• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки (код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))

Завершена

63 625 863.38 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 318 129.32 UAH
Номер: 6885f6e562d7404ba98ed22f3e35acbc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-12-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.08.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 12.08.2025 12:06 - 03.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.08.2025 Київ № 212 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Розподілу обов’язків між Головою Державної аудиторської служби України та заступниками Голови, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року № 165 (в редакції наказу Держаудитслужби від 06 січня 2025 року № 4), на період тимчасової непрацездатності Голови Державної аудиторської служби України БАСАЛАЄВОЇ Алли Валентинівни, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 41 UA-2025-06-06-011701-a 06.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації установлено порушення абзацу другого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону, Особливостей № 1275 та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС», ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» та ТОВ «АЙТІ-РІШЕННЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості № 1275) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Міністерства оборони України (Головне управління зв'язку та кібербезпеки Генерального штабу Збройних Сил України) (далі – Замовник), тендерну документацію та зміни до неї, затверджені рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 17.06.2025 № 15/172/180), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС» (далі – ТОВ «ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» (далі – ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ») та товариства з обмеженою відповідальністю «АЙТІ-РІШЕННЯ» (далі – ТОВ «АЙТІ-РІШЕННЯ»), протокол від 09.07.2025 № 15/172/209, повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2025, протокол уповноваженої особи про продовження строку укладання договору від 24.07.2025 № 15/172/230, договір від 01.08.2025 № 382/25/62 на суму 58 729 958,40 гривень з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 20.08.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби від 15 та 19.08.2025. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. У відповідності до вимог абзацу другого пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що під час проведення закупівлі в електронній системі закупівель без ідентифікації особи 08.06.2025 та 09.06.2025 оприлюднені звернення до Замовника. Проте Замовником, надано відповіді на зазначені звернення 17.06.2025, тобто з перевищенням триденного строку з дня його оприлюднення. На запит Держаудитслужби, Замовник 20.08.2025 надав пояснення, в якому не спростував виявленого порушення та, зокрема зазначив: «З метою забезпечення якісного опрацювання порушених у зверненні запитань уповноважена особа Замовника, відповідно до внутрішніх процедур, ініціювала їх розгляд компетентним підрозділом, службовими особами якого безпосередньо опрацьовувалась інформація щодо порушеного у зверненні питання з урахуванням відповідності технічних характеристик предмета закупівлі потребам підрозділів Збройних Сил України. За результатами опрацювання звернень уповноваженою особою було підготовлено й оприлюднено офіційні відповіді.» Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 54 Особливостей Замовник надав відповідь на звернення з перевищенням триденного строку з дня його оприлюднення.
Період усунення порушень: 01.09.2025 17:27 - 16.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.09.2025 17:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником вжито комплекс заходів з метою недопущення подібних порушень у подальшому. Зокрема, проведено службову перевірку (внутрішній аналіз причин виявленого порушення), за результатами якої розпочато службове розслідування відповідно до наказу начальника Головного управління зв’язку та кібербезпеки Генерального штабу Збройних Сил України – начальника зв’язку та кібербезпеки Збройних Сил України від 06.09.2025 № 200/нагд з метою всебічного з’ясування обставин та встановлення відповідальних осіб. Крім того, залученим особам доведено необхідність неухильного дотримання строків і процедур, визначених чинним законодавством у сфері публічних закупівель, а також посилено внутрішній контроль за організацією та своєчасністю надання роз’яснень учасникам процедур закупівель.
Дата публікації звіту: 08.09.2025 16:53

Запити/Пояснення