-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Анкерний гвинт, система фіксації, пластини, цемент – 6 найменувань
Завершена
5 233 667.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 336.67 UAH
мін. крок: 1% або 52 336.67 UAH
Номер:
493b4e08dbc34ba89e025268c141e22b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-24-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2025 00:00
Період моніторингу:
24.06.2025 18:22 - 16.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.06.2025 № 58-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.06.2025 № 58-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2025-06-03-000146-a 03.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2025-05-31-000085-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця ПП «Науково-виробнича фірма «КАТО», протокольне рішення від 11.06.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.06.2025 №МКЛ11-146/2025, пояснення Замовника з додатками до нього надане 27.06.2025, 01.07.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.07.2025 15:43 - 16.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2025 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
2ab3b04eca0e4d02a76ff06148f95650
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.06.2025 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Анкерний гвинт, система фіксації, пластини, цемент – 6 найменувань» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-03-000146-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, аналіз ринку цін, листування з учасниками ринку, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
0ade232f3e554ad39fc3ac0874cac156
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.06.2025 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Анкерний гвинт, система фіксації, пластини, цемент – 6 найменувань» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-03-000146-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
В Додатку №2 до Тендерної документації встановлено медико-технічні вимоги до Системи фіксації для акроміально-ключичного з’єднання (код 62000 за НК 024:2023-Імплантат для стабілізації акроміально-ключичного суглоба).
Так, зокрема, Замовником зазначено, що система фіксації для акроміально-ключичного з’єднання повинна складатись з довгастого ґудзика довжиною 10мм і шириною 3мм, круглої кнопки діаметром 8мм та петлі BioFiber Loop розміру 5 USP.
В тендерній пропозиції учасника ПП «Науково-виробнича фірма «КАТО» наявна інформація від 10.06.2025 вих.№12 «Відповідність технічним вимогам», в якій зазначено про відповідність вищевказаній вимозі Замовником із посиланням на сторінку технічного документу «Так, BUTTONFIX®-F, стор. 1-6» (файл «ТП_гвинти_ пластини_ цемент.pdf.asice.zip», файл «ТП_гвинти, пластини, цемент.pdf»). Однак, на вказих сторінках відсутня інформація про те, що система фіксації для акроміально-ключичного з’єднання складається з довгастого ґудзика довжиною 10мм і шириною 3мм, круглої кнопки діаметром 8мм та петлі BioFiber Loop розміру 5 USP.
У разі наявності зазначеної інформації у файлі «ТП_гвинти, пластини, цемент.pdf», надайте посилання на конкретну сторінку вищевказаного файлу, де міститься така інформація.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
cdbcd0b267244267801a013201c3118f
Назва:
Відповідь 2
Дата опублікування:
01.07.2025 07:02
Опис:
Відповідь щодо розгляду документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Науково-виробнича фірма «КАТО» щодо відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам до Системи фіксації для акроміально-ключичного з’єднання (код 62000 за НК 024:2023-Імплантат для стабілізації акроміально-ключичного суглоба)