• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Гнучкий відеогастроскоп

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер: 35ef308c923c4edfb961eb43df028ec5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-07-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.11.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 07.11.2025 16:59 - 29.11.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.11.2025 № 95-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2025 № 95-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-05-30-005585-a 30.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 700-98-85, o.v.tsiutsiura@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації про закупівлю; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання рішеннь Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради (далі – Замовник) UA-P-2025-05-30-003821-a на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію від 30.05.2025 № 79; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «НЕЙРОТЕК»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 01.09.2025 № 109 про визначення переможця та про намір укласти договір; рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.06.2025 № 10309-р/пк-пз (опубліковане 03.07.2025), від 23.07.2025 № 11504-р/пк-пз (опубліковане 28.07.2025); повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2025; договір від 23.09.2025 № 332 (далі - Договір); пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 12.11.2025. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішення Органу оскарження від 30.06.2025 № 10309-р/пк-пз Замовником виконано 08 липня 2025 року (скасовано рішення уповноваженої особи, про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НЕЙРОТЕК, за процедурою закупівлі «Гнучкий відеогастроскоп, за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 33160000-9: Устаткування для операційних блоків», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-30-005585-a) та Рішення Органу оскарження від 23.07.2025 № 11504-р/пк-пз Замовником виконано 25 серпня 2025 року (скасовано рішення уповноваженої особи, про відміну процедури закупівлі «Гнучкий відеогастроскоп, за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 33160000-9: Устаткування для операційних блоків», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-30-005585-a.)
Період усунення порушень: 20.11.2025 12:31 - 26.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.11.2025 12:31

Запити/Пояснення