-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 34320000-6 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів»
Завершена
5 141 515.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 415.16 UAH
мін. крок: 1% або 51 415.16 UAH
Номер:
16e7b8618c0548bf9867b8ca784f3e5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-18-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
18.08.2025 17:17 - 09.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2025 Одеса № 167
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 15.08.2025 № 003100-18/10293-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.08.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.08.2025 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2025-06-11-010043-a 11.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків;
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення замовником та виконання учасниками, стану виконання рішень Комісії як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення замовником та виконання учасниками, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.06.2025, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 17.06.2025 та від 20.06.2025, переліки змін, що вносяться до ТД, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 13.06.2025, 17.06.2025 та 19.06.2025, відповіді Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.06.2025, 18.06.2025 та 20.06.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (далі – ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО»), товариства з обмеженою відповідальністю «СЕРВІСНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "УКРАВТОЗАПЧАСТИНА"» (далі – ТОВ «СТЦ "УКРАВТОЗАПЧАСТИНА"»), фізичної особи-підприємця «Пугачова Ольга Петрівна» (далі – ФОП «Пугачова Ольга Петрівна») та фізичної особи-підприємця «ДЬОМІН ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО», ТОВ «СТЦ "УКРАВТОЗАПЧАСТИНА"» та ФОП «Пугачова Ольга Петрівна» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО», ТОВ «СТЦ "УКРАВТОЗАПЧАСТИНА"» та ФОП «Пугачова Ольга Петрівна» виявлених Замовником невідповідностей, скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-06-11-010043-a.a1 та UA-2025-06-11-010043-a.c2, оприлюднені в електронній системі закупівель 07.07.2025 та 30.07.2025 відповідно, рішення Комісії від 16.07.2025 № 11148-р/пк-пз та від 11.08.2025 № 12317-р/пк-пз, протоколи уповноваженої особи Замовника від 03.07.2025, від 22.07.2025, від 25.07.2025 від 15.08.2025 та від 22.08.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.08.2025, пояснення Замовника, отримані 28.08.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень:
29.08.2025 11:11 - 04.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2025 11:11
Запити/Пояснення
Номер:
737a08fe8aa84bffa91ea67570185cd8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.08.2025 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b994e3c232934687874f729adb11f06d
Назва:
Поясненя на запит
Дата опублікування:
28.08.2025 16:08
Опис:
КУ «ООБСМП» ЦЗО в обов’язковому порядку проводить тендери та закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Замовників згідно з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови КМУ від 27 грудня 2018 року №1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» та на виконання Рішення Одеської обласної ради № 602-VIII від 03.11.2023 року «Про визначення КУ «ООБСМП» централізованою закупівельною організацією. Зазначена процедура закупівлі UA-2025-06-11-010043-a проводилась КУ «ООБСМП» як централізованою закупівельною організацією в інтересах Замовника - КНП «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ І МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ».
Відповідно до ст. 21 Постанови КМУ №1216 від 27 грудня 2018 року, Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі товарів, послуг (крім поточного ремонту) та у своєму річному плані закупівель визначає предмети закупівлі, закупівлю яких планує здійснити через централізовану закупівельну організацію. Така інформація надходить до централізованої закупівельної організації через електронну систему закупівель. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відноситься до компетенції Замовника в інтересах якого ЦЗО проводить закупівлю, що в свою чергу передбачено «Регламентом взаємодії ЦЗО та Замовником», який погоджений Департаментом охорони здоров’я ОВА. ЦЗО отримує вищевказану інформації від Замовника з рядком річного плану. Зазначена інформація міститься в електронній системі закупівель за ідентифікатором плану закупівлі UA-P-2025-06-05-012949-a.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обов’язок щодо публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, покладений на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня). Дане питання не віднесено до компетенції ЦЗО.