-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Бескидська в м.Львові. Коригування
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції; обсяг виконання робіт чи надання послуг - вказано у тендерній документації
Завершена
47 094 149.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 235 470.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 235 470.75 UAH
Номер:
bb3874c900dd4a2cb1c22fe6423ce4d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-11-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2025 00:00
Період моніторингу:
11.07.2025 14:09 - 02.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2025 № 189
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2025-06-02-010371-a 02.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 17 та 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.06.2025 (далі – тендерна документація), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 25.06.2025 № 10113-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 03.07.2025, протокол розгляду тендерної пропозиції, визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю від 04.07.2025, повідомлення про намір укласти договір від 04.07.2025, договір підряду на об’єкт: «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Бескидська в м.Львові. Коригування» від 15.07.2025 № 4 к/І (далі – Договір) на суму 44 706 600,00 з ПДВ, додатковий Договір від 25.07.2025 № 1 до Договору (далі – додатковий Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 16.07.2025 та 25.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 (далі – Постанова № 668).
Згідно з пунктом 17 Постанови № 668 строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором.
Розділом 15 Договору передбачені наступні додатки до Договору: Додаток 1 «Календарний план»; Додаток 2 «Договірна ціна»; Додаток 3 «Договірна ціна на 2025 рік».
Під час моніторингу установлено, що у Додатку 1 «Календарний план» не зазначено найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за об’єктом будівництва, чим не дотримано норм, встановлених пунктом 17 Постанови № 668.
На запит від 22 липня 2025 року Держаудитслужби Замовник 25 липня 2025 року надав пояснення, а саме: «Замовником враховано ваші зауваження шляхом підписання додаткового договору від 25.07.2025 №1. Додатковий договір від 25.07.2025 №1 оприлюднено в електронній системі закупівель 25.07.2025. Замовником проведено роз’яснювальну роботу з особами відповідальними за підготовку договору про закупівлю з метою недопущення такого в майбутньому».
2. Також, відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Під час моніторингу установлено, що в укладеному Договорі відсутній план фінансування, чим не дотримано норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668.
На запит від 22 липня 2025 року Держаудитслужби Замовник 25 липня 2025 року надав пояснення, які підтверджують факт виявлених порушень.
Під час моніторингу Замовник оприлюднив відповідно до вимог пункту 84 Постанови № 668 додатковий Договір та додаток № 4 до Договору «План фінансування будівництва».
Період усунення порушень:
30.07.2025 12:45 - 14.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2025 12:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником вжито заходи направлені на недопущення порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб управління інженерного господарства департаменту відповідальних за підготовку договорів про закупівлю – договорів підряду про що додаємо скан-копію наказу від 01.08.2025 №269
Дата публікації звіту:
04.08.2025 17:50
Запити/Пояснення
Номер:
9039ee31f37741dc874f137c81a625bd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2025 10:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Бескидська в м.Львові. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-02-010371-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
35f09949f90041dca900e195b064bfab
Назва:
Пояснення, інформація та документи
Дата опублікування:
16.07.2025 21:32
Опис:
1. Розмір бюджетного призначення визначено виходячи із пропозицій до бюджету на 2025 рік та відповідно до прийнятої ухвали Львівської міської ради від 19.12.2024 № 5743 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2025 рік» зі змінами та доповненнями, зокрема згідно з ухвалою від 06.03.2025 № 6083 «Про затвердження переліку об’єктів, видатки на які у 2025 році будуть проводитись за рахунок коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади» (наявні у вільному доступі на веб-сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/ у розділі «Документи ЛМР»).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також його очікувану вартість визначено на підставі розробленої відкоригованої проектної документації (робочого проекту) по об’єкті (надаємо скан-копію: Том 1 Кошторисна частина), яка пройшла експертизу: експертний звіт (Позитивний) № 04-04/162 від 29.05.2025 (скан-копію надаємо).
Одночасно надаємо розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка доступна для перегляду: https://city-adm.lviv.ua/portal/public-information/attachment/34443/.
Номер:
f7e0c172f1b64d9cb4bd8cfe779cadbe
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.07.2025 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Бескидська в м.Львові. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-02-010371-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 84 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині складання плану фінансування будівництва за роками та на поточний рік за місяцями, з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Оскільки у договорі від 15.07.2025 № 4к/І підряду на об’єкт: «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Бескидська в м.Львові. Коригування» (далі – Договір № 4к/І) відсутній план фінансування.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині визначення дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду, враховуючи, що в додатку 1 до Договору № 4к/І вказано лише одне найменування робіт «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Бескидська в м.Львові. Коригування». Крім того, просимо пояснити підстави відсутності дати початку робіт вартістю 14 494 580,00 грн.
3. Яким чином переможцем ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» дотримано вимоги п. 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору (розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 відсотків від вартості договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
667f57d929ae4871b80a8cf260621e6e
Назва:
Пояснення, інформація та документи
Дата опублікування:
25.07.2025 18:24
Опис:
1. Замовником враховано ваші зауваження шляхом підписання додаткового договору від 25.07.2025 №1. Додатковий договір від 25.07.2025 №1 оприлюднено в електронній системі закупівель 25.07.2025. Замовником проведено роз’яснювальну роботу з особами відповідальними за підготовку договору про закупівлю з метою недопущення такого в майбутньому.
2. Замовником враховано ваші зауваження шляхом підписання додаткового договору від 25.07.2025 №1. Додатковий договір від 25.07.2025 №1 оприлюднено в електронній системі закупівель 25.07.2025. Замовником проведено роз’яснювальну роботу з особами відповідальними за підготовку договору про закупівлю з метою недопущення такого в майбутньому.
3. Переможцем тендеру – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії від 10.07.2025 №28002/51 (скан-копію надаємо).