• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)

Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода)між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації–Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.

Завершена

26 472 300.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 264 723.01 UAH
Номер: ac15a54eb11942f2a77c41679fddbcf8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-19-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 19.08.2025 14:48 - 10.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.08.2025 № 69-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 19.08.2025 №69-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2025-05-30-006559-a від 30.05.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, n.s.podiuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогами законодавства встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій: КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС», ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон»» та ТОВ «ІНТЕЛДІМ», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великоберезовицької селищної ради Тернопільського району Тернопільської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.05.2025 за №27, тендерні пропозиції: КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС», Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергосервісна компанія «Адамсон»» (далі – ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон»»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛДІМ» (далі – ТОВ «ІНТЕЛДІМ»), протокольні рішення уповноваженої особи від 23.06.2025 за №35, від 27.06.2025 за №36, від 01.08.2025 за №43, від 04.08.2025 за №45, вимогу про усунення невідповідностей, рішення Комісії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №10743-р/пк-пз від 08.07.2025, повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2025, договір про закупівлю робіт (договір підряду) за №115/25 від 15.08.2025 на суму 22 773 912,41 гривень (далі – Договір №115/25), додаткові угоди: №1 від 19.08.2025, №2 від 28.08.2025, пояснення Замовника від 22.08.2025, 27.08.2025 та від 02.09.2025, отримані через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Під час моніторингу встановлено, що в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. Замовник 27.08.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…Відсутність зазначеної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів мала технічний характер і була наслідком некоректного заповнення полів в електронній системі закупівель…». Отже, на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 05.09.2025 11:55 - 20.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.09.2025 11:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вжито заходи спрямовані на недопущення у майбутньому аналогічних порушень та забезпечення повного дотримання вимог чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 09.09.2025 10:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 19.09.2025 10:31

Запити/Пояснення