-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво інженерних мереж водопостачання по вул.Зарічній в с.Халявин, Чернігівського р-ну, Чернігівської обл.
Завершена
3 796 832.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 984.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 984.16 UAH
Номер:
dfe40802ede64d7c8da91a682af3744a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-09-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2025 00:00
Період моніторингу:
09.07.2025 11:03 - 31.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.07.2025 № 48-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2025-06-02-011344-a 02.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору з додатками № 1 – 7 до нього у машинозчитувальному форматі та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новобілоуської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.06.2025
№ 83/2025 (далі – тендерна документація), запитання до процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель та відповіді Замовника на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «БУДПЛАСТ-2» (далі – ПП «БУДПЛАСТ-2»), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.06.2025 № 9592-р/пк-пз (надалі – комісія АМКУ), протокольне рішення (протокол) від 19.06.2025 № 89/2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.06.2025, договір від 25.06.2025 № 225-25, укладений Замовником з ПП «БУДПЛАСТ-2» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 25.06.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.07.2025.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наcтупне.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Крім цього, зазначаємо, що згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерством економіки України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) у форматі PDF.
Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо.
Моніторингом установлено, що Замовником 25.06.2025 оприлюднено договір від 25.06.2025 № 225-25, з додатками № 1 – 7 до нього, які завантажені у форматі PDF.
Проте, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель Договір з додатками № 1 – 7 до нього у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
У тендерній пропозиції ПП «Будпласт-2» надано відомості про учасника від 12.06.2025 № 14-1206, які не містять інформації щодо організаційно-правової форми, чим не дотримано вимоги пункту 14 додатку 4 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог пункту 3 додатку 1 та підпункту 3.3.2 пункту 3.3 додатку 4 до тендерної документації Замовником передбачено що учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на будівництво чи реконструкцію об’єктів водопостачання клас наслідків відповідальності СС-2.
У тендерній пропозиції ПП «Будпласт-2» відсутня інформація, яка підтверджує, що наданий аналогічний договір від 12.06.2023 № 12/06, укладений з Департаментом енергоефективності, транспорту, зв’язку та житлово-комунального господарства Чернігівської обласної державної адміністрації, має клас наслідків СС-2, чим не дотримано вимоги пункту 3 додатку 1 та підпункту 3.3.2 пункту 3.3 додатку 4 до тендерної документації Замовника.
Також, у тендерній пропозиції ПП «Будпласт-2» надано інформацію щодо аналогічного договору та матеріально технічної бази, яка містить неузгодженість.
Так, у довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 12.06.2025 № 08-1206, наданої на виконання вимог пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника, зазначено суму договору 1751385,00 грн, при цьому згідно з додатковою угодою від 21.12.2023 № 3 ціна договору становить 1542018,00 гривень.
Відповідно до вимог пункту 1 додатку 1 та підпункту 3.3.1 пункту 3.1 додатку 4 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально- технічної бази, зазначеної в довідці, Учасник повинен надати:
- належним чином завірені копії технічних паспортів,
- скан-копію оборотно-сальдової відомості на власне обладнання або скан-копію договору (договорів)* оренди (найму) / лізингу на кожну одиницю обладнання, що підтверджує право володіння та/або користування відповідним майном».
У тендерній пропозиції ПП «Будпласт-2» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 12.06.2025 № 05-1206, у якій зазначено, що учасником для виконання робіт буде залучено орендовану у ТОВ «Лавім» бурову установку на базі автомобіля МАЗ-500 та автомобіль МАН 8,224 з краном-маніпулятором.
При цьому, згідно з договорами оренди від 08.01.2024, укладеними з ТОВ «Лавім», та свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів
ПП «Будпласт-2» передано у платне користування спеціальний вантажний буровий-С автомобіль марки МАЗ-500 та автомобіль вантажний спеціалізований бортовий (з краном-маніпулятором) МАН-8.224.
Крім того, у даній довідці зазначено, що учасником для виконання робіт буде залучений орендований у ТОВ «Лавім» екскаватор БОРЕКС-2103. На підтвердження залученої техніки надано договір оренди транспортних засобів від 08.01.2024, у пункті 1.7 розділу 1 «Загальні положення» та пункті 5.2 розділу 5 «Передача автомобіля» якого зазначено, що при передачі складається акт приймання-передачі екскаватора за підписами працівників обох сторін.
При цьому, у тендерній пропозиції ПП «Будпласт-2» відсутній акт приймання-передачі екскаватора.
У ході моніторингу, на запит Управління, оприлюднений в електронній системі закупівель, Замовником надано пояснення, яке не спростовує суті порушення.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ПП «Будпласт-2», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
16.07.2025 16:06 - 31.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2025 16:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Договір з додатками № 1 – 7 до нього у машинозчитувальному форматі. Додатково повідомляємо, що у подальшому Замовник буде вживати заходи щодо недопущення помилок.
Дата публікації звіту:
21.07.2025 16:32
Запити/Пояснення
Номер:
d350006e36d14c67a5b01c2905f8ac16
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.07.2025 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Будівництво інженерних мереж водопостачання по вул.Зарічній в с.Халявин, Чернігівського р-ну, Чернігівської обл.», код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 3 796 832,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-02-011344-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 25.06.2025 № 225-25 (далі – Договір), укладеного Замовником з Приватним підприємством «Будпласт-2» (далі – ПП «Будпласт-2»), з наданням підтверджуючих документів.
3. У тендерній пропозиції ПП «Будпласт-2» надано відомості про учасника від 12.06.2025 № 14-1206, які не містять інформації щодо організаційно-правової форми, чим не дотримано вимоги пункту 14 додатку 4 до тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ПП «Будпласт-2».
4. У тендерній пропозиції ПП «Будпласт-2», відсутня інформація, яка підтверджує що наданий аналогічний договір від 12.06.2023 № 12/06 має клас наслідків СС-2, чим не дотримано вимоги пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Також, у тендерній пропозиції ПП «Будпласт-2» надано інформацію щодо аналогічного договору та матеріально технічної бази, яка містить неузгодженість.
Так, у довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 12.06.2025 № 08-1206, наданої на виконання вимог пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника, зазначено суму договору 1751385,00 грн, при цьому згідно з додатковою угодою від 21.12.2023 № 3 ціна договору становить 1542018,00 гривень.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ПП «Будпласт-2».
5. У довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 12.06.2025 № 05-1206, наданої на виконання вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, зазначено що учасником для виконання робіт буде залучено орендовану у ТОВ «Лавім» бурову установку на базі автомобіля МАЗ-500 та автомобіль МАН 8,224 з краном маніпулятором.
При цьому, згідно з договорами оренди від 08.01.2024, укладеними з ТОВ «Лавім» та свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів ПП «Будпласт-2» передано у платне користування спеціальний вантажний буровий-С автомобіль марки МАЗ-500 та автомобіль вантажний спеціалізований бортовий (з краном-маніпулятором) МАН-8.224.
Крім того, у даній довідці зазначено, що учасником для виконання робіт буде залучений орендований у ТОВ «Лавім» екскаватор БОРЕКС-2103. На підтвердження залученої техніки надано договір оренди транспортних засобів від 08.01.2024, у пункті 1.7 розділу 1 «Загальні положення» та пункті 5.2 розділу 5 «Передача автомобіля» якого зазначено, що при передачі складається акт приймання передачі екскаватора за підписами працівників обох сторін.
При цьому, у тендерній пропозиції ПП «Будпласт-2» відсутній акт приймання передачі екскаватора.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ПП «Будпласт-2».
6. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено наступні вимоги: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису».
При цьому, тендерна пропозиція ПП «Будпласт-2» містить оригінали документів (а не копії документів), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі на підписання тендерної пропозиції (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ПП «Будпласт-2» на кожній сторінці, а саме: статут ПП «Будпласт-2», чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ПП «Будпласт-2».
7. Просимо повідомити, з наданням підтверджуючих документів, яким чином Замовником перевірено інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників ПП «Будпласт-2».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
80e60c92957042dd8b3e03e6dc12931b
Назва:
На виконання запиту про надання пояснення
Дата опублікування:
15.07.2025 13:04
Опис:
Пояснення зазначені в файлі "Відповідь на запит.pdf"