-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 32420000-3 Мережеве обладнання (Мережеве обладнання)
Завершена
1 554 617.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 773.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 773.09 UAH
Номер:
fa780db315554af7b9223262ae94467c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-09-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2025 00:00
Період моніторингу:
09.09.2025 15:10 - 01.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2025 № 93-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.09.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 09.09.2025 № 93-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2025-06-06-006609-a 06.06.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
2e75b2a24c6b4a7f8b4f1dee5b86204d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
10.09.2025 09:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-06-006609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
59b14be9ff8b4b74802680624b772f5a
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
17.09.2025 12:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-06-006609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 3 Додатку № 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі «учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в Додатку № 3 тендерної документації».
Учасник ТОВ «АЛТАЮР» у складі тендерної пропозиції надав документ «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» від 16.06.2025 № 393-2025, в якому відсутня інформація щодо гарантійного терміну всіх комплектів, що пропонуються до постачання, передбачена Додатком № 3 «Технічне завдання» до тендерної документації, а саме: «гарантійний термін – не менше ніж 1 рік».
У зв’язку з вищенаведеним необхідно пояснити, яким чином вами встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі з огляду на вимоги пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.