• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт вулиці Підлісної в селі Мишковичі Тернопільського району Тернопільської області

Завершена

2 377 007.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 885.04 UAH
Номер: b9b4872e183f4523a8c5d7b574e6f838
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-11-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.08.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 11.08.2025 14:23 - 02.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.08.2025 № 68-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 11.08.2025 №68-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2025-06-04-002828-a від 04.06.2025 - дані автоматичних індикаторів ризику.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, n.s.podiuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення додатку «Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва» до Договору №109/25 у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, а саме вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великоберезовицької селищної ради Тернопільського району Тернопільської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.06.2025 за №28, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД»), протокольні рішення уповноваженої особи: від 23.06.2025 за №33, від 27.06.2025 за №37, від 16.07.2025 за №40, вимогу про усунення невідповідностей, рішення Комісії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2025 за № 10748-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 16.07.2025, договір про закупівлю послуг від 30.07.2025 за №109/25 на суму 1 566 568,00 гривень (далі – Договір №109/25), пояснення Замовника від 14.08.2025 та від 22.08.2025, отримані через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Під час моніторингу встановлено, що замовником, в електронній системі закупівель, оприлюднено 30.07.2025 Договір №109/25 та додатки до нього, зокрема: Договірну ціну, Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-01, Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису 02-01-01, Підсумкову відомість ресурсів, Інформацію про ціни на матеріальні ресурси - у форматі pdf. У машинозчитувальному форматі було оприлюднено крім Договору №109/25 лише частину додатків, а саме: Договірну ціну, Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-01, Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису 02-01-01, Підсумкову відомість ресурсів, Інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Водночас додаток «Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва» у машиночитуваному форматі не оприлюднено. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. Замовник 22.08.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…недотримання вимоги щодо машинозчитуваності не є свідомим порушенням, а зумовлене помилкою через людський фактор. Замовник визнає допущену помилку та прийме заходи щодо усунення невідповідності....». Таким чином, Замовником, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, не розміщено (оприлюднено) в електронній системі закупівель додаток до Договору №109/25 «Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва» у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 26.08.2025 17:45 - 10.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.08.2025 17:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, про який йдеться, було сформовано шляхом сканування підписаного оригіналу документа з метою забезпечення автентичності, цілісності та юридичної чинності відповідного правочину. На момент завантаження технічні можливості не дозволяли здійснити його обробку з використанням технологій OCR або збереження у форматі з розпізнаваним текстом. У випадку, який викликає питання, документ було подано у форматі PDF. Водночас визнаємо, що він був сформований шляхом сканування підписаного оригіналу, що технічно унеможливлює автоматичне зчитування тексту з такого файлу, а отже, не відповідає визначенню машинозчитуваного формату. Таким чином, недотримання вимоги щодо машинозчитуваності не є свідомим порушенням, а зумовлене технологічними обставинами. Замовник визнає допущену технічну помилку та прийме заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, а саме вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Дата публікації звіту: 27.08.2025 10:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 29.08.2025 14:31

Запити/Пояснення