-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Трубопровідна арматура в асортименті
Завершена
715 662.11
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Номер:
c86f7cde2db44506afa1033fd432ddd4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-26-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2025 00:00
Період моніторингу:
26.08.2025 14:48 - 17.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.08.2025 № 63-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 26.08.2025 № 63-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
14 UA-2025-06-11-012633-a 11.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків / Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шевчук М.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця; виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.06.2025 № 248 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненнями від 16.06.2025, відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями від 17.06.2025, звернення за роз’ясненнями від 19.06.2025, відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями від 20.06.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.06.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТТЕХТОРГ» (далі – ТОВ «ОПТТЕХТОРГ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТТЕХТОРГ» від 04.07.2025 №259, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.07.2025 №11237-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТТЕХТОРГ» від 25.07.2025 №272, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ОПТТЕХТОРГ» від 25.07.2025 №275, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.07.2025, Договір поставки від 04.08.2025 №53-124-01-25-26522 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 01.09.2025, надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
04.09.2025 14:44 - 10.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2025 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
be285e3d58d64ae293f1fa463046f507
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.08.2025 14:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Трубопровідна арматура в асортименті» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-11-012633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8b4fda82a11a4564805ccbf540b0502f
Назва:
«Трубопровідна арматура в асортименті» (42130000-9 згідно ДК 021:2015: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої)
Дата опублікування:
01.09.2025 15:30
Опис:
Пояснення
на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-06-11-012633-a
Закупівля за номером UA-2025-06-11-012633-a «Трубопровідна арматура в асортименті» (42130000-9 згідно ДК 021:2015: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалися відповідно до визначеної потреби на підставі поданих заявок, згідно організаційно – розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» з метою виконання ремонтно-відбудовних робіт з влаштування тимчасового внутрішнього протипожежного водопроводу, забезпечення стабільної та безаварійної роботи філії «ВП ХАЕС».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно – розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 №01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» зі змінами) та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ТОВ «НВО «Союзенергомаш» (м. Дніпро), ТОВ «Атомстроймеханізація» (м.Дніпро). Також, проведено аналіз попередніх закупівель аналогічних товарів філій АТ «НАЕК «Енергоатом». Здійснено моніторинг цін в інтернеті на товар що є предметом закупівлі, відповідні посилання на сайти зазначені в інформаційній довідці про визначення очікуваної вартості.
За результатами аналізу сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 06.06.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно Додатку № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі «Трубопровідна арматура в асортименті (42130000-9 згідно ДК 021:2015: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої)».
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/06/haes-1106256.DOCX
Додаток: Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості станом на 06.06.2025 на 14 аркушах.