-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту)
Завершена
1 388 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 942.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 942.00 UAH
Номер:
4ecc9ee39eac404e8fb10032345c940f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-08-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2025 00:00
Період моніторингу:
08.09.2025 18:13 - 30.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.09.2025 № 96-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедури закупівлі UA-2025-06-10-006765-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, виконання рішень АМКУ, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень АМКУ, укладання додаткової угоди до договору від 29.08.2025 №1 - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 15 » вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору та внесення до нього змін.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи № 47-ос від 10.06.2025 року із змінами, протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", ТОВ "ІНВАЙТ", рішення комісії Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) від 18.08.2025 №12685-р/пк-пз та від 24.07.2025 №11561-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 22.08.2025 року, укладений договір від 29.08.2025 № 56/40, додаткова угода до договору від 29.08.2025 №1, запит на надання пояснень від 09.09.2025 року та відповідь на нього від 10.09.2025 року.
Питання, які розглядались комісією АМКУ, в ході моніторингу не досліджувались.
Період усунення порушень:
15.09.2025 11:31 - 19.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2025 11:31
Запити/Пояснення
Номер:
07c7240f21b54c3f936bbd45b523893f
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
09.09.2025 11:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту» (код за ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання), інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-10-006765-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради. (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d7710401f47844ea963c41596bcdd9f7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.09.2025 09:51
Опис:
Ґрунтовні пояснення
КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ІD моніторингу UA-M-2025-05-05-000007) по закупівлі UA-2025-06-10-006765-a, код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту)
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Публічна закупівля (ідентифікатор UA-2025-06-10-006765-a) планувалася відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом отримання трьох цінових пропозицій, від надавачів відповідних послуг.
Додаток: 3 (три) комерційні пропозиції - на 3 арк. у 1 прим.