-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Комплектна трансформаторна підстанція
Завершена
809 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 098.10 UAH
мін. крок: 1% або 8 098.10 UAH
Номер:
d9836fc7d6be4840b15d8b02de6369de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-21-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.07.2025 00:00
Період моніторингу:
21.07.2025 16:06 - 12.08.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.07.2025
№ 72-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.07.2025 № 72-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2025-06-02-001659-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозиції учасника ФОП Прозор Роман Вікторович установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, Особливостей № 1178 та Особливостей № 1275, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 8 Особливостей № 1275, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості № 1178) та Особливостей здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі, далі – Особливості № 1275), розгляд пропозиції переможця закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини А1435 (далі - Замовник) з окремими файлами («Форма тендерної пропозиції», «Проєкт договору з додатками», «Кваліфікаційні критерії», «Схема», «Технічні вимоги для процедури закупівлі»), пропозиція учасника ФОП Прозор Роман Вікторович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 № 67, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.06.2025, договір про закупівлю від 01.07.2025 №173, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 25.07.2025.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозиції учасника ФОП Прозор Роман Вікторович встановлено наступне.
Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 файлу «Кваліфікаційні критерії», на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Замовником від учасників у складі пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору за 2024 рік) та копії документів, які підтверджують належне виконання зазначеного учасником в довідці договору (не менше ніж одного договору) або лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та який надано у складі пропозиції (не менше одного).
На виконання вищевказаних вимог, у складі пропозиції учасника ФОП Прозор Роман Вікторович надано довідку від 10.06.2025 № 006, яка містить інформацію про виконання учасником 1-го аналогічного договору за № 10092024/028.
Однак, моніторингом встановлено, що на підтвердження виконання аналогічного договору зазначеного учасником в довідці від 10.06.2025 № 006, учасником ФОП Прозор Роман Вікторович у складі пропозиції надано копію договору, видаткову накладну та рахунок на оплату в яких зазначено номер договору 100924/028, що не відповідає номеру зазначеного учасником в довідці, а також зазначений номер договору в листі-відгуці від 16.12.2024 № 525/24 (№ 10092024/028) не відповідає номеру зазначеному в копії договору який надано у складі пропозиції (№ 100924/028), що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 файлу «Кваліфікаційні критерії», а відтак не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Слід зазначити, що відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей № 1178.
Пунктом 43 Особливостей № 1178 передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, Замовник на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ФОП Прозор Роман Вікторович у складі його пропозиції.
Період усунення порушень:
29.07.2025 15:22 - 13.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2025 15:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Витяг з наказу про накладення дисциплінарного стягнення - зауваження, за допущені порушення норм пункту 8 Особливостей №1575.
Дата публікації звіту:
01.08.2025 10:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом притягнення особи до дисциплінарної відповідальності.
Дата публікації:
18.08.2025 10:04
Запити/Пояснення
Номер:
bd4f9597ff1f4a6fbb738e553981781b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.07.2025 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Комплектна трансформаторна підстанція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-02-001659-a ) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до файлу «Форма тендерної пропозиції» Замовником встановлено наступну вимогу: «Обов’язковими додатками до тендерної пропозиції є належним чином оформлена інформація, надана в довільній формі, про технічні характеристики, марку, модель обладнання, яким буде комплектуватись КТП, схема габаритів кабіни та електрична схема виробу».
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Прозор Р.В. вищевказаним вимогам, оскільки учасником у складі тендерної пропозиції надано «Технічні вимоги до предмета закупівлі» інформація в яких не підтверджує, що конструкція стелі кабіни буде запобігати збиранню конденсату, а також не підтверджує, що камера трансформаторна буде обладнана примусовою вентиляцією?
3. Відповідно до п. 1 р. 1 «Кваліфікаційні критерії» Замовником встановлено вимогу, що на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник має надати, зокрема, довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше 1-го за 2024 рік) та не менше 1-ї копії аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Прозор Р.В. вищевказаним вимогам, оскільки учасником у складі тендерної пропозиції надано «Відомості про виконання аналогічного договору» від 10.06.2025 № 006 де зазначено номер аналогічного договору який не відповідає номеру зазначеному в копії аналогічного договору?
Слід зазначити, що відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вищевказане, поясніть чому Замовником не відхилено пропозицію учасника ФОП Прозор Р.В. яка не відповідала вимогам установленим Замовником щодо технічних характеристик предмета закупівлі та вимогим щодо кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
276c7c35338f4727ab3433a1629a9666
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
25.07.2025 16:46
Опис:
Відповідь на звернення та отримані пропозиції по закупівлі