-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)
Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода)між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації–Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
мін. крок: 1% або 264 723.01 UAH
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС»
- ТР04А_01 ТД Будівництво ЦНАП.DOCX 27.06.2025 17:09
- ПРОТОКОЛ.PDF 27.06.2025 17:09
- 11. Довідка особливості п.47.pdf 27.06.2025 17:09
- СКАРГА АМКУ.docx 27.06.2025 17:09
- СКАРГА АМКУ.pdf 27.06.2025 17:09
- sign.p7s 27.06.2025 17:10
- рішення від 01.07.2025 №10371.pdf 01.07.2025 18:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2025 №10743.pdf 09.07.2025 12:19
- Рішення від 08.07.2025 №10743.pdf 10.07.2025 16:56
- Пояснення замовника щодо скарги.PDF 04.07.2025 09:17
- Пояснення замовника щодо скарги.doc 04.07.2025 09:17
- Пояснення замовника щодо ненадання у встановлені строки інформації.PDF 04.07.2025 10:10
- Пояснення замовника щодо ненадання у встановленні строки інформації.doc 04.07.2025 10:10
Пункт скарги
«Учасник подав довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей, лише від імені консорціуму, без подання окремих довідок по кожному з учасників об’єднання – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВАЛК» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД»
Відповідно до тендерної документації, а також з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, у разі участі об’єднання учасників, підтвердження про відсутність підстав для відмови повинно подаватись по кожному з учасників, які входять до складу об’єднання, окремо.
Відповідно до частини 3 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», суб’єкти, що беруть участь у публічних закупівлях із очікуваною вартістю понад 20 млн грн, зобов’язані мати власну антикорупційну програму, затверджену наказом керівника.
Неподання зазначених документів є невиправною невідповідністю, що згідно з пунктом 44 Особливостей є підставою для відхилення тендерної пропозиції і тому замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає вимогам предмета закупівлі.»
Більше того, Замовник в Протоколі №35 від 23.06.2025 року зазначено:
«Неподання зазначених документів є невиправною невідповідністю, що згідно з пунктом 44 Особливостей є підставою для відхилення тендерної пропозиції і тому замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає вимогам предмета закупівлі».
Скаржник не погоджується з вищезазначеним
Щодо подання Скаржником довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей, лише від імені консорціуму, без подання окремих довідок по кожному з учасників об’єднання – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВАЛК» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД». Дійсно в складі пропозиції не завантажувались довідки по пункту 47 Особливостей від учасників консорціуму, завантажувалась довідка лише від консорціуму.
Проте, Замовник неправомірно не надав можливість Скаржнику виправити наявні у пропозиції невідповідності, а саме можливість виправити невідповідності шляхом завантаження вказаних довідок від кожного учасника консорціуму окремо. Заомвник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині.
Щодо неподання антикорупційною програми.
Тендерна документація не містить вимоги щодо подання антикорупційної програми. Така вимога відсутня. Натомість пп. 5.4.1 п.5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить наступну вимогу:
«5.4.1. Підстави для відмови учаснику в участі у відкритих торгах, згідно пункту 47 Особливостей.
…………………………..
- юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має затвердженої та періодично переглянутої (актуальної) антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);»
Тобто, зважаючи на вказану вимогу, була необхідність у інформаційному підтвердженні наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Вказану вимогу дотримано в повному обсязі, шляхом завантаження в складі пропозиції Скаржника файл «11. Довідка особливості п.47» довідка (інформація) для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника відповідно до вимог, визначених п.47 Особливостей, де у абзаці 10 міститься підтверджувальна інформація, а саме:
«Юридична особа (КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС"), яка є учасником процедури закупівлі, має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом) (пп. 10 п. 47 Особливостей);».
Вважаємо рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника неправомірним.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вважаємо, що Замовник – Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області, неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
-
Зобов’язати Великоберезовицьку селищну раду Тернопільського району Тернопільської області скасувати рішення про відхилення КОНСОРЦІУМУ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС» у закупівлі по предмету «Будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області (Коригування)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-05-30-006559-a».