-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Акумулятори автомобільні
Завершена
820 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 200.00 UAH
Номер:
349944d7a21e45a2a111ce927d01a8ab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-11-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
11.08.2025 17:07 - 02.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
11.08.2025 № 233
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.08.2025 № 233
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2025-06-02-010130-a 02.06.2025 Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Ковальова
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам діючого законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення з переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС», повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) UA-P-2025-06-02-012433-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи замовника від 02.06.2025 №91, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасників процедури закупівлі, рішення Комісії АМКУ від 04.07.2025 №10537-р/пк-пз, від 11.07.2025 №10914-р/пк-пз, рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника від 18.06.2025 №141, від 27.06.2025 №96, вимогу про усунення невідповідностей до 15.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 16.07.2025 №102, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівлі 16.07.2025, договір про закупівлю товару від 29.07.2025 №245 на суму 750 000,00 грн. (у т.ч. ПДВ), пояснення Замовника надане 29.08.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 26.08.2025.
Моніторингом встановлено, відповідно до пункту 3 Розділу 6 тендерної документації Замовником визначено, що проєкт Договору про закупівлю викладено в Додатку 5 до цієї тендерної документації.
Окрім цього, відповідно до пункту 4.12. Розділу 4 Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу, що в складі тендерної пропозиції учасник має надати лист-підтвердження в довільній формі згоди з проєктом договору про закупівлю, який міститься в Додатку 5 до тендерної документації та за результатом ознайомлення та з метою надання погодження з умовами проєкту договору та істотними умовами, які будуть до нього включені за результатом прийняття пропозицій Учасника, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції, шляхом завантаження файлу(ів) у форматах доступних для відображення такого(их) електронного(их) документа(ів) (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), заповнений (крім реквізитів замовника) проєкт договору та додатки до договору.
Своєю чергою, у складі тендерної пропозиції учасник, що визначений переможцем закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС», завантажив лист-погодження з умовами проєкту Договору про закупівлю та підписаний проєкт Договору з додатками до договору (файл від 09.06.2025 – 0.Довідки.pdf). Таким чином, на момент подання тендерної пропозиції учасник закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» погодив проєкт Договору, що є Додатком 5 до тендерної документації та виконав вимоги визначені у пункті 3 Розділу 6 та пункті 4.12. Розділу 4 Додатку 3 до тендерної документації Замовника.
Поряд з цим, моніторингом встановлено, що у додатку 2 до Договору країною виробником запропонованого товару зазначено США, в той час у довідці у довільній формі з інформацією про торгову марку, країну виробника до кожної позиції запропонованого товару наданій в складі тендерної пропозиції учасника країною виробником значиться Польща.
В ході моніторингу Замовником внесені зміни до Договору додатковою угодою від 28.08.2025 №1 щодо виправлення технічної/механічної помилки, допущеної при укладанні Договору в додатку 2 до Договору «Місце та обсяг поставок» в частині невірно вказаної країни виробника.
Період усунення порушень:
01.09.2025 17:36 - 05.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2025 17:36
Запити/Пояснення
Номер:
dff66d5cdf8249d4bb7c0cd8604f72ad
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.08.2025 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
b43e981216394c72a27ea4e8ff701d9c
Назва:
Пояснення Замовника щодо питання по закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-06-02-010130-a.
Дата опублікування:
29.08.2025 15:32
Опис:
26.08.2025р. у закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-04-28-002637-a, яку було оголошено 02.06.2025 року про закупівлю акумуляторів автомобільних за кодом ДК 021:2015: 31440000-2 «Акумуляторні батареї», представником органу моніторингу (Східний офіс Держаудитслужби (обл.)), було задано Питання_UA-2025-06-02-010130-a.docx від 26.08.2025р.
Ознайомившись з Питанням_UA-2025-06-02-010130-a.docx від 26.08.2025р., Замовник надає пояснення: