• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Комплектна трансформаторна підстанція

Завершена

809 810.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 098.10 UAH
Номер: d9836fc7d6be4840b15d8b02de6369de
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-21-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.07.2025 16:06 - 12.08.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.07.2025 № 72-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.07.2025 № 72-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2025-06-02-001659-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, s.v.danylchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозиції учасника ФОП Прозор Роман Вікторович установлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, Особливостей № 1178 та Особливостей № 1275, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 8 Особливостей № 1275, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості № 1178) та Особливостей здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі, далі – Особливості № 1275), розгляд пропозиції переможця закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини А1435 (далі - Замовник) з окремими файлами («Форма тендерної пропозиції», «Проєкт договору з додатками», «Кваліфікаційні критерії», «Схема», «Технічні вимоги для процедури закупівлі»), пропозиція учасника ФОП Прозор Роман Вікторович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 № 67, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.06.2025, договір про закупівлю від 01.07.2025 №173, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 25.07.2025. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозиції учасника ФОП Прозор Роман Вікторович встановлено наступне. Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 файлу «Кваліфікаційні критерії», на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Замовником від учасників у складі пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) (не менше одного договору за 2024 рік) та копії документів, які підтверджують належне виконання зазначеного учасником в довідці договору (не менше ніж одного договору) або лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та який надано у складі пропозиції (не менше одного). На виконання вищевказаних вимог, у складі пропозиції учасника ФОП Прозор Роман Вікторович надано довідку від 10.06.2025 № 006, яка містить інформацію про виконання учасником 1-го аналогічного договору за № 10092024/028. Однак, моніторингом встановлено, що на підтвердження виконання аналогічного договору зазначеного учасником в довідці від 10.06.2025 № 006, учасником ФОП Прозор Роман Вікторович у складі пропозиції надано копію договору, видаткову накладну та рахунок на оплату в яких зазначено номер договору 100924/028, що не відповідає номеру зазначеного учасником в довідці, а також зазначений номер договору в листі-відгуці від 16.12.2024 № 525/24 (№ 10092024/028) не відповідає номеру зазначеному в копії договору який надано у складі пропозиції (№ 100924/028), що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 файлу «Кваліфікаційні критерії», а відтак не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Слід зазначити, що відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей № 1178. Пунктом 43 Особливостей № 1178 передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ФОП Прозор Роман Вікторович у складі його пропозиції.
Період усунення порушень: 29.07.2025 15:22 - 13.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2025 15:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Витяг з наказу про накладення дисциплінарного стягнення - зауваження, за допущені порушення норм пункту 8 Особливостей №1575.
Дата публікації звіту: 01.08.2025 10:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення особи до дисциплінарної відповідальності.
Дата публікації: 18.08.2025 10:04

Запити/Пояснення