-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гнучкий відеогастроскоп
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер:
35ef308c923c4edfb961eb43df028ec5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-07-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2025 00:00
Період моніторингу:
07.11.2025 16:59 - 29.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.11.2025 № 95-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби
в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2025 № 95-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2025-05-30-005585-a 30.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації про закупівлю; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання рішеннь Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель..
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Володимирецька багатопрофільна лікарня» Володимирецької селищної ради (далі – Замовник) UA-P-2025-05-30-003821-a на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію від 30.05.2025 № 79; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «НЕЙРОТЕК»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 01.09.2025 № 109 про визначення переможця та про намір укласти договір; рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.06.2025 № 10309-р/пк-пз (опубліковане 03.07.2025), від 23.07.2025 № 11504-р/пк-пз (опубліковане 28.07.2025); повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2025; договір від 23.09.2025 № 332 (далі - Договір); пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 12.11.2025.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Рішення Органу оскарження від 30.06.2025 № 10309-р/пк-пз Замовником виконано 08 липня 2025 року (скасовано рішення уповноваженої особи, про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НЕЙРОТЕК, за процедурою закупівлі «Гнучкий відеогастроскоп, за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 33160000-9: Устаткування для операційних блоків», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-30-005585-a) та
Рішення Органу оскарження від 23.07.2025 № 11504-р/пк-пз Замовником виконано 25 серпня 2025 року (скасовано рішення уповноваженої особи, про відміну процедури закупівлі «Гнучкий відеогастроскоп, за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 33160000-9: Устаткування для операційних блоків», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-30-005585-a.)
Період усунення порушень:
20.11.2025 12:31 - 26.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2025 12:31
Запити/Пояснення
Номер:
d037e414acf34337af13f5a3d218d455
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.11.2025 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Гнучкий відеогастроскоп» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-30-005585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
10482c4286a244f49d6b9dc555c82eaf
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.11.2025 17:20
Опис:
На запит ДАСУ повідомляю, закупівля за № UA-2025-05-30-005585-a «Гнучкий відеогастроскоп за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 33160000-9: Устаткування для операційних блоків» проводилась уповноваженою особою згідно річного плану та наказу КНП «Володимирецька БЛ» від 28.05.2025 року № 67 (скан додається).
1. Щодо інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків визначено його очікувану вартість.
Очікувану вартість визначено методом порівняння ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій у постачальників відповідної продукції. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, зокрема інформацію, що міститься в електронній системі закупівель "Рrоzоrrо" та інших загальнодоступних сайтах у мережі інтернет, на пiдставi затвердженої центральним органом виконавчої влади , що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупiвлi, а саме: згідно з розділом ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгiвлi та сiльського господарства України 18.02.2020 № 275 iз змінами.
Iнформацiя та вiдповiднi документи на пiдставi яких Замовником забезпечено обґрунтування розмiру бюджетного призначення технічних та якісних характеристик предмету закупiвлi та розраховано його очікувану вартість: комерційна пропозиція 1 комерційна пропозиція 2 комерційна пропозиція 3, обґрунтування технічних характеристик (скани додаються).
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Власний веб-сайт: https://www.volodmed.rv.ua на стадії розробки.