-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-ДК 021:2015 код 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (обладнання та інвентар для харчоблоків закладів загальної середньої освіти , закладів дошкільної освіти Дарницького району м. Києва).
Завершена
68 994 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 344 973.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 344 973.50 UAH
Номер:
389ba7a561e34698bfb2c79c6cc59f01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-11-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2025 00:00
Період моніторингу:
11.07.2025 14:11 - 02.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2025 № 189
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2025-06-03-004649-a 03.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КЕС ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22 травня 2025 року № 1135 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21 червня 2025 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Комерс Еліт Солюшнс Груп» (далі – ТОВ «КЕС ГРУП»), протоколи уповноваженої особи від 10 червня 2025 року № 1232, від 16 червня 2025 року № 1258, від 27 червня 2025 року № 1322, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 17 червня 2025 року № 9659-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 27 червня 2025 року, договір від 10 липня 2025 року № 702 на суму 68 888 598,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника, надані 18 липня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
25.07.2025 15:33 - 31.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2025 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
7043a41fc5574d66bb980060611e7ce4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2025 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 код 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (обладнання та інвентар для харчоблоків закладів загальної середньої освіти , закладів дошкільної освіти Дарницького району м. Києва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-03-004649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
4. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків (КПКВ)).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
622d11c4baa34fa5b2f4bbd02040e775
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.07.2025 14:42
Опис:
Заступнику Голови
Держаудиторської служби
Юлії СОЛЯНИК
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 15.07.2025 «Про надання пояснень» щодо закупівлі за предметом: ДК 021:2015 код 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (обладнання та інвентар для харчоблоків закладів загальної середньої освіти, закладів дошкільної освіти Дарницького району м. Києва) (UA-2025-06-03-004649-a), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі моніторингу середньоринкових цін обраного виду товару з відкритих джерел (інтернету) (моніторинг цін додається).
Вартість ціни товару включає в себе податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування, доставку, розвантаження в приміщення закладу, демонтаж старого обладнання, підключення та введення в експлуатацію нового обладнання, витрати на гарантію та інші витрати, визначенні законодавством.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://druo.kyivcity.gov.ua/diialnist/zakupivli/obgruntuvannia/page/1
3. На закупівлю ДК 021:2015 код 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (обладнання та інвентар для харчоблоків закладів загальної середньої освіти, закладів дошкільної освіти Дарницького району м. Києва) не передбачено фінансування на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 року №244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
4. Фінансування обсягів закупівлі здійснюється з місцевого бюджету за рахунок коштів загального та спеціального фондів по КПКВК 4111010 – «Надання дошкільної освіти» та КПКВК 4111021 – «Надання загальної середньої освіти закладам загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету».