 1 до тендерної документації учасникам потрібно було надати: 1) Розрахунки договірної ціни* у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, до складу якого входять:
- договірна ціна* (договірна ціна учасника встановлюється твердою та повинна відповідати ціні тендерної пропозиції учасника);
- локальні кошториси (складені у відповідності до технічного завдання замовника (перелік та обсяг робіт повинні відповідати технічному завданню - Додаток 4);
- підсумкова відомість ресурсів (складена у відповідності до технічного завдання замовника (Додаток 4 – Підсумкова відомість ресурсів);
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
- інформаційна модель з розширенням IMD.
Додатково надається:
- файл у машинозчитувальному** форматі, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси (які зазначені в Підсумковій відомості ресурсів, а саме в розділах III. Будівельні матеріали), найменування матеріального ресурсу (з характеристиками – не менше двох), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Відповідно до п. 2 додатку 1 до тендерної документації: 2.1 При проведенні розрахунків вартості нанесення дорожньої розмітки фарбою на покриття автомобільних доріг необхідно передбачити висоту шару рідкої фарби 0,6 мм відповідно до Додатку 4 (обсяги робіт). Визначення норм витрат розмічальної фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг». При проведенні розрахунків вартості поновлення дорожньої розмітки фарбою на покриття автомобільних доріг необхідно передбачити висоту шару рідкої фарби 0,54 мм відповідно до Додатку 4 (обсяги робіт). Визначення норм витрат розмічальної фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
У складі тендерної пропозиції надано договірну ціну та розрахунки до неї у форматі .pdf (файл: 1. ДЦ та розрахунки.pdf) та у інформаційній моделі (файл: 1.1 ДЦ та розрахунки.imd), які складені у повній відповідності до умов тендерної документації.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №44-06/25-7 від 10.07.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " СІТІ-А " та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додаток:
1. Копія протоколу №44-06/25-7 від 10.07.2025 року на 3 арк.
З повагою,
директор ТОВ " СІТІ-А " ________КЕП_____ Царенко Дмитро Олексійович
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол відхилення 3 (1).pdf 15.07.2025 18:33
- Скарга на відхилення.doc 15.07.2025 18:33
- sign.p7s 15.07.2025 20:59
- доп пояснення (3).doc 23.07.2025 17:30
- рішення від 17.07.2025 №11188.pdf 17.07.2025 14:29
- інформація про перенесення розгляду скарги від 23.07.2025 № 1599.pdf 23.07.2025 18:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2025 № 11657.pdf 29.07.2025 14:15
- рішення від 28.07.2025 № 11657.pdf 31.07.2025 11:29
- інформація по скарзі ТОВ СІТІ-А .pdf 18.07.2025 10:53
- інформація по скарзі ТОВ СІТІ-А .docx 18.07.2025 10:53
- інформація по скарзі ТОВ СІТІ-А .pdf.asice.zip 18.07.2025 11:03
- протокол .pdf 31.07.2025 14:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2025 21:04
Дата розгляду скарги:
23.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.07.2025 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.07.2025 11:29
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2025 11:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Проведене повторно оцінку тендерної пропозиції ТОВ "СІТІ-А"
Опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиціі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bb9ae2898d3a40d087b3d31dee91576e
Заголовок пункту скарги:
Щодо відхилення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п.1 додатку 1 до тендерної документації учасникам потрібно було надати: 1) Розрахунки договірної ціни* у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, до складу якого входять:
- договірна ціна* (договірна ціна учасника встановлюється твердою та повинна відповідати ціні тендерної пропозиції учасника);
- локальні кошториси (складені у відповідності до технічного завдання замовника (перелік та обсяг робіт повинні відповідати технічному завданню - Додаток 4);
- підсумкова відомість ресурсів (складена у відповідності до технічного завдання замовника (Додаток 4 – Підсумкова відомість ресурсів);
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
- інформаційна модель з розширенням IMD.
Додатково надається:
- файл у машинозчитувальному** форматі, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси (які зазначені в Підсумковій відомості ресурсів, а саме в розділах III. Будівельні матеріали), найменування матеріального ресурсу (з характеристиками – не менше двох), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Відповідно до п. 2 додатку 1 до тендерної документації: 2.1 При проведенні розрахунків вартості нанесення дорожньої розмітки фарбою на покриття автомобільних доріг необхідно передбачити висоту шару рідкої фарби 0,6 мм відповідно до Додатку 4 (обсяги робіт). Визначення норм витрат розмічальної фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг». При проведенні розрахунків вартості поновлення дорожньої розмітки фарбою на покриття автомобільних доріг необхідно передбачити висоту шару рідкої фарби 0,54 мм відповідно до Додатку 4 (обсяги робіт). Визначення норм витрат розмічальної фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
У складі тендерної пропозиції надано договірну ціну та розрахунки до неї у форматі .pdf (файл: 1. ДЦ та розрахунки.pdf) та у інформаційній моделі (файл: 1.1 ДЦ та розрахунки.imd), які складені у повній відповідності до умов тендерної документації.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
- договірна ціна* (договірна ціна учасника встановлюється твердою та повинна відповідати ціні тендерної пропозиції учасника);
- локальні кошториси (складені у відповідності до технічного завдання замовника (перелік та обсяг робіт повинні відповідати технічному завданню - Додаток 4);
- підсумкова відомість ресурсів (складена у відповідності до технічного завдання замовника (Додаток 4 – Підсумкова відомість ресурсів);
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
- інформаційна модель з розширенням IMD.
Додатково надається:
- файл у машинозчитувальному** форматі, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси (які зазначені в Підсумковій відомості ресурсів, а саме в розділах III. Будівельні матеріали), найменування матеріального ресурсу (з характеристиками – не менше двох), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Відповідно до п. 2 додатку 1 до тендерної документації: 2.1 При проведенні розрахунків вартості нанесення дорожньої розмітки фарбою на покриття автомобільних доріг необхідно передбачити висоту шару рідкої фарби 0,6 мм відповідно до Додатку 4 (обсяги робіт). Визначення норм витрат розмічальної фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг». При проведенні розрахунків вартості поновлення дорожньої розмітки фарбою на покриття автомобільних доріг необхідно передбачити висоту шару рідкої фарби 0,54 мм відповідно до Додатку 4 (обсяги робіт). Визначення норм витрат розмічальної фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
У складі тендерної пропозиції надано договірну ціну та розрахунки до неї у форматі .pdf (файл: 1. ДЦ та розрахунки.pdf) та у інформаційній моделі (файл: 1.1 ДЦ та розрахунки.imd), які складені у повній відповідності до умов тендерної документації.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
протокол відхилення 3 (1).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " СІТІ-А " та всі наступні рішення.
Скарга
Відхилено
КЕП
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКВАРЦ»
Номер:
6cb4ff217dde42dbaa8272d2dbcd95a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-13-004339-a.c1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКВАРЦ»
Скарга:
Відповідно до підпункту 2.1. Розділу 2 Таблиці 1 пункту 3 частини 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, при проведенні розрахунків вартості нанесення дорожньої розмітки фарбою на покриття автомобільних доріг необхідно передбачити висоту шару рідкої фарби 0,6 мм відповідно до Додатку 4 (обсяги робіт). Визначення норм витрат розмічальної фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
При проведенні розрахунків вартості поновлення дорожньої розмітки фарбою на покриття автомобільних доріг необхідно передбачити висоту шару рідкої фарби 0,54 мм відповідно до Додатку 4 (обсяги робіт). Визначення норм витрат розмічальної фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг».
Відповідність пропозиції вищенаведеним вимогам замовника підтверджується шляхом врахування вимог в розрахунках вартості послуг.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь ДП НІРІ.pdf 27.06.2025 17:43
- Скарга УКРКВАРЦ UA-2025-06-13-004339-a.docx 27.06.2025 17:43
- Лист відповідь.pdf 27.06.2025 17:43
- Лист ЗАПИТ Прикладpdf.pdf 27.06.2025 17:43
- Лист ЗАПИТ Прикладpdf.pdf.asice 27.06.2025 17:43
- Лист відповідь.pdf.asice 27.06.2025 17:43
- Скарга УКРКВАРЦ UA-2025-06-13-004339-a.docx.asice 27.06.2025 17:43
- Відповідь ДП НІРІ.pdf (1).asice 27.06.2025 17:43
- sign.p7s 27.06.2025 17:52
- Лист на Укркварц СОУ 095.pdf.asice 01.07.2025 15:48
- Лист від ТОВ УКРКВАРЦ.pdf.asice 01.07.2025 15:48
- Лист від ТОВ УКРКВАРЦ.pdf 01.07.2025 15:48
- Лист на Укркварц СОУ 095.pdf 01.07.2025 15:48
- рішення від 01.07.2025 № 10322.pdf 01.07.2025 17:06
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2025 № 10714.pdf 09.07.2025 11:50
- рішення від 08.07.2025 № 10714.pdf 10.07.2025 15:51
- інформація по скарзі.docx 02.07.2025 11:22
- інформація по скарзі.docx.asice.zip 02.07.2025 11:22
- Інформація по скарзі.pdf 02.07.2025 11:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.06.2025 18:01
Дата розгляду скарги:
08.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2025 17:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.07.2025 15:52
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6a8559918433470fb364d86d35886a84
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКВАРЦ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 частини 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема:
розрахунки договірної ціни* у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, до складу якого входять:
- договірна ціна* (договірна ціна учасника встановлюється твердою та повинна відповідати ціні тендерної пропозиції учасника);
- локальні кошториси (складені у відповідності до технічного завдання замовника (перелік та обсяг робіт повинні відповідати технічному завданню - Додаток 4);
- підсумкова відомість ресурсів (складена у відповідності до технічного завдання замовника (Додаток 4 – Підсумкова відомість ресурсів);
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
- інформаційна модель з розширенням IMD.
Відповідно до розділу 5 Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг СОУ 42.1-37641918-095:2012, прийнятого Наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 14.12.2012 № 509 (надалі – Норма витрат):
5.1 При нанесенні поздовжньої розмітки (1.1 – 1.11) слід застосовувати норми витрат, наведені у додатках А, Б, поперечної розмітки (1.12– 1.30) та шумових смуг – у додатках В, Г.
5.4 Норми витрат фарб та пластиків при нанесенні розмітки 1.1; 1.3; 1.5 – 1.6; 1.9; 1.11 визначені з урахуванням ширини лінії 0,10 м. При нанесенні розмітки 1.1; 1.3; 1.5 – 1.6; 1.9; 1.11 шириною лінії 0,15 м до норм витрат фарб та пластиків потрібно застосовувати коефіцієнт 1,5.
Додаток А Норми витрат містить норми витрат фарб при нанесенні поздовжньої горизонтальної розмітки.
Відповідно до таблиці А.6 (Норми витрат рідких фарб на 1 км розмітки, нанесеної безповітряним способом, кг) додатку А Норми витрат:
Товщина шару нанесення, мм: 0,6;
Номер розмітки згідно з ДСТУ 2587 – 1.7, 1.10.1 – 45,3 кг.
Товщина шару нанесення, мм: 0,54;
Номер розмітки згідно з ДСТУ 2587 – 1.7, 1.10.1 – 40,8 кг.
Водночас, слід зазначити, що норма витрат СОУ 42.1-37641918-095:2012 не містить інформації з урахуванням якої ширини лінії визначені норми втрат фарб та пластиків при нанесенні розмітки 1.7 та відповідно чи можливо застосування коефіцієнту 1,5 до розмітки 1.7, якщо ширина лінії такої розмітки складає 0,15 м.
Разом з тим, звертаємо увагу Комісію, що вищезгадана таблиця СОУ 42.1-37641918-095:2012 "Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг" містить посилання на ДСТУ 2587:2010, яке втратило чинність в 2021, і згідно якого тип розмітки 1.7 було передбачено виключно шириною 10 см. (0.1м).
Однак, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, технічним завданням Замовника тип розмітки 1.7 потрібно було здійснювати шириною 15 см, що власне і передбачає ДСТУ 2587:2021 "Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови", на яке міститься посилання у тендерній документації.
Акцентуємо увагу Комісії, що відповідно до пункту 5.4. Розділу 5 СОУ 42.1-37641918-095:2012 Норми витрат фарб та пластиків при нанесенні розмітки 1.1; 1.3; 1.5 – 1.6; 1.9; 1.11 визначені з урахуванням ширини лінії 0,10 м. При нанесенні розмітки 1.1; 1.3; 1.5 – 1.6; 1.9; 1.11 шириною лінії 0,15 м до норм витрат фарб та пластиків потрібно застосовувати коефіцієнт 1,5.
Таким чином, скаржником, на його думку, правомірно застосовано коефіцієнт 1,5 в своїх розрахунках, зокрема норму витрат - 45,3*1,5= 67,95 та 40,8*1,5= 61,2, керуючись:
1) умовами Додатку 4 до тендерної документації в частині ширини 15см для розмітки 1.7;
2) вимогами пункту 5.4. Розділу 5 СОУ 42.1-37641918-095:2012 "Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг";
3) вимогами ДСТУ 2587:2021 "Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови".
розрахунки договірної ціни* у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, до складу якого входять:
- договірна ціна* (договірна ціна учасника встановлюється твердою та повинна відповідати ціні тендерної пропозиції учасника);
- локальні кошториси (складені у відповідності до технічного завдання замовника (перелік та обсяг робіт повинні відповідати технічному завданню - Додаток 4);
- підсумкова відомість ресурсів (складена у відповідності до технічного завдання замовника (Додаток 4 – Підсумкова відомість ресурсів);
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
- інформаційна модель з розширенням IMD.
Відповідно до розділу 5 Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг СОУ 42.1-37641918-095:2012, прийнятого Наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 14.12.2012 № 509 (надалі – Норма витрат):
5.1 При нанесенні поздовжньої розмітки (1.1 – 1.11) слід застосовувати норми витрат, наведені у додатках А, Б, поперечної розмітки (1.12– 1.30) та шумових смуг – у додатках В, Г.
5.4 Норми витрат фарб та пластиків при нанесенні розмітки 1.1; 1.3; 1.5 – 1.6; 1.9; 1.11 визначені з урахуванням ширини лінії 0,10 м. При нанесенні розмітки 1.1; 1.3; 1.5 – 1.6; 1.9; 1.11 шириною лінії 0,15 м до норм витрат фарб та пластиків потрібно застосовувати коефіцієнт 1,5.
Додаток А Норми витрат містить норми витрат фарб при нанесенні поздовжньої горизонтальної розмітки.
Відповідно до таблиці А.6 (Норми витрат рідких фарб на 1 км розмітки, нанесеної безповітряним способом, кг) додатку А Норми витрат:
Товщина шару нанесення, мм: 0,6;
Номер розмітки згідно з ДСТУ 2587 – 1.7, 1.10.1 – 45,3 кг.
Товщина шару нанесення, мм: 0,54;
Номер розмітки згідно з ДСТУ 2587 – 1.7, 1.10.1 – 40,8 кг.
Водночас, слід зазначити, що норма витрат СОУ 42.1-37641918-095:2012 не містить інформації з урахуванням якої ширини лінії визначені норми втрат фарб та пластиків при нанесенні розмітки 1.7 та відповідно чи можливо застосування коефіцієнту 1,5 до розмітки 1.7, якщо ширина лінії такої розмітки складає 0,15 м.
Разом з тим, звертаємо увагу Комісію, що вищезгадана таблиця СОУ 42.1-37641918-095:2012 "Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг" містить посилання на ДСТУ 2587:2010, яке втратило чинність в 2021, і згідно якого тип розмітки 1.7 було передбачено виключно шириною 10 см. (0.1м).
Однак, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, технічним завданням Замовника тип розмітки 1.7 потрібно було здійснювати шириною 15 см, що власне і передбачає ДСТУ 2587:2021 "Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови", на яке міститься посилання у тендерній документації.
Акцентуємо увагу Комісії, що відповідно до пункту 5.4. Розділу 5 СОУ 42.1-37641918-095:2012 Норми витрат фарб та пластиків при нанесенні розмітки 1.1; 1.3; 1.5 – 1.6; 1.9; 1.11 визначені з урахуванням ширини лінії 0,10 м. При нанесенні розмітки 1.1; 1.3; 1.5 – 1.6; 1.9; 1.11 шириною лінії 0,15 м до норм витрат фарб та пластиків потрібно застосовувати коефіцієнт 1,5.
Таким чином, скаржником, на його думку, правомірно застосовано коефіцієнт 1,5 в своїх розрахунках, зокрема норму витрат - 45,3*1,5= 67,95 та 40,8*1,5= 61,2, керуючись:
1) умовами Додатку 4 до тендерної документації в частині ширини 15см для розмітки 1.7;
2) вимогами пункту 5.4. Розділу 5 СОУ 42.1-37641918-095:2012 "Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг";
3) вимогами ДСТУ 2587:2021 "Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови".
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
На думку скаржника, Замовник не довів та документально не підтвердив, що витрати розмічальної фарби, які передбачені розрахунком договірної ціни та локальним кошторисом, які надані у складі тендерної пропозиції, не відповідають нормам витрат матеріалів, відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг». Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва – скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКВАРЦ», яке прийняте протоколом уповноваженої особи від 26.06.2025 №44-06/25-5.