Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода)між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації–Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Завершена
26 472 300.60UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 264 723.01 UAH
Період моніторингу:19.08.2025 14:48 - 10.09.2025 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2025 № 69-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 19.08.2025 №69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2025-05-30-006559-a від 30.05.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогами законодавства встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій: КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС», ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон»» та ТОВ «ІНТЕЛДІМ», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великоберезовицької селищної ради Тернопільського району Тернопільської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.05.2025 за №27, тендерні пропозиції: КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС», Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергосервісна компанія «Адамсон»» (далі – ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон»»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛДІМ» (далі – ТОВ «ІНТЕЛДІМ»), протокольні рішення уповноваженої особи від 23.06.2025 за №35, від 27.06.2025 за №36, від 01.08.2025 за №43, від 04.08.2025 за №45, вимогу про усунення невідповідностей, рішення Комісії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №10743-р/пк-пз від 08.07.2025, повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2025, договір про закупівлю робіт (договір підряду) за №115/25 від 15.08.2025 на суму 22 773 912,41 гривень (далі – Договір №115/25), додаткові угоди: №1 від 19.08.2025, №2 від 28.08.2025, пояснення Замовника від 22.08.2025, 27.08.2025 та від 02.09.2025, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Під час моніторингу встановлено, що в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання.
Замовник 27.08.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…Відсутність зазначеної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів мала технічний характер і була наслідком некоректного заповнення полів в електронній системі закупівель…».
Отже, на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:05.09.2025 11:55 - 20.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:05.09.2025 11:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Вжито заходи спрямовані на недопущення у майбутньому аналогічних порушень та забезпечення повного дотримання вимог чинного законодавства.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:27.08.2025 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913637
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 97) 161-11-71 n.s.podiuk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-30-006559-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
141884
Номер:1e6b2c706295446298758a46a8269737
Назва:Пояснення замовника
Дата опублікування:22.08.2025 12:54
Автор:Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області
47724, Україна, Тернопільська область, селище Велика Березовиця, вулиця Ст. Бандери, буд. 26
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Процедура закупівлі: «Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)» проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), та у відповідності до Посібнику Національні процедури закупівель (для Субпроєктів всіх Пулів ПВУ та НКПВУ) Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 9 пункту 3 Особливостей в закупівлі відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода)між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації–Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель та Угоди про передачу коштів позики № 13110-05/245 від 15 грудня 2023 року між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Великоберезовицькою селищною радою. Джерелами фінансування робіт є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та кошти місцевих бюджетів.
Стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі (посилання на веб-сайт Великоберезовицької селищної ради https://vbsr.gov.ua/novyny/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-2.html), Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості робіт на основі проектно-кошторисної документації «Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)», зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)», затверджених рішенням сесії Великоберезовицької селищної ради № 3070 від 18.03.2025р. та затвердженого експертного звіту № 1514-ЕК-25 від 13 березня 2025р. проведений ТОВ «ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ «ОСНОВА», за виключенням: коштів на здійснення технічного нагляду, коштів на формування страхового фонду документації, вартості проектних робіт, вартості експертизи проектної документації, коштів на здійснення авторського нагляду. Підтверджуючі документи додаються.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:29.08.2025 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913637
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 97) 161-11-71 n.s.podiuk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-30-006559-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон»» встановлено, що Замовником прийнято рішення про відхилення даного учасника протоколом від 27.06.2025 за №36.
При цьому, в протоколі від 27.06.2025 за №36 Замовником зазначено підставу відхилення, а саме: «Антикорупційна програма, подана учасником, була затверджена у 2016 році, тобто до набрання чинності значних змін у законодавстві (2019, 2021, 2023 роки), які вплинули на обов’язковий зміст та структуру антикорупційної програми».
У зв’язку з вищевикладеним, просимо надати пояснення:
- які саме зміни до змісту та структури антикорупційної програми не були враховані ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон»»?
- чому Замовником не було надано ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон»» можливості усунути зазначену невідповідність відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178)?
2. Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Під час моніторингу встановлено, що в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо надати пояснення чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
142224
Номер:5f3a820d71e043968707baf54e473240
Назва:Пояснення замовника
Дата опублікування:27.08.2025 10:15
Автор:Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області
47724, Україна, Тернопільська область, селище Велика Березовиця, вулиця Ст. Бандери, буд. 26
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:У відповідь на запит Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне.
1. ЩОДО ЗМІН ДО ЗМІСТУ ТА СТРУКТУРИ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ
Антикорупційна програма ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» від 11.01.2016р. (надалі Програма 2016р.), була затверджена у 2016 році та ґрунтувалася на положеннях законодавства, чинного на той час.
Водночас, у подальшому до законодавства України були внесені суттєві зміни, які визначають обов’язковий зміст та структуру антикорупційних програм юридичних осіб, зокрема основні/базові:
● 2017 рік – Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції №75 від 02.03.2017р. було затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи. Це була перша редакція від НАЗК, що мала обов’язковий характер а не як попередні заходи/доручення/вимоги на основі відповідних нормативних актів
Також у відповідності даного рішення НАЗК, а саме п.2, юридичні особи визначені у частині другій статі 62 Закону України «Про запобігання корупції», затверджують свої антикорупційні програми на основі даної Типової антикорупційної програми, затвердженої в п.1 даного рішення;
● 2021 рік – Наказ Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.12.2021 № 794/21 "Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи". Аналогічно до попереднього рішення було визначено що юридичні особи, зазначені у частині другій статті 62 Закону України "Про запобігання корупції", затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми юридичної особи, затвердженої пунктом 1 цього наказу;
● 2024 рік – Наказ Національного агентства з питань запобігання корупції від 15.01.2021 № 22/24 "Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи". Даним наказом встановлено, що антикорупційні програми, затверджені або прийняті до набрання чинності цим наказом, не потребують повторного затвердження або прийняття до завершення строку їх дії. 14.08.2024р. даний наказ було скасовано Наказом НАЗК №239/24
Виходячи із вимог вищевказаних нормативних документів, подано короткий список невідповідносте антикорупційної програми ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» сучасним вимогам антикорупційної стратегії:
● Оцінювання корупційних ризиків і реєстр ризиків
o Має бути визначено управління корупційними ризиками, періодична оцінка корупційних ризиків не рідше ніж раз на два роки – в Програмі 2016р зовсім не згадується;
o Має бути визначено оформлення та затвердження реєстру корупційних ризиків із рівнями ризику, заходами, строками, відповідальними, ресурсами – в Програмі 2016р. повністю відсутня дана інформація;
o має бути визначено моніторинг виконання заходів Уповноваженим – в Програмі 2016р. повністю відсутня дана інформація;
● Канали повідомлень і захист викривачів
o Має бути визначено внутрішні канали; гарантії анонімності/нерозголошення; заборона репресій; порядок розгляду повідомлень – повністю відсутні інформація в Програмі 2016р.;
o У поданій версії Програми 2016р. є загальні підходи до конфіденційності та захисту працівників, але сучасні гарантії для «викривача» та перелік негативних заходів впливу — відсутні або не деталізовані як в Типовій антикорупційні програмі
o В поданій Програмі 2016р. відсутній окремий блок «Викривачі» з каналами приймання/строками, повним переліком захисту й заборонених репресій
● Розширені вимоги до Уповноваженого (гарантії незалежності)
o Має бути деталізовано права/обов’язки, доступ до документів, ініціювання перевірок, звітування; незалежність і захист від тиску – в поданій Програмі 2016р. дана інформація відсутня;
o В поданій Програмі 2016р. ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» функції Уповноваженого описано загально і під старі процеси (навіть згадуються зовнішні адресати на кшталт Міненерговугілля);
o В поданій Програмі 2016р бракує блоку гарантій незалежності, уточненого порядку призначення/звільнення, процедур взаємодії при аудитах/перевірках за сучасними вимогами;
● Процедура та критерії ділових партнерів і договірні антикорупційні застереження
o Має бути визначено перевірки партнерів (репутація/наявність АК-політик), зберігання матеріалів, антикорупційні застереження у договорах, право відмови від співпраці;
o Окремої політики/процедури щодо партнерів і договірних «антикорупційних застережень» в Програмі 2016р інформація відсутня;
o В Програмі 2016р. нічого не вказано про належну обачність щодо контрагентів та типових договірних застережень;
● Періодичність перегляду Програми та звітність/моніторинг
o Має бути регулярний перегляд (щонайменше у зв’язку з оцінкою ризиків), звітність Уповноваженого, доведення реєстру ризиків до виконавців/учасників, можливе публічне оприлюднення;
o у поданій Програмі 2016р. структура звітності/оновлення не приведена до сучасного підходу 2021, зокрема немає згаданого реєстру та механіки доведення;
o В типовій антикорупційній програмі, на підставі якої розробляється антикорупційна програма юридичної особи, є чіткі вимоги коли переглядається програма, зокрема у разі внесення до законодавства, в тому числі антикорупційного, змін які впливають на діяльність компанії;
● Подарунки/гостинність/«заохочувальні платежі»
o В поданій Програмі 2016р - загальні заборони, нема сучасної деталізації термінів (ділова гостинність, заохочувальні платежі, спонсорство/політичні внески) і критеріїв (вартісні межі тощо), як це закріплено в актуальній типовій антикорупційні програмі
Відсутність актуалізації антикорупційної програми свідчить про невиконання компанією обов’язку щодо приведення своєї діяльності у відповідність до чинного антикорупційного законодавства, що є порушенням статей 62–63 Закону України «Про запобігання корупції».
2. ЩОДО МОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЗА П.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ №1178
Згідно з пунктом 43 Особливостей №1178 замовник надає учаснику можливість усунути невідповідності, якщо вони мають технічний чи формальний характер і не впливають на зміст поданих документів.
У даному випадку невідповідність полягала у тому, що подана антикорупційна програма за змістом та структурою не відповідала вимогам чинного законодавства та не містила обов’язкових елементів. Це є суттєвим порушенням, яке не може бути виправлене шляхом надання уточнень чи додаткових документів. Для його усунення учаснику необхідно було б затвердити нову редакцію програми на рівні керівних органів товариства, що виходить за межі процедури усунення невідповідностей, передбаченої Особливостями №1178.
3. ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ВИЗНАЧЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону, у разі якщо замовником встановлюється вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, оголошення повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання такого забезпечення.
Разом з тим, під час підготовки тендерної документації Замовником дійсно було передбачено в розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції») вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції.
При формуванні оголошення в електронній системі закупівель (Prozorro) Замовником була допущена технічна помилка, унаслідок чого інформація про розмір, вид та умови забезпечення тендерної пропозиції відобразилася лише в тендерній документації, але не була дубльована в оголошенні.
Звертаємо увагу, що така помилка не вплинула на можливість учасників ознайомитися з вимогами Замовника щодо забезпечення тендерних пропозицій, оскільки в повному обсязі відповідні умови були викладені в тендерній документації, яка була оприлюднена одночасно з оголошенням та знаходилася у відкритому доступі для всіх заінтересованих осіб.
Відсутність зазначеної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів мала технічний характер і була наслідком некоректного заповнення полів в електронній системі закупівель. Усі вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції були чітко та повно відображені в тендерній документації, що дало змогу учасникам належним чином підготувати тендерні пропозиції.
p7s
sign.p7s
142560
Номер:18f3f9a8384d45d79b75dfadaec52db6
Назва:Запит про надання пояснення
Дата опублікування:29.08.2025 12:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:04.09.2025 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913637
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 97) 161-11-71 n.s.podiuk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-30-006559-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕЛДІМ» та правомірності обрання його переможцем, а саме: відповідно до пояснювальної записки, наданій у складі тендерної пропозиції 19.06.2025, даним учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 169,58 люд.год, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента № 235/2025, з 09.05.2025 до 07.08.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні - 171,75 люд.год.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
142894
Номер:76e839e90fc248c3a39980037d0e1e2c
Назва:Пояснення замовника
Дата опублікування:02.09.2025 17:04
Автор:Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області
47724, Україна, Тернопільська область, селище Велика Березовиця, вулиця Ст. Бандери, буд. 26
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛДІМ» подано пояснювальну записку від 19.06.2025, у якій використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу – 169,58 люд.-год.
У вашому запиті зазначено, що з урахуванням дії воєнного стану та Указу Президента №235/2025 від 06.05.2025, при 40-годинному робочому тижні середньомісячна норма робочого часу складає 171,75 люд.-год.
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ
• Ст. 50, 51 Кодексу законів про працю України визначають, що нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
• Закон України №2136-ІХ «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», ст. 6:
o у період воєнного стану тривалість робочого часу не може перевищувати 60 год/тиждень;
o для працівників із скороченим робочим часом — не більше 40 год/тиждень;
o роботодавець має право самостійно визначати режим роботи підприємства.
• Листи Мінекономіки (орієнтовні норми тривалості робочого часу) мають рекомендаційний характер і не є нормативно-правовим актом обов’язкової дії;
• Частина 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що замовник не може відхиляти пропозицію з підстав, не визначених у Законі або тендерній документації
АРГУМЕНТАЦІЯ ЩОДО ПОКАЗНИКІВ
1. Показник 169,58 люд.-год був використаний у проектно-кошторисній документації, затвердженій замовником. Саме ця ПКД є вихідною для складання очікуваної вартості закупівлі;
2. Показник 171,75 люд.-год є уточненим розрахунком на певний період (травень–серпень 2025 року), проте він не є обов’язковим до застосування, оскільки чинне законодавство надає право роботодавцю визначати режим роботи самостійно в межах установлених обмежень (ст. 6 Закону №2136-ІХ, ст. 50–51 КЗпП);
ВИСНОВКИ
• Використання ТОВ «ІНТЕЛДІМ» показника 169,58 люд.-год відповідає затвердженій проектно-кошторисній документації;
• Законодавство України (КЗпП та Закон №2136-ІХ) не встановлює єдиного обов’язкового показника середньомісячної норми робочого часу, а лише граничні межі тривалості робочого тижня;
• Орієнтовні розрахунки Мінекономіки не є обов’язковими нормативами;
• Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі», замовник не мав підстав для відхилення пропозиції учасника, оскільки вимога застосовувати саме 171,75 люд.-год у тендерній документації відсутня.
Таким чином, застосування учасником показника 169,58 люд.-год не порушує вимог тендерної документації та чинного законодавства і не впливає на правомірність визначення ТОВ «ІНТЕЛДІМ» переможцем процедури закупівлі.